שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: שאלה קטנה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    85
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה קטנה

    אני חושב שהוא מתכוון ל PARKJETS שהם מותקנים כפושרים.

    במצב הזה, משתמשים באותם המנועים, ומחברים את הפרופ הפוך (כשהצד עם הכיתוב לכיוון הטיסה). את כיוון סיבוב המנוע מגדירים בהתאם.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה קטנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי ronys צפיה בהודעה
    אני חושב שהוא מתכוון ל PARKJETS שהם מותקנים כפושרים.

    במצב הזה, משתמשים באותם המנועים, ומחברים את הפרופ הפוך (כשהצד עם הכיתוב לכיוון הטיסה). את כיוון סיבוב המנוע מגדירים בהתאם.
    יחד עם זאת כדאי מאוד להשתמש במנוע שמורכב מאחור בפרופ' Pusher ולא בפרופ' רגיל, שמורכב הפוך עם מנוע שמסתובב הפוך. הסיבה היא שבמנוע שמסתובב רגיל האום שסוגר את הפרופ' מתהדק (בגלל כוון הסיבוב) ולא נוטה להפתח ואילו כשהמנוע מסתובב לכוון השני יש סכנה שהאום הנועל את הפרופ' ישתחרר ויפול תוך כדי טיסה (או גרוע יותר, על הקרקע, ויפגע באנשים שבסביבה).
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 29-01-2010 בשעה 08:50:55.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה קטנה

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    (את זה אני משאיר לבנצי....).
    .


    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    יחד עם זאת כדאי מאוד להשתמש במנוע שמורכב מאחור בפרופ' Pusher ולא בפרופ' רגיל, שמורכב הפוך עם מנוע מנוע שמסתובב הפוך. הסיבה היא שבמנוע שמסתובב רגיל האום שסוגר את הפרופ' מתהדק (בגלל כוון הסיבוב) ולא נוטה להפתח ואילו כשהמנוע מסתובב לכוון השני יש סכנה שהאום הנועל את הפרופ' ישתחרר ויפול תוך כדי טיסה (או גרוע יותר, על הקרקע, ויפגע באנשים שבסביבה).
    הכל תלוי בסוג מהמחבר, המנוע החשמלי נותן פתרון מעולה למחזור בפרופי פושר ובסה"כ הם די מיותרים.
    שימוש במחבר קולט (COLLET) איכותי והידוק נכון מחזיקים יופי (אולי זה רק אצלי??) וברוב המקרים כדאי ומומלץ להשתמש בחיבור פרופ סייבר (PROP SAVER) אשר לא רק שומר על הפרופ במגע עם הקרקע אלא גם מונע את כל נושא ההתעסקות עם פתיחת התבריג של הפרופ.

    אגב היום , בהטסה בנגב (ממליץ על המישור צפונית לשיזפון למי שיורד מ/ עולה לאילת) , הוכחתי לעצמי שוב את יתרון הפרופ סייבר- מפגש עם הקרקע של פרופ רגיל בתצורת פושר נגמר במותו של הפרופ שהיה מהודק היטב על ציר המנוע
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    45
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה קטנה

    צודק אחי , תודה

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •