שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 62

נושא: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    חברים, רק רציתי להזכיר שמנועי ה-50 של OS ידועים כבעייתיים בנושא המיסב האחורי.
    הרס של מיסב אחורי יכול לגרום להרס גדול מאד בכל המנוע ולא משנה באיזה דלק משתמשים.

    למען הסר ספק אני לא מטיס עם הדלק של RAPICON אבל בכל מקרה לפני שחורצים גורלות יש להתייחס לממצאים במנוע בשיקול דעת ובהגיון, ולא להגיע למסקנות שגויות.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    חברים, רק רציתי להזכיר שמנועי ה-50 של OS ידועים כבעייתיים בנושא המיסב האחורי.
    הרס של מיסב אחורי יכול לגרום להרס גדול מאד בכל המנוע ולא משנה באיזה דלק משתמשים.

    למען הסר ספק אני לא מטיס עם הדלק של RAPICON אבל בכל מקרה לפני שחורצים גורלות יש להתייחס לממצאים במנוע בשיקול דעת ובהגיון, ולא להגיע למסקנות שגויות.
    שחר, לפני שהמייסב גורם הרס גדול למנוע, ניתן להבחין ולשמוע שהמייסב לא תקין.
    חוץ מזה לא שמעתי על בעיה גורפת של מיסב שנזוק אחרי 2-3 גלונים
    אני טוען שבהקפדה קנאית של בדיקת המנוע בכל טיסה, כל מנוע יאריך חיים, כמובן שצריך
    מישהו שיודע לכוון את המנוע למקסימום כח ומינימום חום, ולא סתם להוריד את המסוק באמצע
    טיסה ולדחוף את האצבע לבקפלייט.
    צחי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    שחר, לפני שהמייסב גורם הרס גדול למנוע, ניתן להבחין ולשמוע שהמייסב לא תקין.
    חוץ מזה לא שמעתי על בעיה גורפת של מיסב שנזוק אחרי 2-3 גלונים
    אני טוען שבהקפדה קנאית של בדיקת המנוע בכל טיסה, כל מנוע יאריך חיים, כמובן שצריך
    מישהו שיודע לכוון את המנוע למקסימום כח ומינימום חום, ולא סתם להוריד את המסוק באמצע
    טיסה ולדחוף את האצבע לבקפלייט.
    צחי
    אין מה להגיד בזכותך המנועים שלי עוד עובדים .

    הוי כמה מנועים שרפתי
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה שמואלי צפיה בהודעה
    אין מה להגיד בזכותך המנועים שלי עוד עובדים .

    הוי כמה מנועים שרפתי
    בזכותך המסוקים שלי טסים
    צחי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    19
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    שחר, לפני שהמייסב גורם הרס גדול למנוע, ניתן להבחין ולשמוע שהמייסב לא תקין.
    חוץ מזה לא שמעתי על בעיה גורפת של מיסב שנזוק אחרי 2-3 גלונים
    אני טוען שבהקפדה קנאית של בדיקת המנוע בכל טיסה, כל מנוע יאריך חיים, כמובן שצריך
    מישהו שיודע לכוון את המנוע למקסימום כח ומינימום חום, ולא סתם להוריד את המסוק באמצע
    טיסה ולדחוף את האצבע לבקפלייט.
    צחי
    שלום,

    אני מחליף כל כ- 8 גלון מיסבים אחורי (שבד"כ מרעיש) וקדמי על הדרך....בעבר הרחוק הטסתי עם דלק שהיה גורם חלודה למנוע ולאגזוז ...אך לא היה פוגע במיסבים בשום צורה!!!או שהייתי יכול לומר מאיץ את שחיקת המיסבים...ומיסבים ובמיוחד האחורי נדפקים חופשי בסל"ד של 2100 וב- 3D בינוני עד קשה...
    מוטי ואקנין
    [COLOR="Blu
    TREX-700N[/B]

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    חברים, רק רציתי להזכיר שמנועי ה-50 של OS ידועים כבעייתיים בנושא המיסב האחורי.
    הרס של מיסב אחורי יכול לגרום להרס גדול מאד בכל המנוע ולא משנה באיזה דלק משתמשים.

    למען הסר ספק אני לא מטיס עם הדלק של RAPICON אבל בכל מקרה לפני שחורצים גורלות יש להתייחס לממצאים במנוע בשיקול דעת ובהגיון, ולא להגיע למסקנות שגויות.
    נכון מאוד

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי נאור צפיה בהודעה
    נכון מאוד


    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    אצלי בOS 50 היו הולכים מיסבים כל שלושה גאלון עם CP 30 אחוז. זה לא קשור למספר הגאלונים כמו שזה קשור לתכיפות ההטסה - כמה שתטיס יותר, המצב יהיה יותר טוב. כמה שתתן למסוק לעמוד בין טיסות, כך תיווצר חלודה, עד לחופש במיסב. התכנון של הקייס בOS50 הוא לקוי וגורם לצרות עם המיסבים, זה שופר ב55, וכמעט ולא קיים ב91.

    בלי שום קשר, 117 מעלות צלזיוס זו טמפרטורה גבוהה מאוד - אתה מודד על הקרקע אחרי טיסות? או עם מד שמורכב על המטוס? אם זו טמפרטורת מקסימום מסנסור על המסוק, אז בסדר, אם על הקרקע, זה מאוד גבוה. גם הצבע של הבוכנה\סליב\פנים ראש המנוע נראה כאילו המנוע עבד בטמפרטורה גבוהה. זה לחלוטין לא נשמע הגיוני לאור ה1.75 סיבובים בסיכה על הOS - אני הייתי מטיס את שלי עם סיבוב ושניים-שלושה קליקים והייתי רואה 100 מעלות צלזיוס ולא יותר.

    ובחזרה למיסבים - אין ממש פתרון לסיפור הזה, כל אחד מספר משהו אחר - חלק מנקזים דלק, חלק לא, חלק מרססים כלמיני דברים אחרי טיסות, חלק לא, והתוצאות לא נראות עקביות.

    פשוט תתן להם למות בשקט ותחליף, אפשר לקנות מיסבים טובים בrc-bearings או להזמין NTN מקוריים מkeimod.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי נאור צפיה בהודעה
    נכון מאוד
    אף אחד לא הגיע למסקנות??!!
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע OS 50 - תמונת מצב לאחר חודשיים עם Rapicon

    ציטוט נכתב במקור על ידי matalon צפיה בהודעה
    אף אחד לא הגיע למסקנות??!!
    לא המסקנות, הבעיה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •