שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 61

נושא: מדפים בכנפי טיסנים חופשיים

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    114
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מדפים בכנפי טיסנים חופשיים

    זו היא טכנולוגיה די חדשה שהרוסים פיתחו , עוד פעם הם מנסים להיות יותר מדי פלצניים ולהמציא איזו שטות.
    בכללי הרעיון הוא טוב , אך עדיין נורא בעייתי לביצוע , מבחינת בניה , לדעתי לפחות. הזריקות אכן מרשימות והטיסנים מגיעים לגבהים מטורפים בזריקות , אבל שוב פעם זה עדיין חדש.
    עקרונית הפלאפים עובדים עלח העיניין של השינון עקימון הפרופיל , כאשר בזמן סיבוב על חוט הפרופיל כמעט שטוח , בזריקות הוא נהייה שטוח כמעט לגמרי , ובגלישה נהייה כעור .
    כמו שמירון אמר זה באמת בעייה המשחק של הפיתולים ומכאן כבר יכולות לצוץ הרבה בעיות בביצוע של הטיסן בזמן הגלישה.
    עוד בעיה שיכולה להיווצר היא שזה לא טיסן מכאני , אלה אלקטרוני , זה אומר שהכל עובד עם סרוואים , סרוואים יחסית פשוטים וזולים שרצוי להישתמש בטיסנים האלה לא תמיד כל כך אמינים , אומנם הם נועדו לעבוד הרבה ויש להם הרבה תזוזה עדיין קשה נורא להיסתמך על זה . אני מטיס טיסנים אלקטרוניים עם סרוו אחד והם נהרים די מהר , אז מה יש להגיד כשיש לך 3 , 4 סרוואים בטיסן. בנוסף לכל זה הגוף יוצא כבד יותר משמעותית , ולדעתי זה מוביל אותנו חזרה להתחלה של טיסני הבאנט , כשהיו בונים גופים נורא חזקים ובומבסטיים ואז היו נאלצים להוריד משקל בכנפיים וכמובן להחליש אותן .
    דעתי אישית , שני סרואים , פשוט , טוב , וזול יותר , יחסית (מחיר טיסן הפלאף לפי ערכתי כניראה יגיעו למחירים של קרוב ל13-15 אלף שקל), מקסימום שני סרוואים אבל אז מגיע היתלבטות חדשה וזה כבר נושא אחר לגמרי , אם אתם מעוניינים לשמוע את דעתי אוכל לפרט .
    מקווה שהסברתי , דעתי , אם אלקטרוני , סרווא אחד מספיק , אבל תחליטו לבד כמה כסף אתם מוכנים להשקיע =]

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מדפים בכנפי טיסנים חופשיים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Black Phoenix צפיה בהודעה
    זו היא טכנולוגיה די חדשה שהרוסים פיתחו , עוד פעם הם מנסים להיות יותר מדי פלצניים ולהמציא איזו שטות.
    בכללי הרעיון הוא טוב , אך עדיין נורא בעייתי לביצוע , מבחינת בניה , לדעתי לפחות. הזריקות אכן מרשימות והטיסנים מגיעים לגבהים מטורפים בזריקות , אבל שוב פעם זה עדיין חדש.
    עקרונית הפלאפים עובדים עלח העיניין של השינון עקימון הפרופיל , כאשר בזמן סיבוב על חוט הפרופיל כמעט שטוח , בזריקות הוא נהייה שטוח כמעט לגמרי , ובגלישה נהייה כעור .
    כמו שמירון אמר זה באמת בעייה המשחק של הפיתולים ומכאן כבר יכולות לצוץ הרבה בעיות בביצוע של הטיסן בזמן הגלישה.
    עוד בעיה שיכולה להיווצר היא שזה לא טיסן מכאני , אלה אלקטרוני , זה אומר שהכל עובד עם סרוואים , סרוואים יחסית פשוטים וזולים שרצוי להישתמש בטיסנים האלה לא תמיד כל כך אמינים , אומנם הם נועדו לעבוד הרבה ויש להם הרבה תזוזה עדיין קשה נורא להיסתמך על זה . אני מטיס טיסנים אלקטרוניים עם סרוו אחד והם נהרים די מהר , אז מה יש להגיד כשיש לך 3 , 4 סרוואים בטיסן. בנוסף לכל זה הגוף יוצא כבד יותר משמעותית , ולדעתי זה מוביל אותנו חזרה להתחלה של טיסני הבאנט , כשהיו בונים גופים נורא חזקים ובומבסטיים ואז היו נאלצים להוריד משקל בכנפיים וכמובן להחליש אותן .
    דעתי אישית , שני סרואים , פשוט , טוב , וזול יותר , יחסית (מחיר טיסן הפלאף לפי ערכתי כניראה יגיעו למחירים של קרוב ל13-15 אלף שקל), מקסימום שני סרוואים אבל אז מגיע היתלבטות חדשה וזה כבר נושא אחר לגמרי , אם אתם מעוניינים לשמוע את דעתי אוכל לפרט .
    מקווה שהסברתי , דעתי , אם אלקטרוני , סרווא אחד מספיק , אבל תחליטו לבד כמה כסף אתם מוכנים להשקיע =]
    גורג',

    אתה מדבר שטויות אין שום בעיות של אמינות עם הטיסנים האלה! הסיבה שהם אלקטרונים הם כדי למנוע בעיות מכאניות (אמינות). לגבי הסרוואים שיש בהם, הם אומנם זולים אך הם מעל ומעבר למה שהטיסן צריך, אתה כנראה שוכח שהלחץ שמופעל עליהם הוא קטן מאד ביחס ללחץ שהם בנויים לעמוד בו ולכן אין כל חשיבות למחירם ולאיכותם !!!
    זה שלך יש בעיות עם הסרוואים זה כנראה אומר שאתה עושה משהו לא טוב - תבדוק תמתקנים/סרוואים שלך! לגבי מה שכתבת על הגוף זה גם שטויות כי הסרוואים מחליפים את משקל המתקנים/עופרת.סוללה(הם משתמשים בליטיום שהיא קלה יותר) שיש לך בחרטום !!!
    באליפות נוער שהייתי בחודש יולי האחרון ראינו את פייר פינדל (אלוף העולם בטיסני ד'2) מטיס טיסן כזה, זה אומנם לא היה מרשים מאד אבל זו רק ההתחלה. מדברים ששמעתי מהחברה שחזרו עכשיו מאליפות הבוגרים שהייתה בבולגריה הטיסן FLAP הארוך של מאקרוב נראה מצויין, פרט לו גם סטמוב יצא עם טיסן FLAP וזה רק עיניין של זמן עד שנראה יותר ויותר כאלה אצל מטיסים ויצרני טיסנם בכירים.
    מה שכבתבת עם הפיתולים הוא אומנם נכון אבל כנראה שמה שאתם שוחכים הוא שהטיסנים הללו מיועדים לפלייאופים !!! ולא לסיבובי תחרות רגילים.
    ולגבי המחיר אני יודע שמאקרוב מוכר טיסנים כאלה במחיר של 3000 יורו, שכל אחד יעשה את שיקולים שלו .

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    190
    תודה!
    3
    הודה 71 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מדפים בכנפי טיסנים חופשיים

    חברים,

    כמו כל דבר חדש, גם בטיסנים עם מדפים ישנם "חבלי לידה קשים", ממש כפי שהיו עם זריקות הבאנט בתחילת שנות התשעים (רובכם לא הייתם כאן אז) עוד במשך שנה שנתיים אפילו את השם לא הגינו נכון (קראנו לזה אז באנד ולא באנט).

    ככל שמפתחים דברים מורכבים יותר אז לוקח זמן עד שהם מתייצבים וסביר להניח שטיסני המדף בעוד 5 שנים יראו קצת שונה ממה שהם היום- עד עכשיו כל מי שמפתח טיסנים אלו (ואגב הרוסים לא היו הראשונים) עוד לא לגמרי משוכנע לגבי מבנה הכנף והמתקנים.
    ככלל, בעיית המשקל היא לא רק בגוף אלא גם בכנף.

    עמית אתה טועה, טיסנים אלקטרונים אינם באים למנוע בעיות מכאניות- בעיות מכאניות הן הבעיות שהכי קל לפתור אותן כי יש לך אפשרות לראות בעיניים את הבעיה, הטיסנים האלקטרוניים באים להפוך את הטיסנים ליותר עקביים בהתנהגות שלהם, לפתוח לך אפשרויות נוספות של איזון ולעשות את "החיים יותר קלים"-
    עם זאת אתה בהחלט צודק, אין סיבה שסרוו ישרף בטח לא מהמתחים שאנו מפעילים עליהם ובמשך 7 שנים בערך של הטסה של טיסנים כאלה נשרף לי רק סרוו אחד- לג'ורג' ככל הנראה יש בעיה או במתח שיוצא מהטיימר או ממאמצים לא סבירים שמופעלים על הסרוו.

    למיטב ידיעתי (ואני יודע) מקרוב עוד לא מציע טיסן מדף למכירה ממש משום שהוא עוד לא סיים לפתח את הטיסן לשביעות רצונו ואין לו שום חשק למכור טיסנים שישברו ויחזרו אליו עם תלונות.
    בבולגריה הוא הצליח לשבור את הטיסן ה- X-LONG שלו (לטענתו, שנתמכה ע"י פינדהל, כדי לנסות ולחסוך במשקל הוא הקטין את כמות הקרבון בקורות לאחר שביצע חישובים שמסתבר לא היו נכונים לגבי המאמצים שפועלים על הכנף במהלך מתיחה של טיסן כזה- שהם שונים היות וזריקה של טיסן כזה מתבססת על מהירות ולא על מתח), ומשיחות שקיימתי עמו הבעיה היא גם זמן הבניה. לוקח לו פי 5 זמן לבנות טיסן מדף כך שתאורטית מחיר טיסן כזה אמור לעלות פי כמה מטיסן רגיל ועד שהם לא ייעלו את שיטות הבניה של טיסן כזה בצורה כזו שעלותו תהיה במחיר שאנשים ישלמו אין טעם לדבר על מכירות.

    למרות מה שכתבתי, הכל ענין של זמן ואני מניח שבשנה הקרובה המירוץ יגיע לקו הסיום ומישהו מהיצרנים כבר יציע למכירה טיסני מדף במחיר מופקע שאנשים ישלמו...

    נתראה בשטח,
    מיקי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •