הגדרת ריסוק בפורום לרוב היא גמישה מאד. כבר ראיתי שכתב מישהו שהטיסן שלו התרסק, אבל לא קרה לו כלום והוא המשיך להטיס אותו

כשהשואל בתחילת השירשור אומר שהיה ריסוק אבל
"לאחר הריסוק בדקתי את המנוע, לבדוק שלא נכנס לכלוך או שיש פגיעות/מכות ולא היו כאלו", אני מבין מזאת שהמנוע לא ספג שום חבטה. מכסימום הפרופלור נשבר, וגם זה לא ברור.
לכן לדעתי הדיון על בדיקת עקמומיות ציר המנוע אינו במקומו. ולענין בדיקת ראיה, אם ניתן לראות בעין חופשית שהציר עקום, זה כבר הרבה מעבר למה שמדובר במקרה שלפנינו.
לפותח השירשור, וגם אחרים שקוראים את תגובתי זו, אנא תארו את האירוע, אם קרה, היכן הטיסן נפגע ומה גודל הנזק. אין ספק שתוכלו לקבל תשובה ברורה במענה ראשון ויחסך דיון עקר של שאלות הבהרה ותשובות במשורה.