I come in peace,
האם אפשר (מישהו ניסה והצליח) לעשות Reverse Shaft??
אני מתכוון לדחוף את הציר כדי שיבלוט מהצד שמסתובב בלי לעשות נזק ובכך יהיה לי יותר קל לחבר את המנוע לטיסן.
גלעד
I come in peace,
האם אפשר (מישהו ניסה והצליח) לעשות Reverse Shaft??
אני מתכוון לדחוף את הציר כדי שיבלוט מהצד שמסתובב בלי לעשות נזק ובכך יהיה לי יותר קל לחבר את המנוע לטיסן.
גלעד
נערך לאחרונה על ידי giladba; 03-01-2010 בשעה 12:56:28.
עשיתי זאת בכמה מנועים, חלקם גם ללא נזק....
זה תלוי במנוע, בכ"א יש התקנים המאפשרים חיבור הפרופ גם בצד "ההפוך" תוך קיבוע המנוע מהצד השני של הפיירוול.
יש שתי בעיות עם הסבה כזו :
המגרעות בציר בד"כ לא מתאימות להיפוך.
מיסב הבסיס בד"כ נדפק היות והציר מוכנס באפיצות גבוהה מאוד.
מלבד זאת זה אפשרי עם קצת אילתור.
מנועי Keda Motor A20 למיניהם, מגיעים אם ציר נוסף כלול.
לציר הנוסף יש מגרעות ל C-clip, כדי להרכיב אותו, כך שיבלוט מהצד השני (להרכבת prop-saver, למשל).
מה זה brashless???
זה מזכיר בדיחה נושנה על דוד לוי...![]()