שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: מעבר לאיידל וכיווני throttle curve

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לאיידל וכיווני throttle curve

    אין סכנה במעבר חד מ 45% ל 85% באיידל.
    מה שמוזר זה שאתה מרחף ב45% ולא באיזור ה60% כמו שמקובל (כדאי לבדוק את זה בשטח עם מישהו).
    אין מצב שבו הכי בריא להעביר לאיידל ולחזור לנורמל, מה שמקובל זה להגדיר SOFTSTART בבקר ולהמריא בנורמל.
    לאחר ההמראה ובדיקה קצרה שהכל מגיב כשורה ניתן להעביר לאיידל (יש כאלו שעושים זאת על הקרקע).
    לנחות איך שנוח לך (אני אוהב בנורמל אבל יש כאלו שנוחתים באיידל ומעבירים ל HOLD).
    הכל תלוי בסיגנון ההטסה שלך ובהעדפה אישית.
    ציקי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לאיידל וכיווני throttle curve

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אין סכנה במעבר חד מ 45% ל 85% באיידל.
    מה שמוזר זה שאתה מרחף ב45% ולא באיזור ה60% כמו שמקובל (כדאי לבדוק את זה בשטח עם מישהו).
    אין מצב שבו הכי בריא להעביר לאיידל ולחזור לנורמל, מה שמקובל זה להגדיר SOFTSTART בבקר ולהמריא בנורמל.
    לאחר ההמראה ובדיקה קצרה שהכל מגיב כשורה ניתן להעביר לאיידל (יש כאלו שעושים זאת על הקרקע).
    לנחות איך שנוח לך (אני אוהב בנורמל אבל יש כאלו שנוחתים באיידל ומעבירים ל HOLD).
    הכל תלוי בסיגנון ההטסה שלך ובהעדפה אישית.
    ציקי
    אני מסכים עם ציקי באופן כללי.

    למעט זה שיכול להיווצר מצב שבמעבר מ 45% Normal ל 85% Idle יתכן נזק לגיר (גג"ש)
    למנוע, לא נראה לי שזה יכול לעשות נזק.

    כמו שציקי אמר, תעלה את גרף המנוע ב Normal במצב פיץ' 5+ (אמצע סטיק) לאזור ה 60%-70% (אצלי ב ESP זה 85% אבל בגלל בעיית וובלינג).
    אין כמעט משמעות לגרף ה Normal.

    אם תבוא בשבת (אתה מוזמן !) נכוון את הגרפים ב 20 שניות.

    אורי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: מעבר לאיידל וכיווני throttle curve

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    אני מסכים עם ציקי באופן כללי.

    למעט זה שיכול להיווצר מצב שבמעבר מ 45% Normal ל 85% Idle יתכן נזק לגיר (גג"ש)
    למנוע, לא נראה לי שזה יכול לעשות נזק.

    כמו שציקי אמר, תעלה את גרף המנוע ב Normal במצב פיץ' 5+ (אמצע סטיק) לאזור ה 60%-70% (אצלי ב ESP זה 85% אבל בגלל בעיית וובלינג).
    אין כמעט משמעות לגרף ה Normal.

    אם תבוא בשבת (אתה מוזמן !) נכוון את הגרפים ב 20 שניות.

    אורי
    אורי שלום
    מעניין אותי למה אתה משתמש ב 85% מצערת לצורך ריחוף?
    האם בדקת אם זה בה לפצות על בעיית טרקינג,פי'צ לא נכון או סטאפ חלש שלא נותן מספיק מהירות ראש ב 60-70%?
    85% זה גבוה מאד לריחוף בנורמל.
    ציקי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לאיידל וכיווני throttle curve

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אורי שלום
    מעניין אותי למה אתה משתמש ב 85% מצערת לצורך ריחוף?
    האם בדקת אם זה בה לפצות על בעיית טרקינג,פי'צ לא נכון או סטאפ חלש שלא נותן מספיק מהירות ראש ב 60-70%?
    85% זה גבוה מאד לריחוף בנורמל.
    ציקי
    היי ציקי.
    בוודאי שלא "לפצות על טרקינג" (אין כזה).
    גם אין בעית פיץ' והסט-אפ מדוייק מאוד (-4 +5 +11 / -11 0 +11)
    ב 600ESP קיימת בעיית וובלינג בסל"ד ראש נמוך (פחות מ 80%),
    אין לזה שום משמעות מבחינתי, אני לא מרחף ולא מטיס (או שום וריאציה אחרת) במצב Normal.
    99% מזמן הטיסה הוא ב Idle, ב Normal אני משתמש רק לפתיחת הכוח הראשונית ולהמראה הראשונה לבדיקה (להמראה השניה אני כבר יוצא ב Idle).

    בנוסף לבעיית הוובלינג (המוכרת ב 600ESP) אני בוחר ב 85% מנוע על מנת לרכך ככל הניתן את המעבר ל Idle (גרף מצערת 100 90 100),
    הטורק של המנוע ב 600 הוא ענק, ומעבר ל Idle מ Normal שהפרש הסלדי"ם הוא יותר מ 20% פשוט יכול לפרק שם משהו.

    אורי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Exclamation תגובה להודעה: מעבר לאיידל וכיווני throttle curve

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    היי ציקי.
    בוודאי שלא "לפצות על טרקינג" (אין כזה).
    גם אין בעית פיץ' והסט-אפ מדוייק מאוד (-4 +5 +11 / -11 0 +11)
    ב 600ESP קיימת בעיית וובלינג בסל"ד ראש נמוך (פחות מ 80%),
    אין לזה שום משמעות מבחינתי, אני לא מרחף ולא מטיס (או שום וריאציה אחרת) במצב Normal.
    99% מזמן הטיסה הוא ב Idle, ב Normal אני משתמש רק לפתיחת הכוח הראשונית ולהמראה הראשונה לבדיקה (להמראה השניה אני כבר יוצא ב Idle).

    בנוסף לבעיית הוובלינג (המוכרת ב 600ESP) אני בוחר ב 85% מנוע על מנת לרכך ככל הניתן את המעבר ל Idle (גרף מצערת 100 90 100),
    הטורק של המנוע ב 600 הוא ענק, ומעבר ל Idle מ Normal שהפרש הסלדי"ם הוא יותר מ 20% פשוט יכול לפרק שם משהו.

    אורי
    מאד מוזר וגם קצת חדש לי מה שאתה אומר
    ראיתי כבר מספר 500 ו 600 חשמליים הממריאים בנורמל ועושים מספר הקפות לפני מעבר לאיידל בלי הבעיה של הוובלינג ולא במצערת של 85% אלא יותר לכיוון ה 70%.
    אם בעית הוובלינג שתיארת אמיתית בדגמים אלו הרי שאין סיבה שלא תופיע במסוקי הניטרו והרי שמדובר גם בליקוי תכנוני של המסוק.
    באיזה פיניון מדובר והאם בדקת את סל"ד הלהבים?
    בקשר לטורק הוא משתנה וקפיצה ב20% ממצב 0 או ממצב 45% היא קפיצה שונה ותהיה פחות מורגשת למטיס ולגיר ככל שהסל"ד גבוה יותר.
    לדעתי קפיצה מ 70% ל 85-90% איננה גורמת שום נזק ואלו הערכים שבהם אמורים להיות בסטאפ תקין.
    ציקי

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •