שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 118

נושא: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    מצטער אבל לא ברור לי מה הכוונה בטיסה שונה.
    מערכת ה FBL ניתנת לכיול והדמייה של סוגי פלייבר שונים החל מאלו ששומרים את המסוק יציב יותר ועד אלו שהופכים אותו לזריז מאד.
    היתרון הוא בכך שהמערכת האלקטרונית מבצעת את האיזון טוב ויעיל יותר מהמכנית אבל הטיסה היא אותה טיסה.
    הכל עניין של כיול.
    ציקי
    ציקי שלום
    אולי לא היסברתי את עצמי כמו שצריך , כאחד שמטיס גם מסוק FBL אם מסוק אם מערכת כזאת אתה יכול להגיע ליציבות הרבה יותר גבוה ממסוק ללא FBL , זה כמו להטיס עם גירו שומר זנב או ללא .
    כמטיס זו הרגשה של מסוק הרבה יותר יציב עם יכולות מדהימות.
    מיום ליום אנחנו נעשים יותר ויותר תלויים במערכות האלקטרוניות ונותנים למערכות שונות להצב לנו את הטיסה .
    אני לא פוסל טיסה עם מערכת כזאת ,אבל בסופו של דבר כל מטיס יחליט מה שטוב בישבלו
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    ציקי שלום
    אולי לא היסברתי את עצמי כמו שצריך , כאחד שמטיס גם מסוק FBL אם מסוק אם מערכת כזאת אתה יכול להגיע ליציבות הרבה יותר גבוה ממסוק ללא FBL , זה כמו להטיס עם גירו שומר זנב או ללא .
    כמטיס זו הרגשה של מסוק הרבה יותר יציב עם יכולות מדהימות.
    מיום ליום אנחנו נעשים יותר ויותר תלויים במערכות האלקטרוניות ונותנים למערכות שונות להצב לנו את הטיסה .
    אני לא פוסל טיסה עם מערכת כזאת ,אבל בסופו של דבר כל מטיס יחליט מה שטוב בישבלו
    משה היקר,
    טיסה עם FBL באמת יותר יציבה המערכת יודעת לייצב הCYCLIC לפי דרישותך, הדוגמא שנתת (לגבי הנועל זנב ) ציורית נשמעת נחמד אך טכנית אינה קשורה!!!
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
    משה היקר,
    טיסה עם FBL באמת יותר יציבה המערכת יודעת לייצב הCYCLIC לפי דרישותך, הדוגמא שנתת (לגבי הנועל זנב ) ציורית נשמעת נחמד אך טכנית אינה קשורה!!!
    טוב נו. אולי הדוגמא לא הכי טובה למרות שהגירו זה גם סוג של יצוב.
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 16-11-2009 בשעה 23:45:38.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    [QUOTE=משה שמואלי;103137]טוב נו. אולי הדוגמא לא הכי טובה למרות שהגירו זה גם סוג של יצוב.[/QUO

    OK ג'ירו שני צירים נשמע יותר טוב, אתה יודע מה? גם מייצר איזה סוג של נעילה בעצם
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
    משה היקר,
    טיסה עם FBL באמת יותר יציבה המערכת יודעת לייצב הCYCLIC לפי דרישותך, הדוגמא שנתת (לגבי הנועל זנב ) ציורית נשמעת נחמד אך טכנית אינה קשורה!!!
    אילן וציקי , מה שהתכוון משה להגיד הוא שעם הפלייברלס אתה מבצע פחות תיקונים כדי
    לייצב את המסוק, ז"א שאם נעמיד את המסוק במצב ריחוף ונבצע פירואט במקום , המסוק
    יבצע את הפירואט ולא יסטה לשום כיוון גם אם תהייה רוח צד, אלא עם קיבל המסוק פקודה
    משלט המטיס! זאת תופעה שלמעשה מזכירה לנו את התערבות הגיירו בזנב המסוק.
    ברור לכולנו שבמסוק פלייבר רגיל אין שום התערבות והתיקונים מתבצעים אך ורק בידי המטיס,
    ולכן לדעתי יהיו כאלו שהיתחברו יותר לפלייבר הרגיל, התחושה בו היא יותר "אמיתית".
    צחי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    אילן וציקי , מה שהתכוון משה להגיד הוא שעם הפלייברלס אתה מבצע פחות תיקונים כדי
    לייצב את המסוק, ז"א שאם נעמיד את המסוק במצב ריחוף ונבצע פירואט במקום , המסוק
    יבצע את הפירואט ולא יסטה לשום כיוון גם אם תהייה רוח צד, אלא עם קיבל המסוק פקודה
    משלט המטיס! זאת תופעה שלמעשה מזכירה לנו את התערבות הגיירו בזנב המסוק.
    ברור לכולנו שבמסוק פלייבר רגיל אין שום התערבות והתיקונים מתבצעים אך ורק בידי המטיס,
    ולכן לדעתי יהיו כאלו שהיתחברו יותר לפלייבר הרגיל, התחושה בו היא יותר "אמיתית".
    צחי
    צחי
    אינני מטיס 3D אבל מהטיסות הקצרות שהספקתי לעשות עם מסוק פלייברלס + תכונות המערכת שמייצבת את הסייקליק נוכחתי לדעת שהסטאפ מאד גמיש לכיוון וגם יכול להיות מאד מהיר בתיקון תנועות המסוק לעומת המערכת המכנית (פלייבר).
    הכל שאלה של כיול וכיוון מתאים למטיס ולמסוק איתו ניתן לדמות את הפלייבר אחד לאחד.
    לא ברור לי איזה יתרון יש במערכת הפלייבר מלבד שנכון להיום הוא עדיין זול יותר שהרי במידה והיה יתרון אחר מסוקים אמיתיים עם פלייבר היו נפוצים בימנו ולא כך הדבר.
    ציקי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    צחי
    אינני מטיס 3D אבל מהטיסות הקצרות שהספקתי לעשות עם מסוק פלייברלס + תכונות המערכת שמייצבת את הסייקליק נוכחתי לדעת שהסטאפ מאד גמיש לכיוון וגם יכול להיות מאד מהיר בתיקון תנועות המסוק לעומת המערכת המכנית (פלייבר).
    הכל שאלה של כיול וכיוון מתאים למטיס ולמסוק איתו ניתן לדמות את הפלייבר אחד לאחד.
    לא ברור לי איזה יתרון יש במערכת הפלייבר מלבד שנכון להיום הוא עדיין זול יותר שהרי במידה והיה יתרון אחר מסוקים אמיתיים עם פלייבר היו נפוצים בימנו ולא כך הדבר.
    ציקי
    ציקי אני יכול להגיד לך עם ניסיון הטסה של 4 מסוקי FBL שונים (500/600N+E/700), ומס' רב של עשרות מסוקי פלייבר רגילים - הרגשת "החיבור" שלי (אינדיבידואלית לגמרי), זו שצחי הזכיר, היתה גבוהה יותר עם פלייבר מאשר בלעדיו.
    אגב, המסוק בתצורת FBL מתפקד ללא רבב וחזק ומהיר יותר בצורה משמעותית מאשר בתצורה הרגילה, אך זוהי הרגשה שאני לא יכול לתאר במילים - הרגש שלי למסוק משום מה גבוה יותר בתצורה הרגילה (אולי זה בגלל שאני אוהב לעבוד קשה יותר עם האצבעות? )
    זה לא אומר שאני מוותר על ה FBL וכיום כידוע לך אני מחזיק שני כלים כאלו - אני פשוט משום מה מצליח להוציא יותר מהמסוק בצורתו המקורית, אך להבנתי גם החברים בעולם (המקצוענים למינהם) טענו שיש צורך בהסתגלות לסגנון הטיסה החדש של המסוק.

    לסיכום אני מסכים עם צחי - אני חושב שגם עם ירידת המחירים יהיו אלו שפשוט יעדיפו את סגנו הטיסה המקורי על כל מגרעותיו.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    ציקי אני יכול להגיד לך עם ניסיון הטסה של 4 מסוקי FBL שונים (500/600N+E/700), ומס' רב של עשרות מסוקי פלייבר רגילים - הרגשת "החיבור" שלי (אינדיבידואלית לגמרי), זו שצחי הזכיר, היתה גבוהה יותר עם פלייבר מאשר בלעדיו.
    אגב, המסוק בתצורת FBL מתפקד ללא רבב וחזק ומהיר יותר בצורה משמעותית מאשר בתצורה הרגילה, אך זוהי הרגשה שאני לא יכול לתאר במילים - הרגש שלי למסוק משום מה גבוה יותר בתצורה הרגילה (אולי זה בגלל שאני אוהב לעבוד קשה יותר עם האצבעות? )
    זה לא אומר שאני מוותר על ה FBL וכיום כידוע לך אני מחזיק שני כלים כאלו - אני פשוט משום מה מצליח להוציא יותר מהמסוק בצורתו המקורית, אך להבנתי גם החברים בעולם (המקצוענים למינהם) טענו שיש צורך בהסתגלות לסגנון הטיסה החדש של המסוק.

    לסיכום אני מסכים עם צחי - אני חושב שגם עם ירידת המחירים יהיו אלו שפשוט יעדיפו את סגנו הטיסה המקורי על כל מגרעותיו.
    מאד יכול להיות, בטח שיש לך יותר נסיון ממני בנושא.
    בכל מקרה על הנייר מדובר במערכת יותר יעילה בכל פרמטר מדיד בטיסה (דיוק, מהירות, עוצמה) אז לא ברור לי איך יעדיפו את הפלייבר הישן עליה.
    אולי נכון הדבר לגבי המערכות שקיימות היום ובעתיד יצאו טובות ומדוייקות יותר שיוכיחו את עצמן טוב יותר (זו השערה שלי).
    סתם לצורך הדוגמא : גי'רו 401 היה הנפוץ ביותר בסטאפים בעולם בשנים האחרונות וגם עושה עבודה טובה על המסוקים אך לאחרונה יצאו דגמים קטנים,איכותיים וטובים ממנו בכל פרמטר שמביאים את המסוק לרמה אחרת בתג מחיר זהה ואף זול יותר.
    ציקי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חגיגה אמיתית של חברים והרבה FBL בצוות הרכבת

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    מאד יכול להיות, בטח שיש לך יותר נסיון ממני בנושא.
    בכל מקרה על הנייר מדובר במערכת יותר יעילה בכל פרמטר מדיד בטיסה (דיוק, מהירות, עוצמה) אז לא ברור לי איך יעדיפו את הפלייבר הישן עליה.
    אולי נכון הדבר לגבי המערכות שקיימות היום ובעתיד יצאו טובות ומדוייקות יותר שיוכיחו את עצמן טוב יותר (זו השערה שלי).
    סתם לצורך הדוגמא : גי'רו 401 היה הנפוץ ביותר בסטאפים בעולם בשנים האחרונות וגם עושה עבודה טובה על המסוקים אך לאחרונה יצאו דגמים קטנים,איכותיים וטובים ממנו בכל פרמטר שמביאים את המסוק לרמה אחרת בתג מחיר זהה ואף זול יותר.
    ציקי
    ציקי אין קשר בין ההשוואה שלך (עם ה 401) למקרה הנדון.
    במקרה של ה 401 אל מול רכיבי ייצוב אלקטרוניים אחרים מתקדמים יותר טכנולוגית, אתה משווה מוצר אל מוצר אחר תחת אותה הקטגוריה.
    במקרה שלנו אתה משווה מע' ייצוב מיכאנית על כל הייתרונות והחסרונות שלה למע' ייצוב אלקטרונית שעובדת אחרת - כמו להשוות תפוחים לאגסים ולו רק כי שניהם פירות...
    אגב, המע' שקיימות היום בשוק מעולות בכל קנה מידה ומביאות את המסוק לרמת דיוק מאוד גבוהה, אני אישית מרגיש שזה קצת מסרס אותי ואף גורם לי פחות "להרגיש את המסוק" - כמו שאמרתי קודם זה משהו שקשה לקמט למילים, אלא הרגשה של מטיס ותו לא.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •