שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: לגבי התאמת סוללה למנוע וטיסן

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי התאמת סוללה למנוע וטיסן

    רועי,


    אחזור שוב על ההסבר; C אינו כמות שסוללה יכולה להכיל פחות, או יותר ממנו...

    C הוא מכפיל. משמעותו; פי כמה גבוה הזרם שהסוללה יכולה לספק, מהקיבולת שלה.

    אם יש מארז סוללות בעל קיבולת של 1,000 מיליאמפר שעה, עם C קבוע של 15 (כלומר, 15C), היא יכולה לספק 15A באופן רצוף.
    אם המארז הוא בקיבולת 4,500 מא"ש, עם 30C קבוע, הוא יכול לספק 135A באופן רציף (לאורך זמן). וכדומה.

    לצורך חישוב ה-C הנדרש ממארז הסוללות, עבור הצרכים שלך, אתה צריך לדעת כמה אמפר יכול המנוע שלך לדרוש בכוח מלא (וזה תלוי, כאמור, גם במדחף בו אתה מתכוון להשתמש).
    את האמפראז' הזה אתה צריך לחלק בקיבולת מארז הסוללות שלך (באמפרים). התוצאה היא ה-C המינימלי הנדרש.

    למשל; אם המנוע שלך יכול לדרוש 35A והמארז הרצוי הוא בקיבולת 2000 מא"ש, חַלֵק 35A ב-2A.
    התוצאה: 17.5 - זהו ה-C המינימלי הנדרש.
    מארז סוללות שיכול לספק 15C לא יספיק! מארז של 20C יספיק. יותר מכך, כנראה שאינו שווה את ההשקעה (מארז עתיר C יקר יותר!).

    אם למארז הסוללות שלך יש C גבוה יותר מהנדרש, אזי אתה מסודר.
    אם לא, כדאי מאוד שתרכוש מארז שיעמוד בדרישות...


    מספר ה-C השני (הגבוה יותר) הוא השיא, שמעבר אליו המארז יתנפח\יתפוצץ\ישרף\###.
    הנתון אקדמי בלבד, שכן הוא תקף לשניות בודדות לכל היותר.

    אני מתעלם ממנו לחלוטין - רק ערך ה-C הקבוע הוא רלוונטי.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לגבי התאמת סוללה למנוע וטיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    רועי,


    אחזור שוב על ההסבר; C אינו כמות שסוללה יכולה להכיל פחות, או יותר ממנו...

    C הוא מכפיל. משמעותו; פי כמה גבוה הזרם שהסוללה יכולה לספק, מהקיבולת שלה.

    אם יש מארז סוללות בעל קיבולת של 1,000 מיליאמפר שעה, עם C קבוע של 15 (כלומר, 15C), היא יכולה לספק 15A באופן רצוף.
    אם המארז הוא בקיבולת 4,500 מא"ש, עם 30C קבוע, הוא יכול לספק 135A באופן רציף (לאורך זמן). וכדומה.

    לצורך חישוב ה-C הנדרש ממארז הסוללות, עבור הצרכים שלך, אתה צריך לדעת כמה אמפר יכול המנוע שלך לדרוש בכוח מלא (וזה תלוי, כאמור, גם במדחף בו אתה מתכוון להשתמש).
    את האמפראז' הזה אתה צריך לחלק בקיבולת מארז הסוללות שלך (באמפרים). התוצאה היא ה-C המינימלי הנדרש.

    למשל; אם המנוע שלך יכול לדרוש 35A והמארז הרצוי הוא בקיבולת 2000 מא"ש, חַלֵק 35A ב-2A.
    התוצאה: 17.5 - זהו ה-C המינימלי הנדרש.
    מארז סוללות שיכול לספק 15C לא יספיק! מארז של 20C יספיק. יותר מכך, כנראה שאינו שווה את ההשקעה (מארז עתיר C יקר יותר!).

    אם למארז הסוללות שלך יש C גבוה יותר מהנדרש, אזי אתה מסודר.
    אם לא, כדאי מאוד שתרכוש מארז שיעמוד בדרישות...


    מספר ה-C השני (הגבוה יותר) הוא השיא, שמעבר אליו המארז יתנפח\יתפוצץ\ישרף\###.
    הנתון אקדמי בלבד, שכן הוא תקף לשניות בודדות לכל היותר.

    אני מתעלם ממנו לחלוטין - רק ערך ה-C הקבוע הוא רלוונטי.



    הסבר מדוייק ומושלם, ראוי להעתיק אותו בנפרד וכנושא סגור לפורום E FLY בשטח. ברור שהשאלה הזאת תחזור על עצמה שוב ושוב וחבל לפספס הסבר כה מושקע ומדוייק.
    תשקיע עוד דקה וזה יישמר לנצח בהישג יד.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •