נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 16-01-2010 בשעה 12:43:26.
אוקי בכדי לוודא כי אין משהוא עקום או שבור פתחתי את המנוע.
כל החלקים שלמים ונראים ישרים, המיסבים נראים שלמים. המיסב האחורי היה עם כתמי חלודה
בכל מקרה שאלה, למה הצילינדר עולה בסוף מהלך של הבוכנה ?
מיקס,
החלודה על המסב האחורי, במידה וזו אכן חלודה, נובעת כמה דברים...
ראשית, האם הדלק שלך מכיל מספיק שמן-קיק?
במנועים בכלל ובמנועי OS בפרט, רצוי להשתמש בדלק המכיל שיעור ניכר של שמן-קיק.
קרא פרטים אלה, באתר יבואן OS לארה"ב.
שמן-קיק הוא חומר מאוד קוטבי, הנדבק היטב לחלקי פלדה ומונע חשיפתם לאויר ולחומרים קורוסיביים.
אם אתה משתמש בדלק Cruel Power, או דלק סינתטי אחר, מה הפלא; במיוחד כשמדובר במנוע OS...
את יום ההטסה אתה צריך לסיים ב-'ריצה יבשה' (מצערת פתוחה בכוח מלא וניתוק צינורית הדלק מהמנוע, כך שישרוף את כל שרידי הדלק, מתנול, חומצה חנקתית ואדי-מים שבתוך הצינה).
אם אינך פועל כך, כל הזבל המאכֶּל הזה נשאר בתוך המנוע; ונוצרת אפשרות להחלדת חלקי הפלדה, בעת אחסנה.
לעניין 'עליית הצילינדר', קרא כאן. אמנם, התרד עוסק בנושא הרצה, אך התאור של מבנה המנוע מסביר מדוע זה קורה...