שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 30 מתוך 30

נושא: מוגי מ-ט-ו-ר-ף

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי מ-ט-ו-ר-ף

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אסביר שוב כי כנראה לא הובנתי
    ברור שהמנוע לכשעצמו יכול להסתובב בכל כיוון, אבל הפסיעה של הפרופ וכיוון הטיסה קובעים את כיוון סיבוב המנוע, אין כאן שתי אפשרויות, רק אחת, לזה התכוונתי
    לגבי הפרופ, לכל כנף (גם פרופ הוא כנף)יש עקימון עליון ועקימון תחתון, העליון הוא זה שפונה לכיוון העילוי הנדרש (תמיד) ועליו יש תת לחץ, והתחתון יש עליו לחץ כתוצאה מכוחות העילוי
    צירפתי סקיצה מאד כללית-רק יש לזכור שכל רוטור, פרופ וכו', נחשבים לכנף וצורת הפרופיל היא בהתאם לדרישות מאופי הטיסה
    עכשיו הבנתי את כוונתך, תודה על הציור!
    את כוחות העילוי למדתי פעם בצבא... אבל עדיין משתמש בחוק האצבע של "הכיתוב על הפרופ לכיוון הטיסה..."

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי מ-ט-ו-ר-ף

    שלום חברים
    היום נוסה המוגי עם הפרופ לכיוון טיסה - יש שיפור ניכר בביצועים.
    גם החבר עם הפאן ג'ט הפך את הפרופ ולהגדרתו " יש לי טיסן חדש".
    בנוגע להמראה הדרך הטובה ביותר כניראה היא - בחצי מצערת לזרוק את המוגי מקצה הכנף בצורה אלכוסונית (חצי. גורן )כלפי מעלה .(המוגי לא מסתחרר ומיתיישר מול הרוח).

    נ.ב
    בחיבור ההורנים למאזנות השחלתי בפוליגל זוג קיסמי שיניים - מאוד מומלץ לחיזוק ולשמירה על משקל נמוך - עדיף על בלזה / פוליגל כפול .

    עמיחי מליק.
    נערך לאחרונה על ידי עמי; 02-01-2010 בשעה 13:50:23.

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי מ-ט-ו-ר-ף

    תנסה לבנות ידית אחיזה, לא צריך "חציי גורן" או כל תנועה לא ישרה אחרת...

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי מ-ט-ו-ר-ף

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    עכשיו הבנתי את כוונתך, תודה על הציור!
    את כוחות העילוי למדתי פעם בצבא... אבל עדיין משתמש בחוק האצבע של "הכיתוב על הפרופ לכיוון הטיסה..."




    זה כלל לא רצוי
    אין שום "חוק" שמחייב דבר כזה את יצרני הפרופים, חשוב להבין את מבנה הפרופ ולא להסתמך על כלל שאינו פיזיקה או אוירודינאמיקה.
    אני יכול לדעת כיוון של פרופ גם אם תמחק לו את הכיתוב וגם אם תקשור לי את העיניים,וזה נובע אך ורק מהבנת הפעולה של הפרופ והפיזיקה שלו
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מוגי מ-ט-ו-ר-ף

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    זה כלל לא רצוי
    אין שום "חוק" שמחייב דבר כזה את יצרני הפרופים, חשוב להבין את מבנה הפרופ ולא להסתמך על כלל שאינו פיזיקה או אוירודינאמיקה.
    אני יכול לדעת כיוון של פרופ גם אם תמחק לו את הכיתוב וגם אם תקשור לי את העיניים,וזה נובע אך ורק מהבנת הפעולה של הפרופ והפיזיקה שלו
    סגור, שבת הבאה יש לך "טסט", עיניים קשורות אבל בפול מצערת...!

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •