חבר יקר.
האמן לי, שאת ניסיוני בתחום החשמליים רכשתי עוד לפני יצירת פורום מכובד זה.
בתחום הטיסנאות הכללית אני מגיל 6 ואני בן 31 כך שיש לי דיי הבנה בעסק וסלח לי אבל זה טוב שאתה דבק בחשיבתך אבל לעניות דעתי, שימון וניקיון לא פותרים בעיות רדיו למיניהן.
חבר יקר.
האמן לי, שאת ניסיוני בתחום החשמליים רכשתי עוד לפני יצירת פורום מכובד זה.
בתחום הטיסנאות הכללית אני מגיל 6 ואני בן 31 כך שיש לי דיי הבנה בעסק וסלח לי אבל זה טוב שאתה דבק בחשיבתך אבל לעניות דעתי, שימון וניקיון לא פותרים בעיות רדיו למיניהן.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
עמית
אני מסכים שהסבירות לכך ששימון וניקוי יפתרו בעיות RF היא נמוכה ביותר בתחום שלנו אך באופן כללי היא קיימת ואין לשלול אותה.
חיכוך בין חומרים יכול ליצור מטען חשמלי והפרעות אלקטרומגנטיות שעלולות ליצור הפרעות RF.
יש תלות בתדר,בעוצמת ההפרעה ובהרמוניות שהוא מייצר על מנת שתגרם הפרעה למערכת ה RF.
סיכוי נמוך שזה הגורם אך בתנאים מסויימים התופעה אפשרית בהחלט ואין לשלול אותה על הסף.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 08-03-2010 בשעה 17:17:54.
היי,
מצטער אין לי קישור למאמר בנושא.
ולדעתי לא השימון הוא שפותר את הבעיה אלא אי הרציפות במגע בין חלקי המתכת שמשתפרת עם הניקוי והשימון.
אני עושה בדיקת טווח פעם בתקופה או לאחר שאני מחליף רכיב אלקטרוני (מומלץ לבצע זאת גם ב72 וגם ב2.4 ).
אני מספר על מקרה שהיה לי כדי לחלוק ידע.
אני מאמין שאם עוד אנשים יבדקו וינסו הם יופתעו מהתוצאה.
פשוט תנסו אין מה להפסיד !!