ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
המושג FAST מטעה, היה יותר נכון לקרוא קצר (ז"א ההפך מארוך), בגלל שהמטען מפסיק את הטעינה ליפני בשלב הסופי של טעינת הזרם, הסוללה מגיעה ל- 4.2V בסוף השלב השני של הטעינה והיא מלאה ב-95% במצב הזה, השלב האחרון (CC) שהוא דחיפת זרם עד למצב שהסוללה לא מסוגלת לקבל עוד והיא כבר מלאה ב-100% , מאוד לא טוב לסוללה. בגלל שבמצב FAST המטען לא מבצע את השלב האחרון, זהו המצב המומלץ לטעינה.
אם מחברים את הבאלנסר למטען אז הוא כן יבצע איזון, הוא מבצע את האיזון מיד בתחילת הטעינה.
השלב האחרון הוא CV ולא CC, ב FAST מתבצעים שני השלבים ולא רק השלב הראשון,
ההבדל היחיד הוא סיום ב 95% ולא ב 100%, שלב שרק לוקח עוד זמן (הרבה יותר יחסית למעט שנכנס).
בסוף השלב הראשון היא טעונה ב 70%, וזרם לא נדחף, אלא נמשך,
בכלל לא כל כך הבנתי מה כתבת אבל לי זה לא היה נראה הגיוני...
ואם מישהו יביא ציטוט מאיזשהו מקור אמין למה סוללה טעונה ב 100% זה "מאוד לא טוב לסוללה" אני אשמח.