
נכתב במקור על ידי
ori_lavee
היי ציקי.
בוודאי שלא "לפצות על טרקינג" (אין כזה).
גם אין בעית פיץ' והסט-אפ מדוייק מאוד (-4 +5 +11 / -11 0 +11)
ב 600ESP קיימת בעיית וובלינג בסל"ד ראש נמוך (פחות מ 80%),
אין לזה שום משמעות מבחינתי, אני לא מרחף ולא מטיס (או שום וריאציה אחרת) במצב Normal.
99% מזמן הטיסה הוא ב Idle, ב Normal אני משתמש רק לפתיחת הכוח הראשונית ולהמראה הראשונה לבדיקה (להמראה השניה אני כבר יוצא ב Idle).
בנוסף לבעיית הוובלינג (המוכרת ב 600ESP) אני בוחר ב 85% מנוע על מנת לרכך ככל הניתן את המעבר ל Idle (גרף מצערת 100 90 100),
הטורק של המנוע ב 600 הוא ענק, ומעבר ל Idle מ Normal שהפרש הסלדי"ם הוא יותר מ 20% פשוט יכול לפרק שם משהו.
אורי