תודה רבה למקצוענים פה עזרתם מלאה ואני באמת הולך על הtrex600esp
אני פשוט לא רוצה מסוק אחר פשוט חידדתם לי את הדברים עם אני יראה שאני
עם מדריך ולא מסתדר איתו מה שבטוח לא יקרה אז אני יחסוך ויקנה trex 450
אבל ה600 פשוט אני דלוק עליו![]()
תודה רבה למקצוענים פה עזרתם מלאה ואני באמת הולך על הtrex600esp
אני פשוט לא רוצה מסוק אחר פשוט חידדתם לי את הדברים עם אני יראה שאני
עם מדריך ולא מסתדר איתו מה שבטוח לא יקרה אז אני יחסוך ויקנה trex 450
אבל ה600 פשוט אני דלוק עליו![]()
עד שתגיע לרמת הטסה ושליטה במסוק מתקבלת על הדעת תרסק עשרים פעם - גם אם זה טירקס 600, גם אם הוא סלחני ויציב הרבה יותר ממסוק 450, גם אם תיקח מדריך - עוד לא נולד המסוק שלא מתרסק והמטיס שלא מרסק. מחיר החלפים - להבים, גלגלי שיניים, בומים, סרבואים, קורונות - אלף האלמנטים שמרכיבים מסוק יגרום לך גם לדמם כלכלית וגם לפחד כפול מריסוק, שממילא יש אותו לכל מטיס. זה יאט אותך, זה יגרום לך לכניסה אכזרית לתחום, מה גם שטירקס 600 הוא מפלצת - הוא לא מסוק שאתה יכול להתאמן איתו בסוף היום במגרש החניה או בפארק הסמוך. אתה חייב לנסוע איתו למנחתים - האטה נוספת בלמידה, מכיוון שאם אתה רוצה להכנס לתחום אתה צריך להתאמן באופן רציף.
האפשרות השניה היא לקחת מסוק 450 זול, למשל ה-HK שעודד פתח עליו נעוץ כאן בפורום - בלי השלט המומלץ - לקנות שלט טוב. החסרון: מסוק לא יציב, אבל, ותמיד שוכחים את הנקודה הזאת - זהו חסרון רק עד שמתגברים על הריחוף הראשוני. ואז אתה לומד את כל האוריינטציות, הקפות, אפילו 3D בסיסי שה-HK יכול. שברת? שעתיים עבודה ו-50 שקל והעגלה חזרה באוויר. שברת את הטירקס 600? אלף שקל תיקון ושלושה ימי עבודה ונסיגה של שבועות בגלל הפאניקה.
למד את הבסיס על HK במשך חצי שנה, יעלה לך 1500 שקל שזה תיקון וחצי של הטירקס 600, אחר כך מסגר את ה-HK וקנה בלב שקט טירקס 600.
יש לי חבר שמטיס 450, מההתלהבות הוא קנה 600ESP, תנחשו את מי הוא מטיס יותר?
רמז קל - לא את ה 600.
אני מאמין שכשהוא יצבור יותר שליטה ובטחון הוא יעבור ל 600 באופן קבוע, בינתיים כל ריסוק שלו עולה גרושים וכמו שנאמר פה - שעתיים עבודה ו-50 שקל והעגלה חזרה באוויר.
זאת דעתי בלי לגרוע מהעובדה שאכן יותר קל עם היציבות של ה 500 וה 600 לעומת ה 450.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
כל מילה נכונה, אבל, יש אבל גדול
מה שנכון לאחד, לא תמיד נכון לאחר
אני אישית למשל לא רואה מספיק טוב ומסוק קטן מגיע מאד מהר למצב של אי זיהוי מצבים
כל מילה שאמרת על ה600 נכונה, אבל לכן קיים ההוריקאן
מחירו כמו מסוק 450 פחות או יותר וכנ"ל התחזוקה
זול מאד, יציב מאד נוח מאד לתחזוקה ותיפעול, והכי קל ללמוד עליו. גם אלמנט החרדה מריסוק יקר כמעט ולא קיים שם.
וכן, אפשר להטיס אותו ליד הבית....
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תודה באמת גדולה לכולכם על העזרה אני יפעיל את השיקול שלי
לפי זה אבל אני מסכים עם כולכם אני פשוט יודע מה הכיוון שלי
ומה שטוב לאחר לא תמיד טוב לשני אני יכול להיות אקנה את שתים ואת ה600 אשמור
ואת 450 הטיס
עד היום הוצאתי הרבה יותר כסף על ריסוק ה450 שלי מאשר על ריסוק ה600\700, שעד היום לא פגשו קרקע (תודה לאלוהים, וישנו ואללה).
לילד לא הייתי ממליץ להתחיל עם מסוק 600, זו אחרי הכל מכונה מסוכנת ואם אתה רוצה לשרוד את הלימוד עליה - לפחות מבחינה כלכלית - אתה חייב משמעת עצמית.
אבל - אם אתה אחראי ויודע להתקדם בקצב מתון ולא לדחוף את עצמך יותר מדי מהר, ה600 הוא פרטנר אידיאלי. רוב הריסוקים ב450, לפחות במקרה שלי, היו כתוצאה מאובדן אוריינטציה עקב גודלו של המסוק. זה כמעט ולא קורה במסוקים הגדולים יותר. ב600 הכל קורה לאט יותר וגבוה יותר.
אל תשכחו שלפני מסוקי ה450, המסוק איתו אנשים היו מתחילים את הלימוד כברירת מחדל היה 30., שהוא עם להבי 550 מ"מ - כמעט בגודל של 600.
אני לא מאמין בתיאוריית ה"ריסוק ב50 שקל". להבים טובים עולים כסף, לפעמים גם הולך סרבו וכו'.
כמובן שיש עוד מסוק אחד באמצע - ה500. מבחינה לוגיסטית מדובר בפתרון אידיאלי, לא מאסיבי כמו ה600 אבל גדול משמעותית מה450. העלויות קצת נמוכות משל ה600 (אך לא בצורה דרסטית), והוא טס נהדר.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
אתה צודק אבל אתה מודע לזה שיש גם השלכות לציוד זול ?
לצערי קניתי להבים של הסיני ולאחר כמה תרגילי 3D
גיליתי שהמסוק קצת כבד לי בתרגילים .... להפתעתי
ראיתי כי המוט (המשקולת) שנמצאים בלהב בולטים החוצה....
דהינו עוד טיק טאק אחד והלהב הייתה מתפרקת לי באוויר .
הלהבים של הסיני טובים לריחופים בלבד !!!! למי שרוצה
לעשות או עושה תרגילי 3D חזקים ולא עדינים מומלץ להשקיע
בלהבים כגון ראדיקס או רוטורטק או EDGE שאני כבר מתכנן להזמין !
בכל מקרה כמו שכבר אמרתי לעלות זולה יש השלכות כמו כל דבר אחר !
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
המשמעות של ריסוק היא לא רק כלכלית. אם הייתי אומר לך: תבחר, תרסק 10 פעמים בעלות של 10 דולר לריסוק או תרסק פעם אחת ב150 דולר, מה היית לוקח?
ריסוק גם מעצבן, גם עושה דימורליזציה בשלב הלימוד (ואלוהים יודע שזה הדבר האחרון שרוב המסוקאים המתחילים צריכים, דימורליזציה) וגם לוקח המון זמן לתקן ולכוון.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
נכון, אפשר להוסיף גם את הOutrage 550 שנבדק ויצא כזול מבחינת חלקים, בערך ברמה של ההוריקן. הבעיה שלי עם אלו היא העדר הנסיון היחסי לעומת ALIGN, ובעיקר הקושי בהשגת חלקים בארץ. אני אמנם קונה את רוב החלקים מחו"ל, אבל לפעמים אתה צריך סתם איזה בורג ובלי להחזיק עוד מסוק שלם בצד, עם משהו שאינו אליין אתה יכול להיות מושבת לכמה שבועות, וזה כבר ממש מבאס.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็