משה ידידי, הרשה לי לחדד את הנושא עד כמה שאפשר דרך המקלדת.
ישנם שני מצבים לגוברנור של אליין: מצב רגיל של ערוץ הגוברנר , ומצב הפיכת הערוץ של הגוברנור
(רוורס).
1)במצב הראשון הגוברנר מתפקד כלימטר כנגד גרף המיצערת שקבענו. ז"א שאם נקבע
גרף של : 100, 70, 100 מצערת המנוע תתפקד בדיוק לפי הגרף שקבענו ולעולם המסוק
לא יכנס לOVER SPEED!! כל שינוי ערך בערוץ הגוברנר פשוט לא ישפיע!!! אתם יכולים לנסות
זאת בשטח עם עזרה של אחד מחברכם, כאשר תקבעו את נקודת האמצע בגרף( לדוגמא 70) ומנגד
יעמוד חברכם ובעוד אתם מרחפים , החבר ינסה לשנות את ערך הערוץ של הגוברנור בשלט, אני
מבטיח שמ 0-140(תלוי איזה שלט) לא יקרה שום דבר!!! הגוברנור יעבוד אך ורק לפי הגרף!
2)לאחר שתהפכו את כיוון ערוץ הגוברנור, הגוברנור יכנס למצב "פעיל", ז"א שעכשיו אפשר לשחק
עם הערכים שלו!
לטעמיבמצב זה אין לגעת בגרף המצערת, יש לקבוע 100, 100,100 ואז בריחוף להתחיל
להוריד לאט לאט את ערך ערוץ הגוברנר עד לקבלת הסל"ד הרצוי. כאשר נגיע לסל"ד הרצוי לדוגמא:
עבור ערך של 75 בערוץ הגוברנור = ל1750 סל"ד, הגוברנור תמיד ישאף להגיע לסלד הנקבע!!
עם הוא צריך לסגור מיצערת כדי למנוע OVER SPEED, או לפתוח אותה כדי להגיע לסל"ד.
לדעתי במצב זה כל היתערבות שלנו בגרף רק תפגע בתיפקודו ובדיוקו של הגוברנור.
הדברים שכתבתי נבדקו בשטח בידי ובידיי משה שמואלי והם אינןחד משמעיים, אך המסוק
עובד בצורה הטובה, החזקה והחלקה ביותר בשלושת שנותיי כמטיס!! כל דעה/ניסיון אחר יתקבל
בברכה
צחי