
נכתב במקור על ידי
עמיתפורת
ליאור.
אני היטסתי סקוקום, V-BAR ורונדו.
לגבי הסקוקום,אני יודע שאתה היטסת סקוקום תקופה קצרה מאוד, סט אפ לא נכון עשית וכמעט ריסקת את המסוק על האנשים ומיד הוצאת את המערכת למכירה ואם אני לא טועה היא כרגע אצל אדם וקסלר - כך שחוות הדעת שלךעל סקוקום בעייתית אם הנתונים הללו נכונים.
אני מכיר את שני גלגולי ה- V-BAR דור ראשון שהיה סיוט עלי אדמות לכיול בעל יותר מחמישים פרמטרים שונים ומעצבנים ומאידך את המערכת החדישה שהרבה יותר נוחה וקלה לתפעול ללא יותר מידיי ניסיונות וטעיות.
את רונדו האמת לא ממש תהיתי על קנקנה יותר מידיי רק תחושת סטיק קלה במסוק של ליאור אבל זה נראה מבטיח באותה מידה של המתחרים.
אורי.
החלוץ בלתי מעורער בתחום הוא רועי כרמל ועל זה אין עוררין.
עוד לפני שבכלל העזנו לפזול לכיוון היה לו הכל והוא ניסה הכל באמת ועל אמת הכל עבד אצלו.
מאגזוזים, להבים, סוללות, מטענים, מסוקים, FBL מכל הסוגים ועל זה אני מוריד בפניו את הכובע.
והדבר המדהים הוא שלא תשמע ממנו כלום!
לא מטיף על אנטיליגנציה של אנשים, לא מתרברב על מעשיו וכך צריך לעשות.
ברשותך אחדד לך שישנו גרעין חלוצים בתחום המסוקים בדור המתקדם שמי שנמצא מספיק זמן בתחום הזה יודע על מי ומה מדובר.
על אנשים שהשקיעו עשרות, אבל עשרות אלפי שקלים כדי להביא לך ולכלל החברים כאן את המוצרים המוגמרים שיש בתחום הזה לכלל שימוש.
יש שקראו להם משוחדים, ממומנים, תחמנים, אנטרסנטים אבל בסופו של דבר לא היית שומע או מנסה את הרכיבים והציוד שאתה מטיסהיום אלמלא הם.
אתן לך דוגמא.
לפני 7 שנים, הגיע אלי חבר (בזמנו היינו רק חברים) בשם ליאור זהבי ואמר לי "שמע, יש לי גוברנור ניסיוני אצלי בבית, יחליף את ה- GV-1 של פוטבה שהיה אז הפרארי של התחום.
קראו לזה THOTTLE JOKY, זה יה נראה כמו מעגל מודפס שהיו מולחמים אליו קונקטורים מצ'וקמקים.
לי היה אז רפטור 30 (הראשון שלי)והתקנו את זה על המסוק וניסינו ואני זוכר שאילו לךיאור כתב חוו"ד על המוצר לחו"ל ואגב - לא השתמש בו או שיווק אותו באותה תקופה, לאחר מכן הוא עזר לחברה בבדיקות של הג'וקי פרו שעבד מצוין.
עברו השנים לדעתי שנתיים וחן צרפתי קיבל את הרב מקס הראשון ואחריו מאירי, אני, ליאור, גיא ידיד וניר מאירי.
כך אתם מכירים את הרכיב הזה.
יש לי עוד רשימה ארוכה מאוד של מוצרים שלא הייתם שומעים עליהם אילולא החבורה הזו.
אגב אני אישית הוצאתי להערכתי יותר מחמישים אלף שקלים על התחום הזה עד כה ולרוב על ניסויים שעלו לי ביוקר, סוללות, להבים, רגולטורים, סרבואים, ג'ירואים (אני הראשון שהטיס סוליד G בארץ אחרי צרפתי!).
טירקס 600N אני הייתי ראשון לאחר שרועי קנה את החשמלי שלו (הכל מתועד בוידאו).
בכל אופן אני לא ממש עורך השווואות אבחל לא אוהב התרברבות לשמה.
הרבה דברים נעשים מתחת לפני השטח ובכיף כדי שכולם ילמדו ויהנו ממוצרים ומניסיון מיקצועני.