שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 52

נושא: חוות דעת על דלק.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    חברים יקרים, חזרתי לניטרו ועם החזרה לקחתי דלק חדש!
    ה RAPICON או "רפי כהן"

    רציתי לעדכן כי הדלק מעולה!(למעט העובדה שיש לו ריח של נבלה!!! ) עובד כמו הדלק הקודם שהשתמשתי בו
    עם ייתרון אחד בולט, המנוע יורד קר משמעותית.
    בסוף השבוע בערבה עשינו השוואות על מספר מסוקים והבדלי הטמפ' אחרי טיסה
    עם הרפיקון נמוכים בהרבה ומשמעותית!!!!

    שווה נסיון, אני ממשיך איתו בלי שום ספק!
    ההבדל בטמפ' באמת משמעותי אצלי בכל אופן ירידה ממוצעת של 6-10 מעלות בעבודה עם הRAPICON מול CP - ממוצעים של מדידות עם שעון, אם כי הו לי מספר CUTS במנוע לא סגור על הסיבה!?
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
    ההבדל בטמפ' באמת משמעותי אצלי בכל אופן ירידה ממוצעת של 6-10 מעלות בעבודה עם הRAPICON מול CP - ממוצעים של מדידות עם שעון, אם כי הו לי מספר CUTS במנוע לא סגור על הסיבה!?
    בד"כ, הסיבה היא הכיוונים של הסיכה הפנימית בקרבורטור.
    מס' חברים נוספים בצוות הרכבת מטיסים ברפיקון ולהם לא היה שום CUTS
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    בד"כ, הסיבה היא הכיוונים של הסיכה הפנימית בקרבורטור.
    מס' חברים נוספים בצוות הרכבת מטיסים ברפיקון ולהם לא היה שום CUTS
    יורם חברי, הפנימית מכוונת אצלי פיקס/אולי כמעט פיקס אך לא בהבדלים של CUTIM!!! לא אמרתי שזה הדלק, דווקא כתבתי בחיוביות (הפולימור שהכניסו מגביר את הסיכוך וכד.. ולכן גם מן הסתם מוריד את הטמפ' יכול להיות שהCUTIM לא מהדלק או כן מהדלק איני יודע הזמן יגיד את שלו.
    דיון והפקת לקחים סביב מוצר חדש בארץ חשוב ואפילו הכרחי!! ואגב, אני מכיר חלק שכן חוו CUTIM
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
    ההבדל בטמפ' באמת משמעותי אצלי בכל אופן ירידה ממוצעת של 6-10 מעלות בעבודה עם הRAPICON מול CP - ממוצעים של מדידות עם שעון, אם כי הו לי מספר CUTS במנוע לא סגור על הסיבה!?
    אני מניח שאתה מדבר על מנוע 50 ולא על 90.
    במנוע 90 ירידת הטמפרטורה משמעותית עוד יותר.
    לגבי הקאטים שאתה מדבר עליהם, אני מניח שהם היו במצב סרק. במנוע 50 סגור מילימטר על מילימטר וחצי בסיכה הנגדית והכל מסתדר.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    נדב, אתם מטיסים עם RAPICON?

    הרבה דלקים חדשים בשוק (שלנו) לאחרונה... בקרוב נגמרים לי שני הקייסים של הCP ואני בודק אלטרנטיבות.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי SamurAchzar צפיה בהודעה
    נדב, אתם מטיסים עם RAPICON?

    הרבה דלקים חדשים בשוק (שלנו) לאחרונה... בקרוב נגמרים לי שני הקייסים של הCP ואני בודק אלטרנטיבות.
    קייסים?
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
    קייסים?
    2 כפול 4 גאלון. לצערי זה החזיק יותר מדי זמן, משהו כמו שלושה חודשים, עדות למוסר ההטסה הירוד שלי.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת על דלק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    אני מניח שאתה מדבר על מנוע 50 ולא על 90.
    במנוע 90 ירידת הטמפרטורה משמעותית עוד יותר.
    לגבי הקאטים שאתה מדבר עליהם, אני מניח שהם היו במצב סרק. במנוע 50 סגור מילימטר על מילימטר וחצי בסיכה הנגדית והכל מסתדר.
    נדב א-ת-ה ת-ו-ת-ח! תודה
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •