אסף, שברתי את הראש ואני לא מצליח להבין איך סוללה נפרדת למקלט בטוחה יותר משימוש ב-BEC חיצוני.
הלא גם את הסוללה הנפרדת למקלט אתה מחבר עם REGULATOR כדי להוריד את המתח למקלט. אם כך מדוע שלא תסתפק ב-REGULATOR שמוריד את המתח ישירות מהסוללה הראשית למקלט (וזהו ה-BEC החיצוני המדובר) ?
בעצם אתה (ורבים נוספים) משתמשים בסוללה נפרדת למקלט (עם כל הכרוך בה - לדאוג שתהיה טעונה, לא תפרוק יותר מדי או תיטען יותר מדי וכיו"ב וכיו"ב כי מדובר בליפו) ומשתמשים ב-REGULATOR כדי להוריד את המתח שלה וחושבים שזהו הדבר הבטיחותי יותר ? איך בדיוק ?
שימו BEC חיצוני (מסוג SWITCHING כמובן) מאיכות טובה ושמסוגל לעמוד בזרם הנצרך ע"י הסרוואים וחסכתם לכם את כל הכאב ראש.
בחו"ל שיטת ה-BEC החיצוני מאוד נפוצה. בארץ משום מה חושבים שאם אין סוללה נפרדת למקלט אז מסכנים את המסוק. אני לא יודע מהיכן מגיעה מחשבה זו אולי מימי מסוקי הדלק שבהם כמובן יש צורך בסוללה נפרדת למקלט...
ה-BEC שקיים ב-JAZZ (וגם ב-SPIN) שבו עדו עשה שימוש הוא מסוג SWITCHING ונועד כדי לחסוך את הצורך בסוללה נפרדת או BEC חיצוני.