השגיאה בשם תוקנה

ואני סבור שהבנתי טוב מאד למה אתה מתכוון.
לצערי אני לא מסכים עם דעתך כאשר מדובר במערכות אלקטרוניות ברמה גבוהה, לא יודע מה קרה לך אישית בעבר עם המסוק.
בכל מקרה גם אם תהיה מכונאי מעולה יש דברים שלא תוכל לעלות עליהם בבדיקות שיגרתיות כגון עייפות חומר וסדקים סמויים בחלקים.
בקשר לפלייברלס, ריבוי לינקים וחלקים בראש המסוק הוא מקור לנקודות כשל רבות.
ההיגיון שלי אומר שמכיוון שמסוק הוא "כלי לשיחרור ברגים" אז ככל שיהיו בו פחות חלקים מייכנים יהיו פחות נקודות כשל.
אגב, כל המעבר ל CCPM בא כדי לפשט את המכניקה במסוק ולאורך כל הדרך רואים חברות שמוציאות מסוקים יותר ויותר פשוטים מכנית