אותו דבר
אם המנוע חדש עם קומפרסיה חזקה או לחילופין מעט מוצף יתכן ותתקשה להניע אבל באופן כללי לא אמורה להיות לך בעיה מיוחדת.
הסטרטרים הנפוצים בשוק נועדו למתח עבודה של 12V
מצבר רכב נותן כ 14V ותחת עומס כ 12.5V.
סוללת ליפו 3 תאים מלאה נותנת 12.6V ותחת עומס כ 11.8V אך רק כשהיא מלאה לגמרי.
מהר מאד היא יורדת לאיזור של 11.5V ואף פחות.
זו הסיבה העיקרית שסוללת 4 תאים עדיפה וכדאי שתהיה גם עם C גבוה על מנת שתעמוד בזרם ולא תתחמם.