גם אני "חטאתי" ולא הבנתי שמדובר בהזמנה פר לקוח, אלא חשבתי שמדובר במוצר פר לקוח.
כאשר ההזמנה השנייה שלי בוטלה, שלחתי להם מייל ושאלתי מדוע?
קיבלתי הסבר שמודבר בהזמנה פר לקוח ולכן ההזמנה השנייה בוטלה.

שלחתי מייל תודה והתנצלות, אך שאלתי שאם כך הם פני הדברים, למה אין באמת מנגנון שעוצר את ההזמנה לפני שמבוצע חיוב וחוסך את כל עוגמת הנפש ואת הצורך בהחזר כספי?
כנראה שיש אצלם "פאק" במערכת שלא הייתה מוכנה להתמודד עם בעיה כזו ועם כמות כזו של הזמנות בזמן כה קצר.
בכל מקרה, נכון לעכשיו, אנו מופיעים שוב ברשימת המדינות שאליהם הם שולחים.

בברכה,

ניסים.