ביום שישי הגעתי איתו לגלילות שם בעזרתו האדיבה של חזי ושאר החברה , ערכנו את הכיוונונים למאזנות. בונוס גם ראיתי את פיילון רייסר המדהים של חזי
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=17160
ללא ספק אומנות תוצרת בית, רק חבל שעקב בעיות קליטה\שלט הפיילון רייסר איננו עוד איתנו. אני בטוח שחזי יבנה עוד אחד וישבור איתו כמה שיאי מהירות.
ביום שבת הגעתי עם המוגי 150% לגעש,כאשר אני הטסתי אותו, הוא לא ליקק דבש, אבל בידיים מיומנות יותר, כמו של עודד וצביקה אפשר היה לראות שמדובר בטיסן עם יכולת דאייה טובה שעונה על הקריטריונים שלגביהם הוא נבנה, אפשר אפילו לקרוא לו מוגי-טריינר, והייתרון הגדול שלו שהוא כמעט בלתי הריס ולבנות אחד לוקח 6 שעות וכלום כסף.
הלקחים:
- בגודל כזה חובה לשים מוט קרבון כדי שהוא לא ימחא כפיים, אבל גם כשהוא מוחא כפיים הוא מייד חוזר לצורה המקורית וממשיך לדאות (מנסיון

) . מכיוון שאצלי אין מוט קרבון בוגל הציע ,ועזר לי להדביק סיבי זכוכית לאורך הכנפיים כדי ליצור מתיחות והתנגדות.
-המנוע של טונרגי
http://www.hobbycity.com
/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6614
יחד עם פרופלור 9X3.8 בהחלט מספק את הסחורה, במדידה עם המד הספק של בוגל נמצא כי הוא מספק 300W ב 29A כאשר הנתוני יצרן שלו זה 180W ו 20A (מוזר כי באתר הם ממליצים על פרופלור 9X3.8 ) , מעניין לכמה זמן המנוע יחזיק (ב 6 דולר אולי עדיין כדי לסחוט אותו)
-בחירת צבעים חשובה ביותר כדי להבחין בו מרחוק.
-דואה יפה וטס נחמד, טריינר זול וקל לתחזוק.
-השתמשתי בסוללת 2200 של זיפי והייתי צריך להוסיף 8 מטבעות של 10 אגורות כדי לאזן את נק הכובד , כך שזה קצת ייקר לי את העלות של הטיסן.
אם למשיהו יש שאלות לגבי הבנייה או הסט-אפ אני אשמח לעזור
ליאור