אני חושב שהוא מתכוון ל PARKJETS שהם מותקנים כפושרים.
במצב הזה, משתמשים באותם המנועים, ומחברים את הפרופ הפוך (כשהצד עם הכיתוב לכיוון הטיסה). את כיוון סיבוב המנוע מגדירים בהתאם.
אני חושב שהוא מתכוון ל PARKJETS שהם מותקנים כפושרים.
במצב הזה, משתמשים באותם המנועים, ומחברים את הפרופ הפוך (כשהצד עם הכיתוב לכיוון הטיסה). את כיוון סיבוב המנוע מגדירים בהתאם.
יחד עם זאת כדאי מאוד להשתמש במנוע שמורכב מאחור בפרופ' Pusher ולא בפרופ' רגיל, שמורכב הפוך עם מנוע שמסתובב הפוך. הסיבה היא שבמנוע שמסתובב רגיל האום שסוגר את הפרופ' מתהדק (בגלל כוון הסיבוב) ולא נוטה להפתח ואילו כשהמנוע מסתובב לכוון השני יש סכנה שהאום הנועל את הפרופ' ישתחרר ויפול תוך כדי טיסה (או גרוע יותר, על הקרקע, ויפגע באנשים שבסביבה).
נערך לאחרונה על ידי umbo; 29-01-2010 בשעה 08:50:55.
הכל תלוי בסוג מהמחבר, המנוע החשמלי נותן פתרון מעולה למחזור בפרופי פושר ובסה"כ הם די מיותרים.
שימוש במחבר קולט (COLLET) איכותי והידוק נכון מחזיקים יופי (אולי זה רק אצלי??) וברוב המקרים כדאי ומומלץ להשתמש בחיבור פרופ סייבר (PROP SAVER) אשר לא רק שומר על הפרופ במגע עם הקרקע אלא גם מונע את כל נושא ההתעסקות עם פתיחת התבריג של הפרופ.
אגב היום , בהטסה בנגב (ממליץ על המישור צפונית לשיזפון למי שיורד מ/ עולה לאילת) , הוכחתי לעצמי שוב את יתרון הפרופ סייבר- מפגש עם הקרקע של פרופ רגיל בתצורת פושר נגמר במותו של הפרופ שהיה מהודק היטב על ציר המנוע![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
צודק אחי , תודה