ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
מה שאתה מתאר היה נכון לפני שנתיים שלוש, המנועים עשו צעד ענק קדימה בזכות ידידינו המלוכסנים והטענות שלך לעיל , היום מיותרות ולא נכונות. (אפשר להשוות את זה לויכוח אם להטיס בדלק 5% או 10%).

כיום ניתן די בקלות לבחור מנוע בהספק מתאים שיסובב פרופ דומה לפרופ הדלק בסל"ד המתאים תוך משחק בKV ולגבי הסוללות, תציץ ותראה מה קורה בתחום, ניתן בקלות לבחור סוללות הבנויות ל30 C ולהטיסן ב20C ולקבל גרף פריקה שטוח כמעט לחלוטין.
(מה גם להזכירך שבדלק כשהוא הולך ומתמעט המנוע מתחיל לגמגם כמעה , להעלות סלד כי הוא שואף אויר ועוד...קאאאט)
אוקיי, קח אתגר. הטאי-ג'י שלי שוקל 4.7 ק"ג מוכן לטיסה כולל דלק. כרגע הוא טס טוב עם פרופ 15X6 שמסתובב במקסימום ב- 9000 סל"ד (אם אני זוכר נכון. הרבה זמן כבר לא יצא לי להטיס אותו).

אם נוריד את המנוע + טיון פייפ + משאבת פרי + מיכל דלק מלא + סרוו מצערת, אני מעריך שנגיע ל- 3.4 ק"ג. החברה של ה- F3A אמרו שצריך 400-500 וואט לקילו לסגנון הטיסה. איזה שילוב של מנוע וסוללות יהיה שקול?