שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 30 מתוך 30

נושא: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    תודה על ההסברים הממצים!!

    עכשיו לשיעורי הבית ודוגמה מעשית לבוני המוגי.... כן כן מזמן לא דשנו בהם...

    נתוני המנוע שהומלץ ע"י דוד (הפנמתי יוסי...) הם:
    Current :1.4 A
    Peak.Amps :14-22 A
    (אשמח להסבר על ההבדל בין הנתונים)


    הבקר
    :
    ltems : 30A
    Current(A) : 30-40
    BEC : 3A
    PWM: N/A
    (אשמח גם פה לביאורים)

    הסוללה - 2200mAh 3S1P 20C
    Discharge: 20C Constant / 25-30C Burst

    תוצאה:__________________________



    תודה!
    מבחן מעשי שעשו למנוע הזה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Suppo A2212.6.jpg‏ 
Views:	58 
Size:	47.7 קילובייט 
ID:	16201  

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    מבחן מעשי שעשו למנוע הזה
    אז אם אני קורא נכון את הטבלה:
    פרופ 5X5 (בקירוב)
    סוללה 11V
    המנוע צורך 20.5A
    אם הסוללה נותנת 44A אזי יש לי חצי שעה טיסה....?
    הגיוני?

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ב44 אמפר אתה תטיס 1/20 השעה= 3דקות
    ב20.5 אמפר אתה תטיס בערך 1/10 השעה = 6 דקות

    אבל (!) אתה לא מטיס במצערת מלאה כלהזמן, בשיוט אני מניח שתצרוך בערך שליש מהזרם במצערת מלאה ולכן תטיס בכ-6-10 אמפר וזמן הטיסה יהיה 1/5-1/3 השעה = 12-20 דקות.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    ב44 אמפר אתה תטיס 1/20 השעה= 3דקות
    ב20.5 אמפר אתה תטיס בערך 1/10 השעה = 6 דקות

    אבל (!) אתה לא מטיס במצערת מלאה כלהזמן, בשיוט אני מניח שתצרוך בערך שליש מהזרם במצערת מלאה ולכן תטיס בכ-6-10 אמפר וזמן הטיסה יהיה 1/5-1/3 השעה = 12-20 דקות.

    Boogle ולא Google קפיש?
    עכשיו קפיש!

    תודה, עכשיו נותר רק לחכות לסיני כדי לבדוק את התאוריות...

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כולם אומרים שהמונח C בסוללות ליפו הוא למעשה

    לסוללה של 2200mah יש 2.2X60=132A (ה60 זה להפוך את הזמנים משעה לדקות)-אם נצרוך מהסוללה הזו אמפר אחד היא תפעל 132 דקות.

    132A לחלק באמפר שהמנוע צורך נקבל את מספר הדקות.
    ז"א עם פרופ 5X5 המנוע צורך 20.5A, אז 132 חלקי 22.5 נקבל 6.5 דקות-במצערת מלאה.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •