השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
תגובה להודעה: לגבי התאמת סוללה למנוע וטיסן
רועי,
אחזור שוב על ההסבר; C אינו כמות שסוללה יכולה להכיל פחות, או יותר ממנו...
C הוא מכפיל. משמעותו; פי כמה גבוה הזרם שהסוללה יכולה לספק, מהקיבולת שלה.
אם יש מארז סוללות בעל קיבולת של 1,000 מיליאמפר שעה, עם C קבוע של 15 (כלומר, 15C), היא יכולה לספק 15A באופן רצוף.
אם המארז הוא בקיבולת 4,500 מא"ש, עם 30C קבוע, הוא יכול לספק 135A באופן רציף (לאורך זמן). וכדומה.
לצורך חישוב ה-C הנדרש ממארז הסוללות, עבור הצרכים שלך, אתה צריך לדעת כמה אמפר יכול המנוע שלך לדרוש בכוח מלא (וזה תלוי, כאמור, גם במדחף בו אתה מתכוון להשתמש).
את האמפראז' הזה אתה צריך לחלק בקיבולת מארז הסוללות שלך (באמפרים). התוצאה היא ה-C המינימלי הנדרש.
למשל; אם המנוע שלך יכול לדרוש 35A והמארז הרצוי הוא בקיבולת 2000 מא"ש, חַלֵק 35A ב-2A.
התוצאה: 17.5 - זהו ה-C המינימלי הנדרש.
מארז סוללות שיכול לספק 15C לא יספיק! מארז של 20C יספיק. יותר מכך, כנראה שאינו שווה את ההשקעה (מארז עתיר C יקר יותר!).
אם למארז הסוללות שלך יש C גבוה יותר מהנדרש, אזי אתה מסודר.
אם לא, כדאי מאוד שתרכוש מארז שיעמוד בדרישות...
מספר ה-C השני (הגבוה יותר) הוא השיא, שמעבר אליו המארז יתנפח\יתפוצץ\ישרף\###.
הנתון אקדמי בלבד, שכן הוא תקף לשניות בודדות לכל היותר.
אני מתעלם ממנו לחלוטין - רק ערך ה-C הקבוע הוא רלוונטי.
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום