שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: מסוק ה RIGID

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק ה RIGID

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    אכן , כל מי שראה אותו בטסטפלייט לפניי שבוע במנחת שפיים היה בהלם !החיה המטורפת הזו חולפת מעליך בבאז רצחני בליווי שריקה מצמררת שגורמת לשערות על היד לסמור !!
    בנוסף המסוק התברך ביכולות 3D מרשימות ביותר , וחדות ודיוק שלא תמצא כמעט באף כלי אחר.
    רועי לא נורמאלי ציקי ??
    זה בלשון המעטה !!
    עוזי, עברתי על כמה פורומים שעוסקים במסוק הזה + סירטוני בניה של המסוק, פשוט מדהים, אחד מהמרשימים שראיתי למרות שהמסוק כמסוק לא מצטיין לדעתי בתחרות יופי (דעתי האישית) אבל לא ביופי עסקינן כי אם באופי וכאן יש לו הרבה מאד מה להציע!
    1.הגיר בנוי אחרת לגמרי בצורה שהבום נכנס פנימה לגוף מתחת לציר הראשי וכמעט מגיע עד למנוע (כנראה מאפשר מבנה חזק יותר של הזנב).
    2.כמעט כל הגג"שים עם שיניים נטויות להשגת שטח מגע גדול יותר בין הגג"שים השונים וחלוקת עומס טובה יותר.
    3.הציר הראשי קצר מאד והראש כולל הסוואש ממש צמוד לגוף המסוק.
    4.כמעט ואין לינקים במסוק הזה וכלל הוא בנוי בצורה הפשוטה ביותר שיש עם הנעה ישירה בין כל הסרוואים לראש ולזנב מכמות חלקים מינימלית מה שמקטין נקודות כשל, היגוי ישיר ומפחית משקל.
    5.פרופיל צר מאד שמאפשר מהירויות מטורפות (מעל 200 קמ"ש).
    6.VBAR שמוסיף הרבה שמן למדורה
    אני מקווה שלא שכחתי משהו

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק ה RIGID

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    עוזי, עברתי על כמה פורומים שעוסקים במסוק הזה + סירטוני בניה של המסוק, פשוט מדהים, אחד מהמרשימים שראיתי למרות שהמסוק כמסוק לא מצטיין לדעתי בתחרות יופי (דעתי האישית) אבל לא ביופי עסקינן כי אם באופי וכאן יש לו הרבה מאד מה להציע!
    1.הגיר בנוי אחרת לגמרי בצורה שהבום נכנס פנימה לגוף מתחת לציר הראשי וכמעט מגיע עד למנוע (כנראה מאפשר מבנה חזק יותר של הזנב).
    2.כמעט כל הגג"שים עם שיניים נטויות להשגת שטח מגע גדול יותר בין הגג"שים השונים וחלוקת עומס טובה יותר.
    3.הציר הראשי קצר מאד והראש כולל הסוואש ממש צמוד לגוף המסוק.
    4.כמעט ואין לינקים במסוק הזה וכלל הוא בנוי בצורה הפשוטה ביותר שיש עם הנעה ישירה בין כל הסרוואים לראש ולזנב מכמות חלקים מינימלית מה שמקטין נקודות כשל, היגוי ישיר ומפחית משקל.
    5.פרופיל צר מאד שמאפשר מהירויות מטורפות (מעל 200 קמ"ש).
    6.VBAR שמוסיף הרבה שמן למדורה
    אני מקווה שלא שכחתי משהו
    שאלה לידע כללי:

    כל העובדות שציינת פה נכונות וידועות לא מעכשיו, הפיזיקה נשארת אותה פיזיקה, אז למה אף חברה לא מייצרת מסוק עם נתונים כאלה? הרי ברור שהנעה ישירה בין הסרוואים לסוואש היא יותר יעילה (נכון, בריסוקים הנזק יכול להיות יותר גדול, אבל עובדה שהרוב שואפים למסוק הטוב ביותר מבחינת ביצועים), ברור שפרופיל צר יותר יותר קל ומאפשר עילוי גדול יותר וברור שפשטות הרכיבים במסוק היא יותר יעילה, אז למה בעצם אליין למשל מייצרים טירקס 700 עם פרופיל פי 2 יותר עבה משל הוייב, למה רוב החברות ממשיכות לייצר את המסוקים שלהם עם מנופים של העברת התנועה של הסרוואים, שמבזבזים מהירות, ולמה JR ממשיכים לייצר את הוייבים שלהם עם מיקום הסרוואים של הסייקליק במיקום שונה לכל סרוו (ה-ccpm עושה מיקס בין כולם, אבל בכל זאת, רוצים להגיע גם לדיוק מכאני, לא?)

    תודה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק ה RIGID

    ציטוט נכתב במקור על ידי Pishpesh צפיה בהודעה
    שאלה לידע כללי:

    כל העובדות שציינת פה נכונות וידועות לא מעכשיו, הפיזיקה נשארת אותה פיזיקה, אז למה אף חברה לא מייצרת מסוק עם נתונים כאלה? הרי ברור שהנעה ישירה בין הסרוואים לסוואש היא יותר יעילה (נכון, בריסוקים הנזק יכול להיות יותר גדול, אבל עובדה שהרוב שואפים למסוק הטוב ביותר מבחינת ביצועים), ברור שפרופיל צר יותר יותר קל ומאפשר עילוי גדול יותר וברור שפשטות הרכיבים במסוק היא יותר יעילה, אז למה בעצם אליין למשל מייצרים טירקס 700 עם פרופיל פי 2 יותר עבה משל הוייב, למה רוב החברות ממשיכות לייצר את המסוקים שלהם עם מנופים של העברת התנועה של הסרוואים, שמבזבזים מהירות, ולמה JR ממשיכים לייצר את הוייבים שלהם עם מיקום הסרוואים של הסייקליק במיקום שונה לכל סרוו (ה-ccpm עושה מיקס בין כולם, אבל בכל זאת, רוצים להגיע גם לדיוק מכאני, לא?)

    תודה
    לא כל החברות שואפות לייצר מסוק שהוא כליל השלמות.
    כמו בכל תעשייה, יש כאלו שמשקיעות יותר בהוזלת המוצר הסופי כמוצר המוני, יש כאלו שמשקיעות באיכות המוצר כמוצר יחודי ויוקרתי, יש כאלו שתג המחיר נקבע בגלל השם, עיצוב ,רמת הגימור או איכות החלקים.
    אגב, לייצר מסוק עם פרופיל צר כמו ה RIGID איננו דבר טריויאלי, הגיר, הפיניון ובכלל כל המערכת המיכנית שלו מתוכננת ביחסי העברה שונים ממה שמוכר במסוקים הרגילים על מנת להשתמש בגיר ראשי בעל גודל פיזי קטן יותר ולשמור על פרופיל גוף צר יותר, זה בפירוש לא סתם עוד מסוק עם יותר כוח אלא מסוק שמתוכנן באופן שונה לגמרי ובתפיסה לא שיגרתית.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק ה RIGID

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    לא כל החברות שואפות לייצר מסוק שהוא כליל השלמות.
    כמו בכל תעשייה, יש כאלו שמשקיעות יותר בהוזלת המוצר הסופי כמוצר המוני, יש כאלו שמשקיעות באיכות המוצר כמוצר יחודי ויוקרתי, יש כאלו שתג המחיר נקבע בגלל השם, עיצוב ,רמת הגימור או איכות החלקים.
    אגב, לייצר מסוק עם פרופיל צר כמו ה RIGID איננו דבר טריויאלי, הגיר, הפיניון ובכלל כל המערכת המיכנית שלו מתוכננת ביחסי העברה שונים ממה שמוכר במסוקים הרגילים על מנת להשתמש בגיר ראשי בעל גודל פיזי קטן יותר ולשמור על פרופיל גוף צר יותר, זה בפירוש לא סתם עוד מסוק עם יותר כוח אלא מסוק שמתוכנן באופן שונה לגמרי ובתפיסה לא שיגרתית.
    תודה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק ה RIGID

    קצת תמונות להתרשמות מהמבנה המכני המיוחד שלו, שימו לב לגיר המיוחד ולחיזוק הבום לגוף בשתי נקודות.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1414737.jpg‏ 
Views:	114 
Size:	171.7 קילובייט 
ID:	18921   Click image for larger version. 

Name:	1414738.jpg‏ 
Views:	102 
Size:	106.4 קילובייט 
ID:	18922   Click image for larger version. 

Name:	1414740.jpg‏ 
Views:	115 
Size:	160.3 קילובייט 
ID:	18923   Click image for larger version. 

Name:	1606530.jpg‏ 
Views:	105 
Size:	195.3 קילובייט 
ID:	18924  

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •