טוב בוא נעשה קצת בדברים אם יורשה לי.....
הגדרת הג'ירו שלך הייתה לא לפי הספר אלא סוג של אילתור
שבד"כ עובד אבל הוא לא נכון לפי הוראות יצרן ושוב אני מדגיש
אפשר לעבוד ככה אבל גם אפשר להתקל בתופעות לוואי כמו כשכוש.

ההגדרה הנכונה לג'ירו היא לפי הספר ובנוסף מי שיגיד אבל ה-HOLD
מוגדר על הכפתור הזה אז יש פתרון מעולה לזה....
קודם כל מגדירים את כפתור הג'ירו ב-DX7 בתפריט הנסתר GEAR - GYRO
ואז נכנסים לתפריט הרגיל ומגדירים את הערכים שם לפי הצורך כמובן שבשביל הבדיקה
אנחנו נבטל את ה-HOLD מאותו כפתור שמפעיל לנו את הג'ירו (יש הפתעה חכו).
לאחר שבדקנו שהכל עובד טוב מבחינת הרגישות של הג'ירו יש לנו אופציה להגדיר
את הג'ירו על אוטומט ואז לבחור בכל מצב של טיסה על איזה ערך זה יעבוד (0/1)
כאשר ערך 1 הוא נעילת/שומר זנב ומצב 0 זה בשביל הכיוון (לא שומר/נועל זנב).
מה שכולם שוכחים שאנחנו לאחר כיוון תמיד מטיסים עם נועל/שומר זנב
לכם במצב שנגדיר על אוטמט נבחר לו את מצב 1 ואז נוכל להחזיר את ה-HOLD לכפתור
שהיה מיועד לג'ירו לצורך הבדיקה. אני מקווה בקרוב לעלות סרטון או תמונות שיסבירו את זה.
אצלי במצב אוטומט כל מצבי הטיסה מוגדרים על מצב 1.
יש עוד אופציה לאחר כל הכיוונים להגדיר מצב 1 עם ערכים יותר (80%) ומצב 0 (76%)
ולמי שישאל למה זה טוב .... זה טוב למצב שהסל"ד ראש באיידל שונה ופתאום מופיע לנו
כשכוש (האנטינג) בזנב. בצורה כזאת נוכל למנוע את זה ולהגדיר לשלט בצורה אוטמטית
שברגע שאנחנו באיידל הערך של הג'ירו יהיה נמוך טיפה.

שחר עזרתי בכייף ומה שתצטרך אל תהסס לפנות אלי.