שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 57

נושא: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    כמו שכתבתי, הנושא מלא בעובדות, חצאי אמיתות ואמונות אישיות. לא מזמן נטען כאן בפורום כי טמונה גם סכנת מוות מקרינה מסוללות LiPo שאינן מחוברות לדבר. מי שרוצה, מוזמן להאמין גם לזה. בנוגע לנקודות שהעלת:
    1. אם תסתכל על סוללה בת שנה שיש לך, תראה שרוב הזמן אתה לא מטיס איתה אלא מאכסן אותה. לא ברור לי מדוע אתה חושב שיש חשיבות לעובדה שהאחסנה צריכה להיות רצופה. כמו שכתבתי, גם אני לא חושב שיש להקפיא את הסוללות, אבל סומך על ההמלצה של מרבית היצרנים בנוגע לקירור.
    2. מסכים. איך זה קשור?
    3. מכיוון שלרובנו אין מקרר (או מקפיא) בשטח, אין בעיה של הטסה-מיד-אחרי-קירור.
    4. שוב, כמו שכתבתי, יש להשתדל למנוע עיבוי, למרות שהקורוזיה שעלולה להיווצר על המחברים נראה זניחה לעומת אורך חיי הסוללה (אתה כתבת שהתאים עצמם אטומים). אני מונע היווצרות עיבוי באמצעות איוורור.
    5. כאמור, הדעות חלוקות. רוצה להריץ? תריץ. ההמלצה שלי - לנהוג לפי הוראות היצרן, ויש יצרנים שכותבים בפירוש שאין בכך צורך. מסכים איתך שכנראה לא מדובר במשהו קריטי לחיי הסוללה.
    בכלל, נראה לי שנסכים שהדברים החשובים ביותר לשמירה על אורך חיי הסוללה הוא המנעות מפריקת יתר (מתחת למתח המותר), המנעות ממשיכת זרמי יתר (מעל קצב הפריקה המותר), ואיזון התאים.
    1.ידידי,אני מטיס כל שבוע ויש לי מספר סוללות בנות שנה וחצי ויותר שעדיין מתפקדות וטסות ולכן אני לא מסכים.
    שמירה בסביבה של 25 מעלות בהחלט תקין.
    2.להראות את חוסר החשיבות בקירור או הקפאה לליפו.
    3.אתה טועה. אם קיררת את הסוללה או הקפאת אותה בבית אתה חייב לוודא שהיא הגיע לטמפרטורת הסביבה לפני השימוש.בסוללת 6 תאים לדוגמא בהחלט ייתכן שהתאים החיצוניים יהיו חמים יותר מהפנימיים וזה לא תקין.
    4.התאים אטומים אבל המגעים המולחמים בתוך הסוללה והקונקטורים שלה אינם מוגנים מקורוזיה.
    הדבר לא זניח כלל וקורוזיה יכולה להתפתח בתנאים מסויימים תוך ימים עד שבועות בעוד שאורך חיי הסוללה הוא הרבה מעבר.
    כיצד ניתן למנוע עיבוי בין השרינק של התאים לשרינק החיצוני באופן מהיר? כזה שלא ישאיר אדי מיים בין השרינקים? אם לא באמצעות חימום שגם לא מומלץ.
    5.מסכים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,519
    תודה!
    2
    הודה 78 פעמים ב 48 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    1.ידידי,אני מטיס כל שבוע ויש לי מספר סוללות בנות שנה וחצי ויותר שעדיין מתפקדות וטסות ולכן אני לא מסכים.
    שמירה בסביבה של 25 מעלות בהחלט תקין.
    2.להראות את חוסר החשיבות בקירור או הקפאה לליפו.
    3.אתה טועה. אם קיררת את הסוללה או הקפאת אותה בבית אתה חייב לוודא שהיא הגיע לטמפרטורת הסביבה לפני השימוש.בסוללת 6 תאים לדוגמא בהחלט ייתכן שהתאים החיצוניים יהיו חמים יותר מהפנימיים וזה לא תקין.
    4.התאים אטומים אבל המגעים המולחמים בתוך הסוללה והקונקטורים שלה אינם מוגנים מקורוזיה.
    הדבר לא זניח כלל וקורוזיה יכולה להתפתח בתנאים מסויימים תוך ימים עד שבועות בעוד שאורך חיי הסוללה הוא הרבה מעבר.
    כיצד ניתן למנוע עיבוי בין השרינק של התאים לשרינק החיצוני באופן מהיר? כזה שלא ישאיר אדי מיים בין השרינקים? אם לא באמצעות חימום שגם לא מומלץ.
    5.מסכים
    1. גם לי יש סוללות "זקנות" שמתפקדות כמו חדשות. לצערי, זה לא מוכיח כלום. ובנוסף, לצערי, שלא כמו במקומות מסויימים באירופה, "טמפרטורת החדר" בקיץ אצלי מגיעה ל-30 מעלות בימים חמים (בחדרים בעלי קיר חיצוני דרומי ).
    2. הסכמנו כבר בנוגע לחוסר הצורך בהקפאה.
    3. לא, אני לא. אני מטעין את הסוללות ערב לפני ההטסה. עד הבוקר, הן בטמפרטורת החדר. ולכן גם פה, אנחנו מסכימים. אם זה לא היה ברור, לא מומלץ להטיס עם סוללות קרות.
    4. כאמור, ניתן למנוע עיבוי באמצעות איוורור. מעולם לא הבחנתי בקורוזיה על המחברים בסוללות שלי.
    5. מצויין!

    חג שמח!
    נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 05-10-2009 בשעה 09:27:57.
    טורניג'י - אבל מעליך!
    .Three of my favorite inventions are PC, RC and AC

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZigiStar צפיה בהודעה
    1. גם לי יש סוללות "זקנות" שמתפקדות כמו חדשות. לצערי, זה לא מוכיח כלום.
    2. הסכמנו כבר בנוגע לחוסר הצורך בהקפאה.
    3. לא, אני לא. אני מטעין את הסוללות ערב לפני ההטסה. עד הבוקר, הן בטמפרטורת החדר. ולכן גם פה, אנחנו מסכימים. אם זה לא היה ברור, לא מומלץ להטיס עם סוללות קרות.
    4. כאמור, ניתן למנוע עיבוי באמצעות איוורור. מעולם לא הבחנתי בקורוזיה על המחברים בסוללות שלי.
    5. מצויין!
    יפה, בהצלחה וחג שמח
    ציקי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    תודה לשניכם!
    דיון פורה ומקצועי ואני בטוח שכולנו פה החכמנו.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •