שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 27

מאמר: חישוב נצילות של מנוע חשמלי

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישוב נצילות של מנוע חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    רועי, איני יודע מה השכלתך בנידון אך מדבריך משתמע שאינך מבין ממש את המתרחש בבקר.
    התאוריה שלך עם חור גדול מאוד מכייון שהESC ממתג עם רוחב פולס משתנה ועם משחקים בפאזה בין חיבורים וניתוקים למנוע על מנת להוציא את הכח במסגרת "תלת פאזית" - דר נתן הסבר בשרשור אחר בנושא.
    בכל אופן כמו שיגאל אומר, חימום נובע כתוצאה מהזרמת זרם על התנגדות לאורך זמן. ולכן אם תחזיק מצערת מלאה דקה או חצי מצערת דקה האינטגרל על הזרם שמייצר מפל מתח על הFETS הוא יהיה מקור החימום.
    בנוסף, הFETS נמצאים ב"תחום הלינארי" שלהם למיקרו שניות היות ואתה מעביר את הטרנזיסטור בין רוויה לקיטעון ואין לך כל עניין להיות בתחום הלינארי.
    בוגל, אני מבין מצויין איך פועל ESC. רוחב הפולס המשתנה בבקר נוצר ע"י החזקת ה FETS במצב קטעון או רוויה לפרקי זמן שונים.

    בכדי לפשט את העניין נוציא את עניין הפאזות מהנושא מכיוון שמדובר באותו האות בדיוק עם הפרש פאזה משתנה בהתאם לסלד המנוע.

    הנך צודק לחלוטין כי המצב הלינארי בטרנז' הוא לפרק זמן קצר אך בפרק זמן זה מתבזבז רוב ההספק, כעת אם נסתכל רק על אחת הפאזות במישור הזמן במצערת מלאה נראה כי בזמן שהפאזה פעילה הטנז' נמצא כל הזמן ב ON עד למצב בו מציתים את אחת משתי הפאזות האחרות כלומר Duty Cycle של 100% כלומר בכל משך פעולת הפאזה לא בוצע אף לא מיתוג אחד, כעת נניח מצב של 50% מצערת במצב זה בזמן פעולת הפאזה האות נמצא מחצית הזמן במצב ON ובמחצית השניה במצב OFF כלומר בוצע מיתוג בזמן פעולת הפאזה. מכאן ניתן להסיק כי במצב של 50% מצערת מתבזבז יותר הספק בטרנז' מאשר במצב של מצערת מלאה.
    רועי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישוב נצילות של מנוע חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Roi צפיה בהודעה
    בוגל, אני מבין מצויין איך פועל ESC. רוחב הפולס המשתנה בבקר נוצר ע"י החזקת ה FETS במצב קטעון או רוויה לפרקי זמן שונים.

    בכדי לפשט את העניין נוציא את עניין הפאזות מהנושא מכיוון שמדובר באותו האות בדיוק עם הפרש פאזה משתנה בהתאם לסלד המנוע.

    הנך צודק לחלוטין כי המצב הלינארי בטרנז' הוא לפרק זמן קצר אך בפרק זמן זה מתבזבז רוב ההספק, כעת אם נסתכל רק על אחת הפאזות במישור הזמן במצערת מלאה נראה כי בזמן שהפאזה פעילה הטנז' נמצא כל הזמן ב ON עד למצב בו מציתים את אחת משתי הפאזות האחרות כלומר Duty Cycle של 100% כלומר בכל משך פעולת הפאזה לא בוצע אף לא מיתוג אחד, כעת נניח מצב של 50% מצערת במצב זה בזמן פעולת הפאזה האות נמצא מחצית הזמן במצב ON ובמחצית השניה במצב OFF כלומר בוצע מיתוג בזמן פעולת הפאזה. מכאן ניתן להסיק כי במצב של 50% מצערת מתבזבז יותר הספק בטרנז' מאשר במצב של מצערת מלאה.
    ממש לא.
    אבל, אתה מוזמן לצייר את גרף הזמן לאות ותראה שבכל רוחב פולס, כל FET רואה מיתוג אחד בלבד בין ON לOFF , הזמן שעבר מאז עלה לON הוא פרק הזמן החשוב להתפתחות החימום.
    ולא , ממש לא תופעת המעבר במיתוג.
    הטבע הוא דבר מופלא, הפיסיקה המייצגת אותו היא מופלאה ותופעת החימום, מה לעשות, היא אינטגרל על הזמן של זרימת הזרם על התנגדות.
    אינך יכול לבצע אינטגרל על פרקי זמן קצרים אשר שואפים לאפס.
    אם ממש משעמם לך ממליץ לך לנסות ולהציב זאת במשוואות ולסכום את האינטגרל, תראה שאתה לא שם.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישוב נצילות של מנוע חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    ממש לא.
    אבל, אתה מוזמן לצייר את גרף הזמן לאות ותראה שבכל רוחב פולס, כל FET רואה מיתוג אחד בלבד בין ON לOFF , הזמן שעבר מאז עלה לON הוא פרק הזמן החשוב להתפתחות החימום.
    ולא , ממש לא תופעת המעבר במיתוג.
    הטבע הוא דבר מופלא, הפיסיקה המייצגת אותו היא מופלאה ותופעת החימום, מה לעשות, היא אינטגרל על הזמן של זרימת הזרם על התנגדות.
    אינך יכול לבצע אינטגרל על פרקי זמן קצרים אשר שואפים לאפס.
    אם ממש משעמם לך ממליץ לך לנסות ולהציב זאת במשוואות ולסכום את האינטגרל, תראה שאתה לא שם.
    טעות בידך ידידי,

    אשמח לשוחח איתך בטלפון ולהסביר לך היכן אתה טועה. (פשוט נמאס לי לכתוב )
    רועי

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •