זה בדיוק מה שקרה ליהבעיה העיקרית היתה
במצב סרק- המנוע פשוט סרב לעבוד בצורה רציפה יותר משבע שניות ולעיתים אף להידלק! היה צורך
לסגור את הסיכה הנגדית בכחצי סיבוב כמעט שזה המון לכל הדעות!!!!!![]()
מוזר מאוד, לפי מה שקראתי בראנרידר דווקא העדר הניטרו מהדלק אמור למנוע את הבלאי המואץ במיסבי המנוע. האם זה קרה כשאתה יורד מטיסה מהירה למהירות נמוכה (מאמצע סטיק ומטה) וכשפתחת מצערת לפול הרעש נעלם? אם כן אז אתה עני מדי בסיכה הנגדית והתופעה תחזור על עצמה.השבוע
נאלצתי להחליף את הלגרים שלפתע ללא שום "התרעה" מוקדמת( רעשים חלשים יותר) החלו לזמר
בצורה רעשנית ומחרידה!
אחת הבעיות שמטרידות אותי אצלי במנוע כרגע זה טמפ' המנוע, איך אתה בודק אותה אצלך?