שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 26 עד 50 מתוך 57

נושא: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציקי וזהבי ...

    קבלתי
    אני בקרוב מרענן את מלאי הסוללות שלי. אנסה את הטעינה ל- Storage וניראה מה תהיה התוצאה

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    זהו אחד השרשורים ששב ועולה מידי מספר חודשים. וכמו שקורה בדר"כ, חלק מההמלצות מבוססות על "דיעה רווחת" ולא ברורה מידת האמת מאחוריהן. למשל, בנוגע ל"הרצה" של סוללות LiPo, חלק מהיצרנים טוענים שהיא מיותרת וחלק - ממליצים.
    בכל מקרה, דווקא בקשר לשאלה הנ"ל, יש הסכמה - לצורך שמירת הקיבול לאורך זמן, אחסון במקום מקורר עדיף, במיוחד אם הסוללות מלאות. ראה טבלה בתחתית הקישור הזה. יצרן אחד אפילו ממליץ על אחסון בהקפאה, אבל לדעתי הוא במיעוט. אני לא מכיר שום עדות להשפעה של לחות, אשמח אם מי שציין זאת למעלה יביא קישור בעניין.
    בכל מקרה, יש להקפיד על הגנה מתאימה מפני התלקחות (באמצעות LiPo Sack, למשל), ולהביא בחשבון את העיבוי על הסוללה כשהיא מוצאת מהקירור ביום לח. על הסכנות לשלום-הבית בעקבות אחסון ציוד טיסנאות בכל מיני מקומות, תקרא בשרשור הזה...
    זיגיסטאר שים לב.
    1.הטבלה מתייחסת לשינויים בקיבולת על פני זמן של שנה.באיחסון שוטף של שבוע עד חודשיים ההפרשים זניחים ולכן אין שום צורך להקפיא,חודשיים ב 0 מעלות 0.5% ירידת קיבולת, ב 25 מעלות 3% לכן למה להקפיא?
    2.במידה והסוללה הוקפאה לשנה האם תשתמש בה מייד? אני בספק, סביר להניח שתבדוק ותיטען אותה קודם לא? לכן מיותר לחלוטין.
    3.סוללת LIPO מיועדת לעבודה בזרמים גבוהים מאד ונוטה להתחמם בזמן השימוש שהוא קצר מאד (מספר דקות) בהן הסוללה עוברת מטמפרטורת הסביבה לכ 40 מעלות במקרה הטוב.
    ככל שהדלתא בטמפרטורה יעלה הסיכוי לגרום לנפיחות בתא גדל עקב השוק התרמי שהתא עובר כמו כל חומר אחר (אל תשכח שהתאים מצויים באריזות וואקום) ומעבר מהקפאה לחום של 40 מעלות בכ 10 דקות הוא בהחלט שוק לסוללה אז מדוע להקפיא? או לקרר אותה?
    4.גם אם ביצעת הפשרה מבוקרת שלוקחת לא מעט זמן כל הלחות על הקונקטורים,בין התאים (לחות נכנסת לתוך השרינק החיצוני) וסביבת הסוללה איננה בריאה כלל ועם הזמן יכלה להביא אף לקורוזיה לא רצוייה וחמור מכך לקצר במגעים.
    מה לעשות, חשמל ואלקטרוניקה אינם אוהבי לחות ולא צריך מאמר בשביל זה.
    5.נושא ההרצה בהחלט חשוב ונכון לא רק לליפו אלא כמעט לכל סוללה אבל ליפו היא סוללה שעובדת קשה ולכן חשוב להקפיד על תחזוקה נכונה על מנת שתאריך ימים.
    לצורך הדוגמא ישנם המון מכשירי חשמל נטענים כגון טלפונים,מכונות גילוח ... שבהוראות שלהם בפירוש כתוב שסוללות המכשיר יתפקדו באופן מלא ותקין (מבחינת ביצועים) לאחר מספר מחזורי טעינה ראשונים והמשמעות היא שמשהו עובר על התאים במחזורים הראשונים לחייהם ולכן לא כדאי להעמיס אותם כנהוג בשימוש בליפו.

    בקיצור להקפיא או לקרר מיותר לחלוטין.
    הרצה, מומלצת לשמירה והארחת חיי הסוללה אבל בהחלט לא משהו קריטי שעלול להרוס אותה.
    ציקי

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    זיגיסטאר שים לב.
    1.הטבלה מתייחסת לשינויים בקיבולת על פני זמן של שנה.באיחסון שוטף של שבוע עד חודשיים ההפרשים זניחים ולכן אין שום צורך להקפיא,חודשיים ב 0 מעלות 0.5% ירידת קיבולת, ב 25 מעלות 3% לכן למה להקפיא?
    2.במידה והסוללה הוקפאה לשנה האם תשתמש בה מייד? אני בספק, סביר להניח שתבדוק ותיטען אותה קודם לא? לכן מיותר לחלוטין.
    3.סוללת LIPO מיועדת לעבודה בזרמים גבוהים מאד ונוטה להתחמם בזמן השימוש שהוא קצר מאד (מספר דקות) בהן הסוללה עוברת מטמפרטורת הסביבה לכ 40 מעלות במקרה הטוב.
    ככל שהדלתא בטמפרטורה יעלה הסיכוי לגרום לנפיחות בתא גדל עקב השוק התרמי שהתא עובר כמו כל חומר אחר (אל תשכח שהתאים מצויים באריזות וואקום) ומעבר מהקפאה לחום של 40 מעלות בכ 10 דקות הוא בהחלט שוק לסוללה אז מדוע להקפיא? או לקרר אותה?
    4.גם אם ביצעת הפשרה מבוקרת שלוקחת לא מעט זמן כל הלחות על הקונקטורים,בין התאים (לחות נכנסת לתוך השרינק החיצוני) וסביבת הסוללה איננה בריאה כלל ועם הזמן יכלה להביא אף לקורוזיה לא רצוייה וחמור מכך לקצר במגעים.
    מה לעשות, חשמל ואלקטרוניקה אינם אוהבי לחות ולא צריך מאמר בשביל זה.
    5.נושא ההרצה בהחלט חשוב ונכון לא רק לליפו אלא כמעט לכל סוללה אבל ליפו היא סוללה שעובדת קשה ולכן חשוב להקפיד על תחזוקה נכונה על מנת שתאריך ימים.
    לצורך הדוגמא ישנם המון מכשירי חשמל נטענים כגון טלפונים,מכונות גילוח ... שבהוראות שלהם בפירוש כתוב שסוללות המכשיר יתפקדו באופן מלא ותקין (מבחינת ביצועים) לאחר מספר מחזורי טעינה ראשונים והמשמעות היא שמשהו עובר על התאים במחזורים הראשונים לחייהם ולכן לא כדאי להעמיס אותם כנהוג בשימוש בליפו.

    בקיצור להקפיא או לקרר מיותר לחלוטין.
    הרצה, מומלצת לשמירה והארחת חיי הסוללה אבל בהחלט לא משהו קריטי שעלול להרוס אותה.
    ציקי
    כמו שכתבתי, הנושא מלא בעובדות, חצאי אמיתות ואמונות אישיות. לא מזמן נטען כאן בפורום כי טמונה גם סכנת מוות מקרינה מסוללות LiPo שאינן מחוברות לדבר. מי שרוצה, מוזמן להאמין גם לזה. בנוגע לנקודות שהעלת:
    1. אם תסתכל על סוללה בת שנה שיש לך, תראה שרוב הזמן אתה לא מטיס איתה אלא מאכסן אותה. לא ברור לי מדוע אתה חושב שיש חשיבות לעובדה שהאחסנה צריכה להיות רצופה. כמו שכתבתי, גם אני לא חושב שיש להקפיא את הסוללות, אבל סומך על ההמלצה של מרבית היצרנים בנוגע לקירור.
    2. מסכים. איך זה קשור?
    3. מכיוון שלרובנו אין מקרר (או מקפיא) בשטח, אין בעיה של הטסה-מיד-אחרי-קירור.
    4. שוב, כמו שכתבתי, יש להשתדל למנוע עיבוי, למרות שהקורוזיה שעלולה להיווצר על המחברים נראה זניחה לעומת אורך חיי הסוללה (אתה כתבת שהתאים עצמם אטומים). אני מונע היווצרות עיבוי באמצעות איוורור.
    5. כאמור, הדעות חלוקות. רוצה להריץ? תריץ. ההמלצה שלי - לנהוג לפי הוראות היצרן של אותה סוללה (ויש יצרנים שכותבים בפירוש שאין בכך צורך). מסכים איתך שכנראה לא מדובר במשהו קריטי לחיי הסוללה.
    בכלל, נראה לי שנסכים שהדברים החשובים ביותר לשמירה על אורך חיי הסוללה הוא המנעות מפריקת יתר (מתחת למתח המותר), המנעות ממשיכת זרמי יתר (מעל קצב הפריקה המותר), ואיזון התאים.
    נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 05-10-2009 בשעה 08:48:53.
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    "אני אישית נעצתי מברג בכזאת סוללה טעונה ולא קרה כלום (קצת התחמם לאכזבתי)."

    מעניין אותי מה מביא בנאדם לנעוץ מברג בסוללת ליפו?
    פעם הבאה תצלם את האירוע.

    עכשיו ברצינות, לא מומלץ כלל לעשות זאת.
    סוללה עם קיבולת קטנה יכולה בהחלט להתפוצץ תלוי באיכות אריזות הוואקום של התאים ובחור שייצרת (הכל עניין של לחץ).
    גם אם אין פיצוץ האדים העשן שמשתחררים מהסוללה מכילים חומרים רעילים ביותר ולכן לא מומלץ ואפילו מסוכן.
    ציקי

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    כמו שכתבתי, הנושא מלא בעובדות, חצאי אמיתות ואמונות אישיות. לא מזמן נטען כאן בפורום כי טמונה גם סכנת מוות מקרינה מסוללות LiPo שאינן מחוברות לדבר. מי שרוצה, מוזמן להאמין גם לזה. בנוגע לנקודות שהעלת:
    1. אם תסתכל על סוללה בת שנה שיש לך, תראה שרוב הזמן אתה לא מטיס איתה אלא מאכסן אותה. לא ברור לי מדוע אתה חושב שיש חשיבות לעובדה שהאחסנה צריכה להיות רצופה. כמו שכתבתי, גם אני לא חושב שיש להקפיא את הסוללות, אבל סומך על ההמלצה של מרבית היצרנים בנוגע לקירור.
    2. מסכים. איך זה קשור?
    3. מכיוון שלרובנו אין מקרר (או מקפיא) בשטח, אין בעיה של הטסה-מיד-אחרי-קירור.
    4. שוב, כמו שכתבתי, יש להשתדל למנוע עיבוי, למרות שהקורוזיה שעלולה להיווצר על המחברים נראה זניחה לעומת אורך חיי הסוללה (אתה כתבת שהתאים עצמם אטומים). אני מונע היווצרות עיבוי באמצעות איוורור.
    5. כאמור, הדעות חלוקות. רוצה להריץ? תריץ. ההמלצה שלי - לנהוג לפי הוראות היצרן, ויש יצרנים שכותבים בפירוש שאין בכך צורך. מסכים איתך שכנראה לא מדובר במשהו קריטי לחיי הסוללה.
    בכלל, נראה לי שנסכים שהדברים החשובים ביותר לשמירה על אורך חיי הסוללה הוא המנעות מפריקת יתר (מתחת למתח המותר), המנעות ממשיכת זרמי יתר (מעל קצב הפריקה המותר), ואיזון התאים.
    1.ידידי,אני מטיס כל שבוע ויש לי מספר סוללות בנות שנה וחצי ויותר שעדיין מתפקדות וטסות ולכן אני לא מסכים.
    שמירה בסביבה של 25 מעלות בהחלט תקין.
    2.להראות את חוסר החשיבות בקירור או הקפאה לליפו.
    3.אתה טועה. אם קיררת את הסוללה או הקפאת אותה בבית אתה חייב לוודא שהיא הגיע לטמפרטורת הסביבה לפני השימוש.בסוללת 6 תאים לדוגמא בהחלט ייתכן שהתאים החיצוניים יהיו חמים יותר מהפנימיים וזה לא תקין.
    4.התאים אטומים אבל המגעים המולחמים בתוך הסוללה והקונקטורים שלה אינם מוגנים מקורוזיה.
    הדבר לא זניח כלל וקורוזיה יכולה להתפתח בתנאים מסויימים תוך ימים עד שבועות בעוד שאורך חיי הסוללה הוא הרבה מעבר.
    כיצד ניתן למנוע עיבוי בין השרינק של התאים לשרינק החיצוני באופן מהיר? כזה שלא ישאיר אדי מיים בין השרינקים? אם לא באמצעות חימום שגם לא מומלץ.
    5.מסכים

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    1.ידידי,אני מטיס כל שבוע ויש לי מספר סוללות בנות שנה וחצי ויותר שעדיין מתפקדות וטסות ולכן אני לא מסכים.
    שמירה בסביבה של 25 מעלות בהחלט תקין.
    2.להראות את חוסר החשיבות בקירור או הקפאה לליפו.
    3.אתה טועה. אם קיררת את הסוללה או הקפאת אותה בבית אתה חייב לוודא שהיא הגיע לטמפרטורת הסביבה לפני השימוש.בסוללת 6 תאים לדוגמא בהחלט ייתכן שהתאים החיצוניים יהיו חמים יותר מהפנימיים וזה לא תקין.
    4.התאים אטומים אבל המגעים המולחמים בתוך הסוללה והקונקטורים שלה אינם מוגנים מקורוזיה.
    הדבר לא זניח כלל וקורוזיה יכולה להתפתח בתנאים מסויימים תוך ימים עד שבועות בעוד שאורך חיי הסוללה הוא הרבה מעבר.
    כיצד ניתן למנוע עיבוי בין השרינק של התאים לשרינק החיצוני באופן מהיר? כזה שלא ישאיר אדי מיים בין השרינקים? אם לא באמצעות חימום שגם לא מומלץ.
    5.מסכים
    1. גם לי יש סוללות "זקנות" שמתפקדות כמו חדשות. לצערי, זה לא מוכיח כלום. ובנוסף, לצערי, שלא כמו במקומות מסויימים באירופה, "טמפרטורת החדר" בקיץ אצלי מגיעה ל-30 מעלות בימים חמים (בחדרים בעלי קיר חיצוני דרומי ).
    2. הסכמנו כבר בנוגע לחוסר הצורך בהקפאה.
    3. לא, אני לא. אני מטעין את הסוללות ערב לפני ההטסה. עד הבוקר, הן בטמפרטורת החדר. ולכן גם פה, אנחנו מסכימים. אם זה לא היה ברור, לא מומלץ להטיס עם סוללות קרות.
    4. כאמור, ניתן למנוע עיבוי באמצעות איוורור. מעולם לא הבחנתי בקורוזיה על המחברים בסוללות שלי.
    5. מצויין!

    חג שמח!
    נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 05-10-2009 בשעה 09:27:57.
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    1. גם לי יש סוללות "זקנות" שמתפקדות כמו חדשות. לצערי, זה לא מוכיח כלום.
    2. הסכמנו כבר בנוגע לחוסר הצורך בהקפאה.
    3. לא, אני לא. אני מטעין את הסוללות ערב לפני ההטסה. עד הבוקר, הן בטמפרטורת החדר. ולכן גם פה, אנחנו מסכימים. אם זה לא היה ברור, לא מומלץ להטיס עם סוללות קרות.
    4. כאמור, ניתן למנוע עיבוי באמצעות איוורור. מעולם לא הבחנתי בקורוזיה על המחברים בסוללות שלי.
    5. מצויין!
    יפה, בהצלחה וחג שמח
    ציקי

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    דווקא צילמתי, בגלל שלא קרה כלום אז מחקתי, ועשיתי את זה בדיוק בגלל שירשורים כאלה...
    ואת הרעיון קיבלתי מהסרטון הזה


    הנה מישהו באמת חכם
    תאמין לי, צריך לחסום לך את YouTube

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    תודה לשניכם!
    דיון פורה ומקצועי ואני בטוח שכולנו פה החכמנו.

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    "אני אישית נעצתי מברג בכזאת סוללה טעונה ולא קרה כלום (קצת התחמם לאכזבתי)."

    מעניין אותי מה מביא בנאדם לנעוץ מברג בסוללת ליפו?
    פעם הבאה תצלם את האירוע.
    דווקא צילמתי, בגלל שלא קרה כלום אז מחקתי, ועשיתי את זה בדיוק בגלל שירשורים כאלה...
    ואת הרעיון קיבלתי מהסרטון הזה


    הנה מישהו באמת חכם
    גיא.

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    מתוך ההגדרות הרשמיות של ThunderPower:

    If storing longer than one week; batteries must be stored at 3.8V/cell to 3.9V/cell (approximately 50% charged) .

    בתרגום חופשי:
    אם האחסנה היא ליותר משבוע הסוללות חייבות להיות מאוחסנות במתח של 3.8 - 3.9 וולט לתא

    שני דברים מעניינים:
    האחד - "יותר משבוע"
    השני - ... "חייבות"


    המסמך המלא:
    http://thunderpowerrc.com/PDF/THPSafetyWarnings.pdf


    בקיצור - אנחנו על הגבול אבל כמו שכתבתי - ניראה לי שלהזיק זה לא יזיק אז שווה לנסות
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    מתוך ההגדרות הרשמיות של ThunderPower:

    If storing longer than one week; batteries must be stored at 3.8V/cell to 3.9V/cell (approximately 50% charged) .

    בתרגום חופשי:
    אם האחסנה היא ליותר משבוע הסוללות חייבות להיות מאוחסנות במתח של 3.8 - 3.9 וולט לתא

    שני דברים מעניינים:
    האחד - "יותר משבוע"
    השני - ... "חייבות"


    המסמך המלא:
    http://thunderpowerrc.com/PDF/THPSafetyWarnings.pdf


    בקיצור - אנחנו על הגבול אבל כמו שכתבתי - ניראה לי שלהזיק זה לא יזיק אז שווה לנסות
    גיל
    גיל
    אל תתרגש, כל יצרן כותב משהו אחר, מה שחשוב לדעתי הוא מה המאמרים המקצועיים שמתייחסים לחומר ממנו עשויים התאים כותבים ושם במפורש לא נקוב זמן איחסון אלה מצויין שכאשר הסוללה איננה בשימוש עדיף שלא תהיה טעונה במלואה.
    האם מדובר בשבוע? אולי שבוע מקוצר?

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    חח..
    שבוע Hi tech
    4 ימים וזהו
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    הנסיון שלי תומך בכל מה שציקי אמר. בסיום הסופ"ש כל הסוללות שלי הולכות למצב STORAGE ונטענות לפני יום ההטסה הבא.

    בנוסף, לסוללות חדשות רצוי לבצע הרצה (כן, יש דבר כזה) שיא בעצם 5 מחזורי טעינה\פריקה איטיים על המטען, עם הגבלה ל-70-80% קיבולת גם לטעינה וגם לפריקה.

    הנסיון שלי מלמד שהקפדה על הכללים שציקי ציין (+ההרצה) מאריכה את חייה הסוללות ואת רמת ביצועיהן בכמה סדרי גודל !

    בהצלחה.
    איך מבצעים הרצה ב- ACCUCELL6?

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    איך מבצעים הרצה ב- ACCUCELL6?
    UP

  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    461
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    איך אני מחשב את הזרם הרצוי לטעינת ליפו של נניח סוללת 2200 מילי 20C 3 תאים ??
    FIGHTING GRAVITY IS SO SIMPLE - JUST PUSH THE THROTTLE TO ITS UPPER LIMIT

    DX7
    TREX 600 NITRO SUPER PRO
    TREX 450
    GAUI HURRICANE425

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    יש לך בסוללה 2200Mah -מיליאמפר 2200 ז"א 2.2 אמפר.

    זה הקצב שאתה יכול להטעין.
    הקם להשכימך, השכם להורגו.

  18. #43
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    זיגי וציקי - יופי של דיון. דו שיח בין 2 אנשים אינטליגנטים וטכנים. נהנתי לקרוא.

    אני מודאג לגבי חוסר הוודאות של כמה חמור זה להשאיר סוללות טעונות ללא שימוש הרבה זמן. הסוללות של המסוק 500 שלי טעונות מלא כמעט חודש ואולי קצת יותר ואני מקווה שלא נגרם נזק. כל יום אני אומר מחר מטיסים וחבל לי לפרוק אותם. אם לא אטיס הסופש אני פורק וזהו.

    מה אומרת הדעה הכללית בנושא ? בטח קראתם את הפורומים בחו"ל...
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  19. #44
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    הנסיון שלי תומך בכל מה שציקי אמר. בסיום הסופ"ש כל הסוללות שלי הולכות למצב STORAGE ונטענות לפני יום ההטסה הבא.

    בנוסף, לסוללות חדשות רצוי לבצע הרצה (כן, יש דבר כזה) שיא בעצם 5 מחזורי טעינה\פריקה איטיים על המטען, עם הגבלה ל-70-80% קיבולת גם לטעינה וגם לפריקה.

    הנסיון שלי מלמד שהקפדה על הכללים שציקי ציין (+ההרצה) מאריכה את חייה הסוללות ואת רמת ביצועיהן בכמה סדרי גודל !

    בהצלחה.
    כלומר הסוללה משחקת במטען בין 70-80 ל 20-30 5 פעמים, הבנתי נכון ?
    האם חשוב לסיים בפריקה או בטעינה ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  20. #45
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    יכול להיות שכשהסוללה נפרקת לאט (אפילו ל 0 ) למשל כששוחכים לנתק מקלט, אז זה לא נורא כמו שפורקים ל 1.5V תוך כדי משיכת זרם בזמן טיסה ?

    מה דעתכם ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  21. #46
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    זיגי וציקי - יופי של דיון. דו שיח בין 2 אנשים אינטליגנטים וטכנים. נהנתי לקרוא.
    למי קראת "אינטיליגנטי"?!
    נעלבתי. אני שוקל לפרוש ולהקים פורום חדש. שמו יהיה: "E-נטליגט".
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  22. #47
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    למי קראת "אינטיליגנטי"?!
    נעלבתי. אני שוקל לפרוש ולהקים פורום חדש. שמו יהיה: "E-נטליגט".
    תסביר - זה מעל לרמה שלנו
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  23. #48
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    תסביר - זה מעל לרמה שלנו
    אופס, היה צריך להיות "E-נטליגנט", על-משקל "E-פליי". לא חשוב, הרסתי
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  24. #49
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    אופס, היה צריך להיות "E-נטליגנט", על-משקל "E-פליי". לא חשוב, הרסתי
    מצחיק מאוד הא הא כולם פה ברגשות סוערים ואתה חוזר לך מחו"ל ומריץ דחקות במקום לענות על מה ששאלתי תתבייייש לך...

    נ.ב.
    אני מחכה כבר להטיס את הפלאש !! הא ולהיפגש איתך ועם עמרי גם זה חשוב
    מתי יחזרו הימים הטובים, מתי ? אמנם אני נהנה פה עם יוסי וגידי אבל חלק מהלב שלי נשאר אי שם על הצוק בכרמליה...
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  25. #50
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    במקום לענות על מה ששאלתי תתבייייש לך...
    לא ברור לי על מה עוד לא קיבלת תשובה... התווכחנו, ציטטנו טבלאות, הבענו דעות, הגענו להסכמה...
    מה אתה עוד רוצה, מה?!
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •