אני מסכים בהחלט!
ההרצה תארך מעט יותר זמן, 2-3 מיכלים על מתקן הרצה.
לגבי הפרוצדורה להרצה נכונה של מנוע tapered-bore; ראה את הת'רד הזה באתר RC Universe.
תצטרך להתמודד עם האנגלית, אבל זה יהיה שווה את המאמץ.
אני מסכים בהחלט!
ההרצה תארך מעט יותר זמן, 2-3 מיכלים על מתקן הרצה.
לגבי הפרוצדורה להרצה נכונה של מנוע tapered-bore; ראה את הת'רד הזה באתר RC Universe.
תצטרך להתמודד עם האנגלית, אבל זה יהיה שווה את המאמץ.
שמע,
אין לי מנוע ASP ולכן לא אדבר בגנותו אולם אגיד לך זאת,
על איכות ואחריות משלמים כסף ולכן אמליץ לך להשקיע עוד
כסף (ואפילו פי 2) ולקנות מנוע של חברה שמאחוריה יש
גב.
חברות כמו OS, YS, SAITO וכו מיצרות מנועים שעולים
יותר מחברות אחרות אבל הן כן נותנות אחריות של שנה
ושנתיים ועם הביצועים שלהם אין על מה לדבר בכלל...
בנוסף על כל חלק קטן כגדול יש מהנדס שיושב, מחשב
ומתכנן אותו מתוך הבנה שלכל חלק יש משמעות הכרחית.
אני לא אדבר על מחלקות הפיתוח שיש לחברות שלהם
כי זה יקח הרבה אבל גם זה חשוב מאוד לחברה שרוצה
להתמקצע בתחומה
אני אישית מטיס כבר מספר דו ספרתי של שנים עם מנועים של
OS ולא הייתה לי בעיה ולו אחת של כשל טכני ברכיב מנוע
עקב תכנון הנדסי שגוי.
ברור ש OS עומדת בשורה אחת יחד עם YS, SAITO,
WEBRA וכו אבל אני אישית לא משתמש במנועים שלהם
(וגם כי הם קצת יותר יקרים))
קיצור מה שאני ממליץ זה להשקיע במנוע ולא להתפשר
על איכות!!
לא משנה מה תחילט בעיקר שתטיס!!!