שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: זמזם או מד מתח או אולי טיימר?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זמזם או מד מתח או אולי טיימר?

    רוב המטיסים הוותיקים מטיסים עם טיימר
    מעטים בלבד עם זמזם
    אבל הכי חשוב זו הטסה אחראית ועם ריכוז, ובלי שיחות טלפון באמצע,במיוחד שאין לך שום בקרה על הזמנים.
    ודבר נוסף, תמיד ניתן לחוש חולשה בסוללה לפני שהיא שובקת חיים לגמרי, קשה לי להאמין שסתם כך היא פשוט התרוקנה באויר, גם חולשת סוללה אינה בריאה, אבל יש הבדל בין חולשה לבין מוות קליני באויר, אז או שהסוללה שלך היתה פגומה, או שלא שמת לב לחולשה והמשכת ללחוץ עליה עד הסוף
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זמזם או מד מתח או אולי טיימר?

    וכך הוא נראה היום...לא טוב לפתוח שנה ככה אה ..אני מוכן להישבע שעליתי איתו לגובה ממש רציני ובשנייה הוא צנח.....
    הבעייה בזמזם שהוא מצפצף מאוחר מדיי.רק ב 3 וולט לתא ...אני מחכה למד מתח קטן שממש מראה את המתח שהזמנתי דיי מזמן..
    ואולי כל נחיתה תתן לי מעקב...
    התחושה שלי היא שהייתה בעייה בסוללה......כי להגיע לכזה גובה ולקבל קאט לא הגיוני
    צריכה ליהיות היחלשות או דעיכה מסויימת ולא כמו שהיה ....לצערי זרקתי את הסוללה ולא בדקתי מה היה המתח בה .....
    טוב נקווה שלא יקרה שוב ועכשיו למלאכת התיקון והכיוון........נקווה שנסתדר
    תודה ושנה טובה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	11.JPG‏ 
Views:	134 
Size:	162.8 קילובייט 
ID:	18297   Click image for larger version. 

Name:	22.JPG‏ 
Views:	142 
Size:	171.5 קילובייט 
ID:	18298  

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זמזם או מד מתח או אולי טיימר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    רוב המטיסים הוותיקים מטיסים עם טיימר
    מעטים בלבד עם זמזם
    אבל הכי חשוב זו הטסה אחראית ועם ריכוז, ובלי שיחות טלפון באמצע,במיוחד שאין לך שום בקרה על הזמנים.
    ודבר נוסף, תמיד ניתן לחוש חולשה בסוללה לפני שהיא שובקת חיים לגמרי, קשה לי להאמין שסתם כך היא פשוט התרוקנה באויר, גם חולשת סוללה אינה בריאה, אבל יש הבדל בין חולשה לבין מוות קליני באויר, אז או שהסוללה שלך היתה פגומה, או שלא שמת לב לחולשה והמשכת ללחוץ עליה עד הסוף
    +1
    לא ממליץ כלל על זמזם,כשעובדים נכון זה כלי מיותר לחלוטין ולא יעיל.
    1.חשוב לדעת כמה הכלי שאתה מטיס צורך לדקת טיסה, לעשות את החישוב פעם אחת בהתאם לסטאפ שלך והסיגנון שלך ולהטיס עם טיימר מכוון בשלט לעד ריקון של 80% מהקיבולת של הסוללה ולא להטיס אף פעם מעבר.
    כמו כן לוודא בטעינה שהקיבולת שחוזרת לסוללה תואמת את מה שצרכת בטיסה האחרונה על מנת לעקוב אחרי סוללות ישנות שמתחילות לאבד קיבולת ואם יש צורך לשנות את הטיימר בהתאם כאשר מטיסים עם אותן סוללות ישנות.
    2.במידה וניתן אז לכוון נכון את הבקר שיתריע בעת ירידת מתח ע"י גימגום בפעולת המנוע או הורדת סל"ד, עוזר מאד במצב חירום ונותן זמן סביר לנחיתה בטוחה.
    3. והכי חשוב 100% ריכוז על המסוק וההטסה בכלל כאשר עולים לאוויר, לא דיבורים ולא פלאפונים, הכל יכול לחכות מספר דקות, העולם לא ייחרב בזמן הזה המסוק לעומת זאת...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: זמזם או מד מתח או אולי טיימר?

    הלוואי והיה אפשר לכוון משהו בבקר.לדעיכה...
    אני בדרך כלל לא משאיר מכשיר טלפון בכיס דווקא הפעם יצא ככה......
    אני ינסה לבחון את הבטריות האחרות ויבדוק את הקיבולת שלהם שוב ויפעיל לי סטופר או משהו
    כי אני משתמש בשלט של הקופטר .שאין לו טיימר ....
    בכל מקרה אני מחליף את הגוף של המסוק ....ינסה לישר במרוסק את כל החלקים
    אבל יש לי קיט ae אלומניום של קופטר ונראה לי שאני פשוט יעביר את האלקטרוניקה אליו

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זמזם או מד מתח או אולי טיימר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי yaron78 צפיה בהודעה
    הלוואי והיה אפשר לכוון משהו בבקר.לדעיכה...
    אני בדרך כלל לא משאיר מכשיר טלפון בכיס דווקא הפעם יצא ככה......
    אני ינסה לבחון את הבטריות האחרות ויבדוק את הקיבולת שלהם שוב ויפעיל לי סטופר או משהו
    כי אני משתמש בשלט של הקופטר .שאין לו טיימר ....
    בכל מקרה אני מחליף את הגוף של המסוק ....ינסה לישר במרוסק את כל החלקים
    אבל יש לי קיט ae אלומניום של קופטר ונראה לי שאני פשוט יעביר את האלקטרוניקה אליו



    רק עכשיו שמתי לב שכתבת את זה, זה הכי נכון והכי זול
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זמזם או מד מתח או אולי טיימר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    +1
    לא ממליץ כלל על זמזם,כשעובדים נכון זה כלי מיותר לחלוטין ולא יעיל.
    1.חשוב לדעת כמה הכלי שאתה מטיס צורך לדקת טיסה, לעשות את החישוב פעם אחת בהתאם לסטאפ שלך והסיגנון שלך ולהטיס עם טיימר מכוון בשלט לעד ריקון של 80% מהקיבולת של הסוללה ולא להטיס אף פעם מעבר.
    כמו כן לוודא בטעינה שהקיבולת שחוזרת לסוללה תואמת את מה שצרכת בטיסה האחרונה על מנת לעקוב אחרי סוללות ישנות שמתחילות לאבד קיבולת ואם יש צורך לשנות את הטיימר בהתאם כאשר מטיסים עם אותן סוללות ישנות.
    2.במידה וניתן אז לכוון נכון את הבקר שיתריע בעת ירידת מתח ע"י גימגום בפעולת המנוע או הורדת סל"ד, עוזר מאד במצב חירום ונותן זמן סביר לנחיתה בטוחה.
    3. והכי חשוב 100% ריכוז על המסוק וההטסה בכלל כאשר עולים לאוויר, לא דיבורים ולא פלאפונים, הכל יכול לחכות מספר דקות, העולם לא ייחרב בזמן הזה המסוק לעומת זאת...


    כל מילה מדוייקת
    במיוחד נושא הריכוז, לא מטיסים מסוק אם אתה לא במאה אחוז ריכוז,אתה מסכן רכוש ואפילו חיים.
    לגבי הטיימר, הטיימר מובנה בשלט, אבל אם אין לך פשוט תקנה טיימר כלשהו ותתלה אותו על הצוואר או בכיס.
    וההצעה הנוספת שלי אליך, אל תנסה בכלל לתקן, קנה לך קיט כזה חדש ותעביר לו את האלקטרוניקה, זה יעלה לך פחות מתיקון ויהיו לך ים של חלקים לעתיד.
    עלותו של הקיט הזה נמוכה מאד , 80$ בהונג קונג לפני מכס ומע"מ ו480 ש"ח בארץ.
    המלצה נוספת היא להחליף את הסרוואים, במיוחד אחרי מכה כזאת. הסרוואים האלו לא מספיק טובים עבור מסוק, המינימום שאתה צריך זה סרוואים מתכתיים ובלי זה גם לא תגיע לכיוונים מדוייקים מספיק.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •