שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 47 מתוך 47

נושא: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    441
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    אחח.. אם הייתי קורא את השרשור הזה לפני שיצאתי להטיס..

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי vinay צפיה בהודעה
    דרך אגב, כיוון שאני מתכנן לקנות שלט 2.4 - אולי כדאי ללכת עם Futaba במקום Spektrum ולו אם "רק" בגלל הבעיות הללו?

    לא קראתי בשום מקום של Futaba יש בעיות כאלו ואילו על Spektrum זה מופיע בכל מקום.
    בנוסף למה שרועי ציין אל תשכח שJR/SPEKTRUM נפוץ יותר אז סטטיסטית יהיו יותר מקרים מדווחים. בנוסף את שכח את המזג החם של מערכות FUTABA, כידוע: http://www.efly.co.il/forums/showthr...ghlight=FUTABA
    לשניהם יש מחלות. בקיצר אם אתה מתכוון להתפתח לכיוון של דאונים הייתי הולך על SPEKTRUM/JR בלבד. בכל מקרה אחר לך עם מה שנוח לך.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    גם פוטבה לא מושלם, יש לי 2 חברים עם מערכות 10C חדשות שננעלו במהלך טיסה ללא סיבה מסויימת.

    אני מעדיף לשמוע על בעיות שקרו לך
    ולא סיפורים על צד שלישי נסתר

    למשל הבעיות שהיו לך עם DX7 ו JR
    נערך לאחרונה על ידי נאור; 05-10-2008 בשעה 20:53:19.

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ido צפיה בהודעה
    אגב,בקר ספין של ג'טי עם SWICHING BEC חוסך את הצורך בBEC חיצוני? או שעדיין זה בטוח יותר לצרף כזה ?
    עדו, תהיה רגוע. ה- SWITCHING BEC הפנימי של הספין מספק 5 אמפר ב-5.5V, די והותר לטיסן שלך.


    תגידו, בתור מי שאינו מטיס 2.4, אתם מקבלים את כל עניין "נעילות הרדיו" האלו די בשוויון נפש ואפילו ממשיכים לחפש מערכות 2.4 לקניה. לא קצת מפחיד אתכם כל העניין הזה ?

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ido צפיה בהודעה
    אחח.. אם הייתי קורא את השרשור הזה לפני שיצאתי להטיס..
    אז לא היה השרשור הזה

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי vinay צפיה בהודעה
    אז לא היה השרשור הזה

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    88miles per hour
    שם הם לא השתמשו ב 2.4
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    לא יודע אם זה קשור...
    שבת האחרונה עליתי עם ה600N שלי, אחרי הניתוק מהקרקע ישר הרגשתי לשנייה ורבע
    שאין קליטה (הזנב החל לזוז ללא רצוני ובקצב איטי למזלי!) מייד קיבלתי חזרה את השליטה
    ונחתתי, מה שגיליתי הוא שלא היה BINDING, הנוריות של המקלט הבהבו!
    מקרה קודם שהיה לי הוא מתח סוללת המקלט היה נמוך ולכן נכנס הרדיו לFAIL SAIF ןנשבר על הקרקע!
    ולכן מאז, וגם היום יש CHEACK LIST:
    1 בדיקת מתח סוללה!
    2 בדיקה לנעילה של המקלטים (נוריות דולקות קבוע ולא מהבהבות)
    3 בדיקה לנעילה של הג'יירו (נועל זנב!)
    4 היעדר חופשים

    כל זה מוביל אותי לשאלה, יכול להיות שלא היה BINDING???
    נערך לאחרונה על ידי AMIR; 06-10-2008 בשעה 09:07:11.

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    נוריות מהבהבות הן סימן לכך שכנראה הייתה איזושהי בעיה, הן מהבהבות ע"מ להציג את זה.
    כנראה שחוית הפרעה תוך כדי, או שכיבית והדלקת את המקלט/שלט ואת הצד השני לא ?

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    אני לא ממש מצליח להבין מהוא הBEC
    מישהו מוכן לתרום הסבר קצרצר??
    .Itay.

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    BEC
    Battery Eliminator Circuit.
    On a nitro helicopter, there is a 4.8 volt "receiver pack" that powers the receiver, gyro,and
    servos. On an electric helicopter, we already have a very large battery which powers the
    main motor. However, the voltage of this main motor battery pack is typically more than 4.8
    volts. So, the BEC will take the voltage of the main battery pack and regulate it down to 4.8
    volts to power the receiver, gyro, and servos, This eliminates the need for a separate 4.8
    volt receiver pack.
    There are two types of BECs: linear BECs and switching BECs.
    A linear BEC reduces the main battery voltage to about 4.8 volts by applying a resistive
    load and wasting the excess power as heat. This has two important implications: First, the
    current capacity of a linear BEC drops quickly as the input voltage rises. A typical 1 amp
    linear BEC can dissipate about 3 watts, so it can handle a load of 1 amp at 8 volts, but can
    only handle half this current, or 0.5 amps, at 11 volts. Second, a linear BEC is usually only
    about 50% efficient (or less) since it discards excess power as heat. If a linear BEC becomes
    too hot, it will thermal shutdown and you will lose control of the model.
    A switching BEC functions by rapidly pulsing the main battery voltage to create an average
    filtered output of 4.8 volts. This method of regulating voltage is more efficient than a linear
    BEC, so a typical switching BEC is 80 to 90% efficient. Also, it can handle much higher input
    voltages than a linear BEC (up to 35 volts or more), and the current capacity does not
    drop at higher voltages.
    Note: Most BECs are rated for 5 volts of output. The extra 0.2 volts will not harm the electronics
    equipment. From an electronics point of view, a 5 volt regulator is easier to build
    than a 4.8 volt regulator since the parts are more easily available, so most BECs output 5
    volts instead.

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=55538

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    1
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    סליחה על השאלה האולי דבילית
    אני פשוט חדש בעסק ונורא מעניין אותי .
    כי רכשתי לא מזמן שלט 2.4 .
    האם זה קורא רק החשמליים או גם בדלק?

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    נכון שבחשמליים הבעיה רחבה יותר היות ומקור המתח למקלט ולמנוע זהים (בדר"כ, בדאון שלי למקלט סוללה משלו) אך עלולה להיגרם גם במתודלקים באם הסוללה של המקלט בדרך להיגמר.

  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    791
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי Rc-fly צפיה בהודעה
    סליחה על השאלה האולי דבילית
    אני פשוט חדש בעסק ונורא מעניין אותי .
    כי רכשתי לא מזמן שלט 2.4 .
    האם זה קורא רק החשמליים או גם בדלק?
    סליחה על השאלה הדבילית
    אבל למה להעלות שירשור מהקבר??(2008)
    רוב האנשים עברו ל 2.4 ואין בעיות מיוחדות

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    454
    תודה!
    2
    הודה 33 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    מסכים עם עוזי(כתמיד..),מסוקים גדולים מטבעם צורכים יותר זרם במערכת הטיסה-
    סרווים דיגיטלים חזקים,עומס גדול יותר על הסרווים ואם גם יש FBL העסק עוד מקצין!
    לדעתי מגודל 500 ומעלה מומלץ לפזר את הסיכונים...סוללה נפרדת(A123,או 7.4 ורגולטור)
    אכן לי ניצל מסוק שמחבר הדין השתחרר לו באמצע רול..(נגמר במגלש עקום וטס באותו יום.)
    מצד שני יצא לי להטיס את ה-600 החשמלי כשסוללת המקלט הנפרדת כמעט כשלה באוויר
    (מה שהציל את נשמתו היה ציפצוף התראה מהטלמטריה של השלט.).
    אין דרך זהב ...,פיתרון של BEC חיצוני (לדוגמא CC החדש) יכול להועיל מאוד גם הוא.

    עידו האם המסוק היה במשימת צילום?...מערכות FPV דווחו כגורמות הפרעות
    ל-2.4-הייתי חושב חזק בכיוון הזה!!, נראה לי שיש לך סיבה טובה ללכת על מה שדיברנו....

    ערן.
    נערך לאחרונה על ידי eranb; 26-05-2010 בשעה 07:22:54.

