שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: בקר שגורם להתנגדות במנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בקר שגורם להתנגדות במנוע

    שלום,

    בבקר Super Simple 25A מהסיני קורה לי תופעה מוזרה: ברגע שאני מחבר את הסוללה לבקר נוצרת התנגדות במנוע: קשה לסובב אותו. ברגע שאני מנתק את הסוללה ההתנגדות עדיין קיימת ורק לאחר מספר שניות מהניתוק המנוע "משתחרר".
    הבקר היה בשימוש אצלי ולא עבר התרסקות. את המנוע חיברתי לבקר אחר עם אותו המקלט והתופעה לא חזרה על עצמה, כך שהבעיה בבקר.

    יש למישהו רעיון?



    גלעד

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    אם אני לא טועה יש פונקציה כזו בבקר שנקראת BREAK, והיא "נועלת" את המנוע שלא יסתובב כשהסטיק למטה, זה שימושי כשמשתמשים בפרופ מתקפל למשל, והמצב הזה צורך זרם מהסוללה.

    תמצא את ההוראות שלו ותנסה לבטל את זה, או שתמצא מישהו עם כרטיס תכנות מתאים:
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=2169

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    241
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    [QUOTE=אייל שפירא;151890]אם אני לא טועה יש פונקציה כזו בבקר שנקראת BREAK, והיא "נועלת" את המנוע שלא יסתובב כשהסטיק למטה, זה שימושי כשמשתמשים בפרופ מתקפל למשל, והמצב הזה צורך זרם מהסוללה.

    תמצא את ההוראות שלו ותנסה לבטל את זה, או שתמצא מישהו עם כרטיס תכנות מתאים:
    [url]http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2169[/
    אתה צודק 100% זה אופציה קיימת בבקר וניתנת לתכנות בעזרת התכנת .

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    אם אני לא טועה יש פונקציה כזו בבקר שנקראת BREAK, והיא "נועלת" את המנוע שלא יסתובב כשהסטיק למטה, זה שימושי כשמשתמשים בפרופ מתקפל למשל, והמצב הזה לא צורך זרם מהסוללה.

    תמצא את ההוראות שלו ותנסה לבטל את זה, או שתמצא מישהו עם כרטיס תכנות מתאים:
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=2169
    סיבוב המנוע במצב "כבוי" ע"י זרימת האויר על הפרופ מייצרת חשמל (בפשטות גנרטור חשמל הוא מנוע שמסובבים אותו ).
    ולכן כאשר מבוצע קצר על חוטי המנוע ,כל האנרגיה שנוצרה עקב זרימת האויר על הפרופ נפרקת על הקצר ו"מעמיסה" על המנוע וכתוצאה מזה הוא לא מסתובב.

    הפעולה הזו לא צורכת כלום מהסוללה ולהיפך היא מאפשרת להקטין את הגרר על הטיסן שנוצרת עקב סיבוב סרק של דיסקת המדחף. (וגם מונעת מהמנוע להתחמם עקב ייצור החשמל על ידואם הפרופ סובב חופשי).

    תאורטית (לא לקפוץ) אם היה בקר מתוחכם מספיק ניתן היה קצת להטעין חזרה את הסוללה בגלישה וצלילה.

    מיושם אצלי בכל הכנפיים המעופפות.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    המילה (וגם התכונה הניתנת לתכנות) היא Brake, כלומר בֶּלֶם\מעצור, לא Break, שפֵּרוּשָה 'שֶבֶר'...

    העיקרון הוא שכשהתכונה מופעלת ומוט המצערת מובא למצב מינימום, הבקר בולם את המנוע ומביאו לעצירה, כדי לאפשר למדחף מתקפל לתפקד כראוי.

    המשך סיבובו של המדחף ע"י האויר דרכו הוא מתקדם, ימנע את התקפלות להביו ויפגום ביכולת הגלישה של הדאון עליו הוא מורכב.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    דר - אתה צודק, אני פשוט משתמש הרבה יותר בBreak מאשר בBrake...

    בנצי - הייתי בטוח שהמצב הזה זולל את הסוללה. בעצם - למה שזה לא יהיה המצב הסטנדרטי של כל המנועים? איזו תועלת יש מסיבוב חופשי של הפרופלור בזמן דאיה?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    אולי זה אמור לעזור לדאונים אבל יש לי parkmaster.
    מכוון שאין לי כרטיס תכנות ניסיתי לשחק קצת עם סטיק המצערת (לפני חיבור הסוללה) ללא הצלחה.
    יש לכם רעיון איך אפשר לאפס את הבקר ללא כרטיס תכנות??


    גלעד

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    מעולם לא תיכנתתי בקר אפילו שיש לי את הכרטיס.
    אבל אולי תצליח להבין משהו מכאן:
    http://www.wattflyer.com/forums/show...21&postcount=2

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    דר - אתה צודק, אני פשוט משתמש הרבה יותר בBreak מאשר בBrake...

    בנצי - הייתי בטוח שהמצב הזה זולל את הסוללה. בעצם - למה שזה לא יהיה המצב הסטנדרטי של כל המנועים? איזו תועלת יש מסיבוב חופשי של הפרופלור בזמן דאיה?
    אין תועלת בסיבוב הפרופלור פרט למראה ה"סקיילי". טיסן גולש עם פרופ עומד מזכיר (למי שהטיס דלק) מצב של קאט מנוע ונחיתת חרום.
    מאידך להפעיל BRAKE במוסטנג נראה מוזר.
    בכל אופן, באפרנטיס למשל, הסיבוב החופשי של הפרופ עוזר להאט אותו בנחיתה אם תפעיל BRAKE תראה שעבור אותה גישה לנחיתה הוא יתקדם הרבה יותר(אם תצליח לעשות שתי נחיתות זהות כמובן ).
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקר שגורם להתנגדות במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    מעולם לא תיכנתתי בקר אפילו שיש לי את הכרטיס.
    אבל אולי תצליח להבין משהו מכאן:
    http://www.wattflyer.com/forums/show...21&postcount=2
    ג ד ו ל, כל הכבוד, הפנת אותי ישר למטרה.
    פעלתי על פי ההנחיות וזה פתר את הבעיה, מאוד פשוט. זו גם הפעם הראשונה שתכנתתי בקר.


    תודה,
    גלעד

נושאים דומים

  1. איך המנוע הזה?
    על ידי SuperTiger בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-11-2009, 20:15:11
  2. הלך המנוע?
    על ידי SuperTiger בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-08-2009, 12:12:29
  3. למכירה במחיר מצחיק...בקר ומנוע מהיפני+בקר ומנוע מהסיני
    על ידי geft בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-07-2009, 00:30:40
  4. [שאלה] הלך המנוע
    על ידי bop999 בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-02-2009, 19:32:05
  5. במנוע חשמלי האם kv מייצג את עוצמת המנוע ???
    על ידי motiganot בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 15-08-2008, 23:35:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •