שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 51

נושא: מעבר מחשמלי לדלק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    שלא נשכח את סוללות המקלט בטיסני דלק....צריך איזה 3 סוללות לכל היום

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    שלא נשכח את סוללות המקלט בטיסני דלק....צריך איזה 3 סוללות לכל היום
    איך הגעת לחישוב הזה ?
    מקלט צורך בערך 200 - 300 מיליאמפר\שעה (בהגזמה) . סוללות מקוריות של שלט של 600MAH מספיקות ליותר משעתים עבודה רצופה (למעשה הרבה יותר, מנסיון עם דאונים שטסו יותר זמן ברכס). אם מחליפים סוללה לניקל\מטאל בקיבול של 2500MAH (או אפילו יותר ) הסוללה צריכה להספיק ל-10 שעות פעולה, אפילו אם שכחת את המקלט פועל כל הזמן - לא קרה כלום.
    אז למה אתה צריך להחליף סוללות מקלט ביום הטסה אחד, גם אם יש לך משהו שצורך יותר זרם. ממש לא ברור לי ?

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •