שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 27

מאמר: חישוב נצילות של מנוע חשמלי

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישוב נצילות של מנוע חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Roi צפיה בהודעה
    יוסי,

    המיתוג הקבוע הוא למשך כל זמן פעולת הפאזה. הפאזות מתחלפות בינהן וכך נוצר השדה המסתובב.
    נו אז לפי החשבון שלי זה עדיין שווה את אותו מס' מיתוגים - הניסוח הנכון צ"ל שמשך המיתוג הוא המאכסימאלי האפשרי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חישוב נצילות של מנוע חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    נו אז לפי החשבון שלי זה עדיין שווה את אותו מס' מיתוגים - הניסוח הנכון צ"ל שמשך המיתוג הוא המאכסימאלי האפשרי.
    לא בדיוק,

    ב 50% מצערת מפל המתח הממוצע צריך להיות כמחצית מתח המקור (הסוללה). הבקר מבצע זאת ע"י מיצוע בזמן, כלומר כאשר מחצית מהזמן הוא נמצא ב ON, לשם הנוחות נניח 12V ובחצי מהזמן הוא נמצא ב OFF הערך הממוצע יהיה 6V כלומר מחצית מתח המקור.

    במצערת מלאה הוא נמצא כל זמן הפעולה ב ON ולכן הערך הממוצע בזמן יהיה 12V כלומר כל מתח המקור.

    ניתן לראות זאת בתרשים העקרוני הבא:

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Untitled.jpg‏ 
Views:	2636 
Size:	18.8 קילובייט 
ID:	21986  
    רועי

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •