בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
כל מילה נכונה, אבל, יש אבל גדול
מה שנכון לאחד, לא תמיד נכון לאחר
אני אישית למשל לא רואה מספיק טוב ומסוק קטן מגיע מאד מהר למצב של אי זיהוי מצבים
כל מילה שאמרת על ה600 נכונה, אבל לכן קיים ההוריקאן
מחירו כמו מסוק 450 פחות או יותר וכנ"ל התחזוקה
זול מאד, יציב מאד נוח מאד לתחזוקה ותיפעול, והכי קל ללמוד עליו. גם אלמנט החרדה מריסוק יקר כמעט ולא קיים שם.
וכן, אפשר להטיס אותו ליד הבית....
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תודה באמת גדולה לכולכם על העזרה אני יפעיל את השיקול שלי
לפי זה אבל אני מסכים עם כולכם אני פשוט יודע מה הכיוון שלי
ומה שטוב לאחר לא תמיד טוב לשני אני יכול להיות אקנה את שתים ואת ה600 אשמור
ואת 450 הטיס
המלצה שלי תתחיל עם 450 T REX יש דילים טובים גם לקומבו מושלמים, אכן החוויה במסוק 500
ומעלה מהנה יותר מכל הבחינות אבל, עדיין זה מסוק גדול למתחיל להרים כזה כלי באוויר ללא הדרכה עלול
להיות מסוכן (גם ה 450 אז לבטח מסוק גדול).
בכל דרך שתבחר בהצלחה, ושוב מה שלא תבחר תדאג למטיס עם ניסיון לידך הכי חשוב.
gaui x5
hurrican 550 fbl
TREX 500
trex 450 sport
איציק רמתי
כמו שאתה מבין, בישראל כמו בישראל לכל אחד דעה שונה.
זה כנראה נובע מהעובדה שכל אחד שנמצא בפורום הזה עבר תהליך למידה שונה, עם חוויות שונות ועם מסוקים שונים. כנראה שבסופו של דבר אין נכון ולא נכון. נדלקת על ה -600? אני אומר לך על זה... אבל, תהיה מוכן להשקיע סכומים גדולים מבמסוק קטן. כנראה שאם כל כך התאהבת בו, אתה תהיה מוכן לספוג את זה.
אני התחלתי עם BLADE 400 וירקתי דם... ברגע שמכרתי אותו וקניתי 600 קצב הלמידה שלי השתפר פלאים. בשבילי זה עבד... מקווה שגם בשבילך.
כך או כך, שיהיה בהצלחה!! כמו כל דבר בחיים ההתחלות לא קלות (לא משנה באיזה מסוק תבחר) העצה החשובה ביותר שאוכל להעניק לך היא סבלנות והתמדה. אל תוותר מהר... בסוף אתה תהנה מכל רגע.
רון טוסמן
כולם צודקים במה שהם אומרים (גם אני...), אבל בסופשבוע ריסקתי את ה 500 שלי בפעם הראשונה, זה כואב בכיס. מאוד.
יצא לי קרוב לאלף ש"ח כשאני 'רגיל' לכ 50 ש"ח ב 450.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עד היום הוצאתי הרבה יותר כסף על ריסוק ה450 שלי מאשר על ריסוק ה600\700, שעד היום לא פגשו קרקע (תודה לאלוהים, וישנו ואללה).
לילד לא הייתי ממליץ להתחיל עם מסוק 600, זו אחרי הכל מכונה מסוכנת ואם אתה רוצה לשרוד את הלימוד עליה - לפחות מבחינה כלכלית - אתה חייב משמעת עצמית.
אבל - אם אתה אחראי ויודע להתקדם בקצב מתון ולא לדחוף את עצמך יותר מדי מהר, ה600 הוא פרטנר אידיאלי. רוב הריסוקים ב450, לפחות במקרה שלי, היו כתוצאה מאובדן אוריינטציה עקב גודלו של המסוק. זה כמעט ולא קורה במסוקים הגדולים יותר. ב600 הכל קורה לאט יותר וגבוה יותר.
אל תשכחו שלפני מסוקי ה450, המסוק איתו אנשים היו מתחילים את הלימוד כברירת מחדל היה 30., שהוא עם להבי 550 מ"מ - כמעט בגודל של 600.
אני לא מאמין בתיאוריית ה"ריסוק ב50 שקל". להבים טובים עולים כסף, לפעמים גם הולך סרבו וכו'.
כמובן שיש עוד מסוק אחד באמצע - ה500. מבחינה לוגיסטית מדובר בפתרון אידיאלי, לא מאסיבי כמו ה600 אבל גדול משמעותית מה450. העלויות קצת נמוכות משל ה600 (אך לא בצורה דרסטית), והוא טס נהדר.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
אתה צודק אבל אתה מודע לזה שיש גם השלכות לציוד זול ?
לצערי קניתי להבים של הסיני ולאחר כמה תרגילי 3D
גיליתי שהמסוק קצת כבד לי בתרגילים .... להפתעתי
ראיתי כי המוט (המשקולת) שנמצאים בלהב בולטים החוצה....
דהינו עוד טיק טאק אחד והלהב הייתה מתפרקת לי באוויר .
הלהבים של הסיני טובים לריחופים בלבד !!!! למי שרוצה
לעשות או עושה תרגילי 3D חזקים ולא עדינים מומלץ להשקיע
בלהבים כגון ראדיקס או רוטורטק או EDGE שאני כבר מתכנן להזמין !
בכל מקרה כמו שכבר אמרתי לעלות זולה יש השלכות כמו כל דבר אחר !
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
המשמעות של ריסוק היא לא רק כלכלית. אם הייתי אומר לך: תבחר, תרסק 10 פעמים בעלות של 10 דולר לריסוק או תרסק פעם אחת ב150 דולר, מה היית לוקח?
ריסוק גם מעצבן, גם עושה דימורליזציה בשלב הלימוד (ואלוהים יודע שזה הדבר האחרון שרוב המסוקאים המתחילים צריכים, דימורליזציה) וגם לוקח המון זמן לתקן ולכוון.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
אתה צודק בהחלט, אבל אני לא בטוח שאתה יכול להתחייב על ריסוק אחד על כל 10 במסוק 450.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
נכון, אפשר להוסיף גם את הOutrage 550 שנבדק ויצא כזול מבחינת חלקים, בערך ברמה של ההוריקן. הבעיה שלי עם אלו היא העדר הנסיון היחסי לעומת ALIGN, ובעיקר הקושי בהשגת חלקים בארץ. אני אמנם קונה את רוב החלקים מחו"ל, אבל לפעמים אתה צריך סתם איזה בורג ובלי להחזיק עוד מסוק שלם בצד, עם משהו שאינו אליין אתה יכול להיות מושבת לכמה שבועות, וזה כבר ממש מבאס.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็