מנוע הייפר 50 .
גבולי לגבי מספר התאים בסוללה? או גבולי ביכולת להניע באופן כללי?
תודה.
מנוע הייפר 50 .
גבולי לגבי מספר התאים בסוללה? או גבולי ביכולת להניע באופן כללי?
תודה.
אותו דבר
אם המנוע חדש עם קומפרסיה חזקה או לחילופין מעט מוצף יתכן ותתקשה להניע אבל באופן כללי לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת.
הסטרטרים הנפוצים בשוק נועדו למתח עבודה של 12V
מצבר רכב נותן כ 14V ותחת עומס כ 12.5V.
סוללת ליפו 3 תאים מלאה נותנת 12.6V ותחת עומס כ 11.8V אך רק כשהיא מלאה לגמרי.
מהר מאד היא יורדת לאיזור של 11.5V ואף פחות.
זו הסיבה העיקרית שסוללת 4 תאים עדיפה וכדאי שתהיה גם עם C גבוה על מנת שתעמוד בזרם ולא תתחמם.
התכוונת כשהאלטרנטור פועל (המנוע מונע) מתקבל מתח של 14V פלוס מינוס.
מצבר תקין ללא טעינה במנוחה (ללא עומס) מתח הדקיו יהיה 12.3-12.5, תחת עומס ירד בתלות בעומס - אם יועמס לעומס המאכסימאלי אליו מתוכנן המצבר מתח ההדקים לא אמור לרדת מ- 10V בקירוב, אם יורד יותר מזה הרי שהמצבר לאטעון\תקול\בסוף חייו.