אבי,
אם לא שמת לב, המנוע בו מדובר בקישור שבהודעתי המקורית הוא Rossi .45...
בתור מי שלאורך תקופה ארוכה ייבא לארץ את המנועים של רוסי, אני בטוח שאתה לא חושב שייגרם למנוע זה נזק, מכך שיעבוד ב-1,000 סל"ד יותר...
וכן, לשאלתך, מנועי רוסי בהחלט קיימים ומשווקים כיום.
אכן, ה-R5 קר יותר מה-R4, אבל ה-R6 הקפוא משמש כאן בארץ למנועי סילון.
ה-#8 הוא גם מצת בדרגת חום Medium, שהיא חמה יותר מה-R4 של רוסי.
ובכל מקרה, מדובר במצתים בעלי אורך מלא (Long), בעוד שמצת ה-OS #8; אורכו קצר במילימטר לערך (Medium) ואפילו במנועי OS מקוריים, הוא יושב 'שקוע' בתא-השריפה, בראש...
אולי זו הסיבה העיקרית לנפילה בסל"ד שהוא גורם...