  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    441
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    אכן המסוק היה בשתי משימות צילום. כאן:
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=22635
    וכאן:
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=22495
    אגב, המליצו לי על משדר UHF לטובת FPV. תקן אותי אם אני טועה - אבל גם האורורה היא 2.4 עם אותן בעיות כמות בFPV כמו הJR. אני טועה?

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    454
    תודה!
    2
    הודה 33 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    לא מכיר את נושא ה-FPV מספיק טוב כדי לחוות דיעה.
    ה-JR הינה מערכת מעולה-לא תמיד הבעיה במערכת,קבל לינק לפרטים נוספים:
    http://www.rcgroups.com/forums/searc...2031&query=FPV
    לא ממליץ לך להחליף שלט בגלל מקרה אחד (שלא בוודאות הוכח ככשל במערכת),חשבתי
    שתנצל את ההיזדמנות...
    דבר איתי באם תצתרך עזרה כלשהיא!

    ערן.

  18. #43
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    סליחה על הבורות..
    אבל ממה שאני מבין ככל שהמסוק גדול יותר, מספר התאים בסוללה הראשית הולך וגדל וגם הזרמים שהסוללות הראשיות מספקות הוא די והותר לא ?
    סוללה בסיסית של 2200 25C יכולה לתת עד 55A במקסימום!!! זה המון!!
    מנסיון, ואני לא מטיס אגרסיבי, על ה 500 שלי עם בקר CC, עם סוללות 2350 25C ראיתי שהזרם הממוצע לא היה גבוהה מ 20A ורק ברגעים מסויימים הגיע ל 40-50, כלומר לסוללה היה עוד הרבה מה לתת לשאר המערכת. לבקר נשאר די הותר להפעלת כל המערכת כולה ללא כל בעיה!!
    לעומת זאת, ללא קשר לגודל המסוק המתח הדרוש לפעלת המקלט והסרוואים כמעט ולא משתנה והוא נע בין 4.8-6V, נכון שהזרמים גבוהים יותר במערכות של מסוקים גדולים אבל מה שאני בא לומר זה, שאיך יכול להיות מצב שהמתח שה BEC מוציא יורד עד כדי כך שהמערכת נכנסת לנעילה ??? זה קצת לא הגיוני..

    בנוסף, אם אני עכשיו אוסיף סוללה נוספת למקלט בנפרד, אז בהכרח כפי שכמה פה ציינו המתח שלה יהיה נמוך יחסית לסוללה הראשית (הרי הוא יהיה בסדר גודל של 7.4V לא ? בניגוד ל LIPO שהיא לפחות 11.1V) והסיכוי שהיא תגיע למתח קריטי הוא גבוהה יותר! תמיד אצטרך לדאוג להטעין אותה.. מה גם שאת הסוללות הגדולות אנחנו שמים על המסוק בהכרח לאחר טעינה! כלומר הן תמיד מלאות ברגע החיבור דבר שלא חייב להיות עם סוללה נפרדת (פה תמיד צריך לזכור והרי אנחנו לא מטעינים אותה כל טיסה)

    כאשר עובדים עם סוללת LIPO אחת ראשית אז לעולם (ותקנו אותי אם אני טועה) היא לא תגיע למצב שהבקר לא יכול לפחות להזין ממנה את המקלט והסרוואים לא ?
    הרי כולנו, או שמטיסים עם טיימר, או שמתכנתים את הבקר ל cut off כך שתמיד אמורה להשאר מספיק אנרגיה בסוללה בשביל להזין את המקלט והסרוואים..

    במקרה שהתחיל את השרשור הזה, צויין במפורש שהמסוק המשיך בטיסה כלפי מעלה!
    אם זה מה שקרה, זה אומר בוודאות שהבקר ע ב ד ולא היה שום נתק של הסוללה הראשית..
    אולי היה שם כשל של הכבל שמזין את המקלט?
    אם זה המקרה, זה יכול לקרות גם עם עבודה של סוללה נפרדת למקלט לא ?
    אגב, בבקרים איכותיים אמורה להיות תכונה שמכבה המנוע במקרה שהם מפסיקים לקבל סיגנל מהמקלט לא ??
    איך יכול להיות שהמסוק המשיך בטיסה אם המערכת ננעלה ? הבקר אמור היה לחתוך המנוע לא ??

    האם יכול להיות שמה שקרה זה שהמערכת פשוט נכנסה ל fail safe שלא תוכנת כמו שצריך ?

    יש הבדל גדול בין Fail Safe לנעילה.. נעילה הרי זה מצב שניתקנו הכבל שמזין את המקלט כלומר הכל מת!!
    Fail Safe זה מצב שהמקלט איבד קשר עם המשדר אבל עדיין חי וצריך ע"פ תכנות מראש להכניס את המערכת למצב שרצינו שיקרה במצב זה.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  19. #44
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Exclamation תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    גם פוטבה לא מושלם, יש לי 2 חברים עם מערכות 10C חדשות שננעלו במהלך טיסה ללא סיבה מסויימת.
    אין קשר אם מדובר בפוטאבה או בספקטרום בעניין הזה,סביר להניח שאכן הסוללה לא הפילה מתח שגרם למקלט לראות את מתח הסף בו הוא אמור לתפקד.
    כל עניין הפרדת מקורות המתח נועד לתת מענה טוב יותר ל DC מיוצב יותר ונקי מהפרעות.
    כשמשתמשים במערכת המורכבת ממספר צרכנים על אותו מקור מתח שאחד מהם מרעיש (ומנוע מאד מרעיש) אז צרכנים שרגישים יותר לרעשי DC סובלים (במקרה הזה המקלט).
    מייצב המתח שלו לא תמיד יכול לסנן את הרעשים ולדעתי זו הסיבה המרכזית לנעילת המקלט.
    מקלטים אנלוגיים פחות רגישים לתופעה הזו מסיבה פשוטה שהם אנלוגיים ולא קיימת בהם התופעה של נעילת מקלט, שם תרגיש אם בכלל הפרעה רגעית למרות שהם סובלים מחסרונות אחרים.
    הפרדת סוללות היא חובה במערכות הללו, לא כל כך ניתן למימוש במסוקים קטנים משיקולי מקום.
    הסוללה היא מעיין קבל גדול וכשהיא מחוברת לצרכן מתח יחיד היא תתן את המתח הנקי והיציב ביותר.

  20. #45
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    לא יודע אם זה קשור...
    שבת האחרונה עליתי עם ה600N שלי, אחרי הניתוק מהקרקע ישר הרגשתי לשנייה ורבע
    שאין קליטה (הזנב החל לזוז ללא רצוני ובקצב איטי למזלי!) מייד קיבלתי חזרה את השליטה
    ונחתתי, מה שגיליתי הוא שלא היה BINDING, הנוריות של המקלט הבהבו!
    מקרה קודם שהיה לי הוא מתח סוללת המקלט היה נמוך ולכן נכנס הרדיו לFAIL SAIF ןנשבר על הקרקע!
    ולכן מאז, וגם היום יש CHEACK LIST:
    1 בדיקת מתח סוללה!
    2 בדיקה לנעילה של המקלטים (נוריות דולקות קבוע ולא מהבהבות)
    3 בדיקה לנעילה של הג'יירו (נועל זנב!)
    4 היעדר חופשים

    כל זה מוביל אותי לשאלה, יכול להיות שלא היה BINDING???
    היבהוב משמעו FADING שפרושו איבוד של יותר מ 45 פריימים לשנייה (אם אני זוכר נכון).
    בעברית: הפרעת תקשורת רגעית שאמורה להיות מורגשת ע"י המטיס

  21. #46
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציקי,
    הדיון הזה ישן
    לספקטרום היתה בעיה במקלטים של זמן עליה ארוך
    כנראה שכבר תיקנו את זה
    http://www.rcuniverse.com/forum/m_6773703/printable.htm

  22. #47
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: נעילת המקלט ברדיו 2.4 . כדאי לקרוא

    ציטוט נכתב במקור על ידי נאור צפיה בהודעה
    ציקי,
    הדיון הזה ישן
    לספקטרום היתה בעיה במקלטים של זמן עליה ארוך
    כנראה שכבר תיקנו את זה
    http://www.rcuniverse.com/forum/m_6773703/printable.htm
    יצאתי עגל

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •