נערך לאחרונה על ידי galoz; 08-02-2010 בשעה 09:30:40.
כן, ב IDLE UP יש לכוון 10- עד 10
כאשר באמצע סטיק זווית הפיטש צריכה להיות 0
כשהפיניון היה 13 שיניים אז המנוע היה מסתובב מהר מדי, הייתי חייב להוריד את עקומת הTHROTTLE לאיזור ה 40%. אח"כ החלפתי את הפיניון ל 11 שיניים והמסוק אמנם 'עצבני' אבל עכשיו אפשר להטיס גם באיידל בלי חשש לסל"ד יתר, והגרף מנוע עלה ל 65%.
לא, אין בכלל בעיות בהרכבה, הכל חלק.
קצוות הפיטצ' יכולים להיות 10 מעלות או 11 מעלות, לא ממש משנה, העיקר שזה יהיה סימטרי.
להטיס במצערת מלאה זה יעיל? באיזה מובן? אולי ל 3D, לא לזמן שהייה...
טיסה במוד NORMAL, כאשר הסטיק רוב הזמן בחצי מצערת (בערך בחצי סל"ד מקסימלי) תארך כ 10 דקות
בעוד טיסה דומה במוד IDLE UP תארך לכל היותר 5 דקות
אז מי יותר יעיל כאן? עבודה בסל"ד מקסימלי ופיטש נמוך כמוה כטחינת מיים, אבל מי שצריך תגובות מהירות (3D) אין לו ברירה אלא לעבוד במוד זה...
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 09-02-2010 בשעה 20:30:15.