בוגל, אני מבין מצויין איך פועל ESC. רוחב הפולס המשתנה בבקר נוצר ע"י החזקת ה FETS במצב קטעון או רוויה לפרקי זמן שונים.
בכדי לפשט את העניין נוציא את עניין הפאזות מהנושא מכיוון שמדובר באותו האות בדיוק עם הפרש פאזה משתנה בהתאם לסלד המנוע.
הנך צודק לחלוטין כי המצב הלינארי בטרנז' הוא לפרק זמן קצר אך בפרק זמן זה מתבזבז רוב ההספק, כעת אם נסתכל רק על אחת הפאזות במישור הזמן במצערת מלאה נראה כי בזמן שהפאזה פעילה הטנז' נמצא כל הזמן ב ON עד למצב בו מציתים את אחת משתי הפאזות האחרות כלומר Duty Cycle של 100% כלומר בכל משך פעולת הפאזה לא בוצע אף לא מיתוג אחד, כעת נניח מצב של 50% מצערת במצב זה בזמן פעולת הפאזה האות נמצא מחצית הזמן במצב ON ובמחצית השניה במצב OFF כלומר בוצע מיתוג בזמן פעולת הפאזה. מכאן ניתן להסיק כי במצב של 50% מצערת מתבזבז יותר הספק בטרנז' מאשר במצב של מצערת מלאה.