שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: למומחים במנועי OS

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    250
    תודה!
    21
    הודה 10 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    מיקס,


    כאשר הבוכנה נמצאת בנמ"ע (נקודה מתה עליונה - TDC); ובמיוחד בנמ"ת (BDC), מתבטאות כל דרגות החופש\משחק\מרווחי שמן המתוכננות במנוע; בין הבוכנה לבין פין-הבוכנה, בין פין-הבוכנה לבין הטלטל ובין הטלטל לבין הארבובה.

    תחושת ה-'חופש' מורגשת, כי גל הארכובה מסתובב כמה מעלות (בנמ"ת זה יכול להיות 20-30°), מבלי שהבוכנה תזוז אפילו מיקרון אחד.


    אין מה לתקן!
    זה גם לא קשור לשום מומחיות במנועים מתוצרת כלשהי.

    כך זה בכל המנועים!
    ----------------------------

    אם, לעומת זאת, ניזוק המסב הקדמי, או שנשבר גל-הארכובה, תרגיש הרבה יותר מ-'סתם חופש' .
    אשמח לבדוק, אם תבוא אלי.

    תודה מראש על התשובה,

    ברשותך אחדד מעט את העניין, כאשר אני מגיע לנקודה זו יש הרגשה של כמו כרנק כזה מוזר.
    נערך לאחרונה על ידי mix57; 16-01-2010 בשעה 11:11:41.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי mix57 צפיה בהודעה
    תודה על התשובה.

    ברשותך אחדד מעט את העניין, כאשר אני מגיע לנקודה זו יש הרגשה של כמו 'קְלָנְק!' כזה מוזר.
    נכון!

    אם אני מבין נכון את שכתבת, זו ההרגשה של אותו חופש 'מכוון ובריא'.


    מדובר ב-'סגירה' של שלושה מרווחים שונים, כל אחד בגודל 2-6 מאיות המילימטר - לא רק באחד.

    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 16-01-2010 בשעה 12:43:26.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    או שבאמת מדובר בנקודה המתה או אולי הציר התעקם.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    250
    תודה!
    21
    הודה 10 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    או שבאמת מדובר בנקודה המתה או אולי הציר התעקם.
    זה לא מרגיש כמו נקודה מתה, זה הרגשה של ממש קליק כזה מוזר.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    250
    תודה!
    21
    הודה 10 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    אוקי בכדי לוודא כי אין משהוא עקום או שבור פתחתי את המנוע.

    כל החלקים שלמים ונראים ישרים, המיסבים נראים שלמים. המיסב האחורי היה עם כתמי חלודה

    בכל מקרה שאלה, למה הצילינדר עולה בסוף מהלך של הבוכנה ?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי mix57 צפיה בהודעה
    אוקי בכדי לוודא כי אין משהוא עקום או שבור פתחתי את המנוע.

    כל החלקים שלמים ונראים ישרים, המיסבים נראים שלמים. המיסב האחורי היה עם כתמי חלודה

    בכל מקרה שאלה, למה הצילינדר עולה בסוף מהלך של הבוכנה ?
    הצילנדר עולה כי הוצאת את הראש מנוע שהוא בעצם היה "סוגר"הכל שלא יזוז.זה טבעי ונורמאלי.
    בכל אופן את הציר תחזיר למקום תסובב אותו בלי הבוכנה והטלטל,,תנסה עם העין לראות עיקום או משהו בסגנון.
    אם זה משהו שאתה מרגיש עם היד אתה גם צריך לראות את זה בעין בלתי מזויינת.
    בהצלחה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למומחים במנועי OS

    ציטוט נכתב במקור על ידי mix57 צפיה בהודעה
    ...המיסב האחורי היה עם כתמי חלודה

    בכל מקרה שאלה, למה הצילינדר עולה בסוף מהלך של הבוכנה ?
    מיקס,


    החלודה על המסב האחורי, במידה וזו אכן חלודה, נובעת כמה דברים...
    ראשית, האם הדלק שלך מכיל מספיק שמן-קיק?

    במנועים בכלל ובמנועי OS בפרט, רצוי להשתמש בדלק המכיל שיעור ניכר של שמן-קיק.

    קרא פרטים אלה, באתר יבואן OS לארה"ב.

    שמן-קיק הוא חומר מאוד קוטבי, הנדבק היטב לחלקי פלדה ומונע חשיפתם לאויר ולחומרים קורוסיביים.

    אם אתה משתמש בדלק Cruel Power, או דלק סינתטי אחר, מה הפלא; במיוחד כשמדובר במנוע OS...

    את יום ההטסה אתה צריך לסיים ב-'ריצה יבשה' (מצערת פתוחה בכוח מלא וניתוק צינורית הדלק מהמנוע, כך שישרוף את כל שרידי הדלק, מתנול, חומצה חנקתית ואדי-מים שבתוך הצינה).

    אם אינך פועל כך, כל הזבל המאכֶּל הזה נשאר בתוך המנוע; ונוצרת אפשרות להחלדת חלקי הפלדה, בעת אחסנה.


    לעניין 'עליית הצילינדר', קרא כאן. אמנם, התרד עוסק בנושא הרצה, אך התאור של מבנה המנוע מסביר מדוע זה קורה...


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •