שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 47

נושא: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    תשמע, מסוק כמו לוגו 10 דורש חשמל...
    יש ברשותי טירקס600 , ולמרות סוללה גדולה למנוע אני עושה הפרדה וישנה סוללה נפרדת למקלט. לדעתי בנושא הזה לא עושים הנחות, הולכים על הבטוח ביותר או שהכל לא שווה.
    בעתיד אל תחסוך בסוללת מקלט, עדיף להשקיע עוד קצת ולקבל הרבה בחזרה.
    בהצלחה

    אסף, שברתי את הראש ואני לא מצליח להבין איך סוללה נפרדת למקלט בטוחה יותר משימוש ב-BEC חיצוני.

    הלא גם את הסוללה הנפרדת למקלט אתה מחבר עם REGULATOR כדי להוריד את המתח למקלט. אם כך מדוע שלא תסתפק ב-REGULATOR שמוריד את המתח ישירות מהסוללה הראשית למקלט (וזהו ה-BEC החיצוני המדובר) ?
    בעצם אתה (ורבים נוספים) משתמשים בסוללה נפרדת למקלט (עם כל הכרוך בה - לדאוג שתהיה טעונה, לא תפרוק יותר מדי או תיטען יותר מדי וכיו"ב וכיו"ב כי מדובר בליפו) ומשתמשים ב-REGULATOR כדי להוריד את המתח שלה וחושבים שזהו הדבר הבטיחותי יותר ? איך בדיוק ?

    שימו BEC חיצוני (מסוג SWITCHING כמובן) מאיכות טובה ושמסוגל לעמוד בזרם הנצרך ע"י הסרוואים וחסכתם לכם את כל הכאב ראש.
    בחו"ל שיטת ה-BEC החיצוני מאוד נפוצה. בארץ משום מה חושבים שאם אין סוללה נפרדת למקלט אז מסכנים את המסוק. אני לא יודע מהיכן מגיעה מחשבה זו אולי מימי מסוקי הדלק שבהם כמובן יש צורך בסוללה נפרדת למקלט...

    ה-BEC שקיים ב-JAZZ (וגם ב-SPIN) שבו עדו עשה שימוש הוא מסוג SWITCHING ונועד כדי לחסוך את הצורך בסוללה נפרדת או BEC חיצוני.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי עודד מזור צפיה בהודעה
    אסף, שברתי את הראש ואני לא מצליח להבין איך סוללה נפרדת למקלט בטוחה יותר משימוש ב-BEC חיצוני.

    הלא גם את הסוללה הנפרדת למקלט אתה מחבר עם REGULATOR כדי להוריד את המתח למקלט. אם כך מדוע שלא תסתפק ב-REGULATOR שמוריד את המתח ישירות מהסוללה הראשית למקלט (וזהו ה-BEC החיצוני המדובר) ?
    בעצם אתה (ורבים נוספים) משתמשים בסוללה נפרדת למקלט (עם כל הכרוך בה - לדאוג שתהיה טעונה, לא תפרוק יותר מדי או תיטען יותר מדי וכיו"ב וכיו"ב כי מדובר בליפו) ומשתמשים ב-REGULATOR כדי להוריד את המתח שלה וחושבים שזהו הדבר הבטיחותי יותר ? איך בדיוק ?

    שימו BEC חיצוני (מסוג SWITCHING כמובן) מאיכות טובה ושמסוגל לעמוד בזרם הנצרך ע"י הסרוואים וחסכתם לכם את כל הכאב ראש.
    בחו"ל שיטת ה-BEC החיצוני מאוד נפוצה. בארץ משום מה חושבים שאם אין סוללה נפרדת למקלט אז מסכנים את המסוק. אני לא יודע מהיכן מגיעה מחשבה זו אולי מימי מסוקי הדלק שבהם כמובן יש צורך בסוללה נפרדת למקלט...

    ה-BEC שקיים ב-JAZZ (וגם ב-SPIN) שבו עדו עשה שימוש הוא מסוג SWITCHING ונועד כדי לחסוך את הצורך בסוללה נפרדת או BEC חיצוני.
    צודק .
    עידו, אני מבין שאתה מטיס עם 9303 ? 2.4 מקורי או גירסת מודול? האם בזמן הנעילה הסתכלת בשלט וראית שהוא עובד?

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •