לא רואה את התמונה :-(

לגבי גובה הפלייבר - אין לזה יותר מדי חשיבות והשיקולים הם בעיקר כמה שיותר קרוב ללהבים במגבלות הזווית.
במסוקים בהם הדחף הוא בד"כ כלפי מטה (לא טסים הפוך אלא רגיל) עדיף למקם את הפלייבר מעל הלהבים, מה שמרחיק אותם מהמערבולת שיוצרים הלהבים וגורם להיגוי להיות יותר מדויק.

בזמנו, ליאור בר עמי השקיע ותרגם מאמר טוב המסביר בצורה טובה את פעולת הפלייבר והראש: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=8086
יש חשיבות מאוד גדולה אגב לנושא הדמפרים והם מאוד משפיעים על יציבות לעומת זריזות.