אינך חייב להסכים, זה לא משנה את העובדות
בהטסת דלק אתה "שורף" עלות של סוללה אחת לכמה הטסות במחיר הדלק עצמו.
הסיכוי שסוללה תלך לפח בעקבות ריסוק הוא קטן מאד, במהלך השנים שאני מטיס (ותאמין לי שריסקתי) רק פעם אחת סוללה הלכה.
מחירי הסוללות היום כל כך בזול שאין לזה כמעט משמעות, אתה משיג היום סוללה למתחיל ב450 בעלות של 10$ לסוללה טובה, ו18-20$ לסוללה משובחת ביותר.
אתה כנראה שוכח כמה עולה לך הדלק.
ואני מדבר כרגע על מסוקים עד הגודל של ההוריקאן 550- מעבר לזה החישוב משתנה ולא לשם אני מכוון את דברי.אילו היית מדבר על טי רקס 600 אני מאמין ששם העלות מתחילה להתאזן, אבל לא לעבור את עלות ההטסה בדלק.
אגב, כמה עולה לך דלק ל50 הטסות? חישבת פעם? שזה אורך החיים הממוצע לסוללה הכי זולה שעולה 10$
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד, החישוב שלך הוא קר ולא נכון אז בו נדייק בבקשה.
דלק ל 50 טיסות עולה יותר מסוללה של 10$ אבל...
1. אתה לא מטיס מסוק 500 או 600 עם סוללה של 10$.
מסוק 500 מטיסים עם סוללה של כ 50$ ומסוק 600 עם סוללות יקרות יותר.
2. זמן טיסה של 500 או 600 חשמלי מגיע עד ל 6 דקות וגם זה בלחץ בעוד שבמסוק דלק 8-10 דקות זה סטנדרט.
3. הכוח של מסוק חשמלי דועך במהלך הטיסה מה שלא מורגש במסוק ניטרו שמכוון כהלכה.
4. אתה לא מגיע לשטח עם פק בודד, הרוב מחזיקים 3-4 פקים לכן תשלש את הסכומים מסעיף 1 אלא אם אתה מגיע לשטח להטיס 6 דקות וללכת הביתה.
5. קיים סיכון ממשי לנזק לסוללה בריסוק מסוק חשמלי ולכן הנזק הכספי בריסוק גבוה יותר, מי שאומר אחרת פשוט לא מבין על מה הוא מדבר.
אז מה מושך בחשמלי?
1. יש כאלו שלא אוהבים את הדלק,הריח,שמן,לכלוך,רעש וכל ההתעסקות לכן רוצים כלי אלגנטי בנוסח חבר ושגר (לדעתי הם מפסידים).
2. כלי עם יותר כוח וביצועים טובים יותר (בא על חשבון זמן טיסה).