-
תגובה להודעה: חישוב נצילות של מנוע חשמלי
רועי, איני יודע מה השכלתך בנידון אך מדבריך משתמע שאינך מבין ממש את המתרחש בבקר.
התאוריה שלך עם חור גדול מאוד מכייון שהESC ממתג עם רוחב פולס משתנה ועם משחקים בפאזה בין חיבורים וניתוקים למנוע על מנת להוציא את הכח במסגרת "תלת פאזית" - דר נתן הסבר בשרשור אחר בנושא.
בכל אופן כמו שיגאל אומר, חימום נובע כתוצאה מהזרמת זרם על התנגדות לאורך זמן. ולכן אם תחזיק מצערת מלאה דקה או חצי מצערת דקה האינטגרל על הזרם שמייצר מפל מתח על הFETS הוא יהיה מקור החימום.
בנוסף, הFETS נמצאים ב"תחום הלינארי" שלהם למיקרו שניות היות ואתה מעביר את הטרנזיסטור בין רוויה לקיטעון ואין לך כל עניין להיות בתחום הלינארי.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
-
תגיות בנושא זה
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום