בדקת או לא בדקת את כוון הפרופ?
את הפיירוואל צריך לעשות ממשהו קשיח יותר ולרתום טוב את המנוע, הריתום באזיקונים נראה קשיח אך כל חוסר איזון בפרופ מנדנד את המנוע ומשנה לך את וקטור הדחף.
תמיד רצוי להשאיר צד אחד של הורנים ניתן לויסות מכאני בכדי שתמיד כל הורן וכל זרוע ניהוג יהיו במצב 0 ב90 מעלות ביחס למוט הניהוג.
למה לא העברת את חוטי המנוע מלמעלה, כל פעם שהאף ילך לאדמה החוטים יחטפו.
בכדי להשתמש נכון בברגים לוקחים חתיכת דיקט 5 מ"מ ותוקעים בהם אומי נעץ, את הדיקט מדביקים לפוליגל. (נכון גם לפיירוואל)