שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: שאלה על גוברנור

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על גוברנור

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    ציקי שלום

    איך תסביר את זה ,שהיום אני וצחי ניסינו שני כיוונים שונים .

    1. גרף מצערת 100.65.100 ערך בגוברנור 75%.

    2. גרף מצערת 100.100.100 ערך בגוברנור 75%.

    והמנוע עבד הרבה יותר טוב בתוכנית מספר 2 למרות כל ניסיונותי היה קשה מאוד לחנוק את המנוע.

    זאת אומרת שיש חשיבות לגרף של המצערת.

    נ.ב. יש חשיבות גם לשינוי כיוון הערוץ של הגוברנור לפחות בשני שלטים שכיוונו פוטאבה 10, dx7.
    אם לא שינוי הערך של הגוברנור לא משפיע.(מדובר בגוברנור של אליין).
    משה ידידי, הרשה לי לחדד את הנושא עד כמה שאפשר דרך המקלדת.

    ישנם שני מצבים לגוברנור של אליין: מצב רגיל של ערוץ הגוברנר , ומצב הפיכת הערוץ של הגוברנור
    (רוורס).
    1)במצב הראשון הגוברנר מתפקד כלימטר כנגד גרף המיצערת שקבענו. ז"א שאם נקבע
    גרף של : 100, 70, 100 מצערת המנוע תתפקד בדיוק לפי הגרף שקבענו ולעולם המסוק
    לא יכנס לOVER SPEED!! כל שינוי ערך בערוץ הגוברנר פשוט לא ישפיע!!! אתם יכולים לנסות
    זאת בשטח עם עזרה של אחד מחברכם, כאשר תקבעו את נקודת האמצע בגרף( לדוגמא 70) ומנגד
    יעמוד חברכם ובעוד אתם מרחפים , החבר ינסה לשנות את ערך הערוץ של הגוברנור בשלט, אני
    מבטיח שמ 0-140(תלוי איזה שלט) לא יקרה שום דבר!!! הגוברנור יעבוד אך ורק לפי הגרף!
    2)לאחר שתהפכו את כיוון ערוץ הגוברנור, הגוברנור יכנס למצב "פעיל", ז"א שעכשיו אפשר לשחק
    עם הערכים שלו!
    לטעמיבמצב זה אין לגעת בגרף המצערת, יש לקבוע 100, 100,100 ואז בריחוף להתחיל
    להוריד לאט לאט את ערך ערוץ הגוברנר עד לקבלת הסל"ד הרצוי. כאשר נגיע לסל"ד הרצוי לדוגמא:
    עבור ערך של 75 בערוץ הגוברנור = ל1750 סל"ד, הגוברנור תמיד ישאף להגיע לסלד הנקבע!!
    עם הוא צריך לסגור מיצערת כדי למנוע OVER SPEED, או לפתוח אותה כדי להגיע לסל"ד.
    לדעתי במצב זה כל היתערבות שלנו בגרף רק תפגע בתיפקודו ובדיוקו של הגוברנור.

    הדברים שכתבתי נבדקו בשטח בידי ובידיי משה שמואלי והם אינןחד משמעיים, אך המסוק
    עובד בצורה הטובה, החזקה והחלקה ביותר בשלושת שנותיי כמטיס!! כל דעה/ניסיון אחר יתקבל
    בברכה
    צחי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על גוברנור

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    לטעמיבמצב זה אין לגעת בגרף המצערת, יש לקבוע 100, 100,100 ואז בריחוף להתחיל
    להוריד לאט לאט את ערך ערוץ הגוברנר עד לקבלת הסל"ד הרצוי. כאשר נגיע לסל"ד הרצוי לדוגמא:
    עבור ערך של 75 בערוץ הגוברנור = ל1750 סל"ד, הגוברנור תמיד ישאף להגיע לסלד הנקבע!!
    עם הוא צריך לסגור מיצערת כדי למנוע OVER SPEED, או לפתוח אותה כדי להגיע לסל"ד.
    לדעתי במצב זה כל היתערבות שלנו בגרף רק תפגע בתיפקודו ובדיוקו של הגוברנור.

    צחי
    מעניין יהיה לבדוק שבמצב הזה שהערוץ של הגוברנור משפיע .האם שנוי גרף המצערת ישפיע.

    טוב צחי יש לנו משהו חדש לבדוק ביום שישי הקרוב.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •