שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    313
    תודה!
    9
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    מנוע הייפר 50 .

    גבולי לגבי מספר התאים בסוללה? או גבולי ביכולת להניע באופן כללי?

    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי מטיס1 צפיה בהודעה
    מנוע הייפר 50 .

    גבולי לגבי מספר התאים בסוללה? או גבולי ביכולת להניע באופן כללי?

    תודה.
    אותו דבר
    אם המנוע חדש עם קומפרסיה חזקה או לחילופין מעט מוצף יתכן ותתקשה להניע אבל באופן כללי לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת.
    הסטרטרים הנפוצים בשוק נועדו למתח עבודה של 12V
    מצבר רכב נותן כ 14V ותחת עומס כ 12.5V.
    סוללת ליפו 3 תאים מלאה נותנת 12.6V ותחת עומס כ 11.8V אך רק כשהיא מלאה לגמרי.
    מהר מאד היא יורדת לאיזור של 11.5V ואף פחות.
    זו הסיבה העיקרית שסוללת 4 תאים עדיפה וכדאי שתהיה גם עם C גבוה על מנת שתעמוד בזרם ולא תתחמם.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אותו דבר
    אם המנוע חדש עם קומפרסיה חזקה או לחילופין מעט מוצף יתכן ותתקשה להניע אבל באופן כללי לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת.
    הסטרטרים הנפוצים בשוק נועדו למתח עבודה של 12V
    מצבר רכב נותן כ 14V ותחת עומס כ 12.5V.
    סוללת ליפו 3 תאים מלאה נותנת 12.6V ותחת עומס כ 11.8V אך רק כשהיא מלאה לגמרי.
    מהר מאד היא יורדת לאיזור של 11.5V ואף פחות.
    זו הסיבה העיקרית שסוללת 4 תאים עדיפה וכדאי שתהיה גם עם C גבוה על מנת שתעמוד בזרם ולא תתחמם.
    התכוונת כשהאלטרנטור פועל (המנוע מונע) מתקבל מתח של 14V פלוס מינוס.
    מצבר תקין ללא טעינה במנוחה (ללא עומס) מתח הדקיו יהיה 12.3-12.5, תחת עומס ירד בתלות בעומס - אם יועמס לעומס המאכסימאלי אליו מתוכנן המצבר מתח ההדקים לא אמור לרדת מ- 10V בקירוב, אם יורד יותר מזה הרי שהמצבר לאטעון\תקול\בסוף חייו.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור סוללת ליתיום לסטרטר

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    התכוונת כשהאלטרנטור פועל (המנוע מונע) מתקבל מתח של 14V פלוס מינוס.
    מצבר תקין ללא טעינה במנוחה (ללא עומס) מתח הדקיו יהיה 12.3-12.5, תחת עומס ירד בתלות בעומס - אם יועמס לעומס המאכסימאלי אליו מתוכנן המצבר מתח ההדקים לא אמור לרדת מ- 10V בקירוב, אם יורד יותר מזה הרי שהמצבר לאטעון\תקול\בסוף חייו.
    יוסי
    הכוונה היתה לעומס של סטרטר ממוצע המשמש לטיסנים/מסוקים.

    אני משתמש במצבר של UPS :
    12V
    20AH

    כאשר הוא טעון ללא עומס הוא נותן מתח הדקים של 13.8V (הוא כבר לא כל כך חדש).
    תחת עומס של סטרטר DYNATRON הוא יורד לכ 12V.

נושאים דומים

  1. [שאלה] סוללת ליטיום לסטרטר
    על ידי yoavik בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-01-2010, 18:37:04
  2. למסירה סוללת ליתיום 2200 מילי..
    על ידי Guyazulay@ בפורום נותנים-מקבלים ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-10-2009, 16:53:03
  3. למכירה סוללת ליתיום 3200MAH
    על ידי ערן אפרייאט בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-08-2009, 10:28:55
  4. [עזרה!] סוללת kong power חיבור למטען כנסו דחוף
    על ידי orenoved בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-07-2009, 20:24:58
  5. חיבור סוללת מקלט במקביל ל BEC של הבקר
    על ידי assafwei בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-04-2009, 10:32:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •