בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
עודד התשובה היא פשוטה:
כשמדובר בכלי העשוי קרבון מומלץ להשמש במקלט לווין נוסף על מנת להמנע מהסתרות.
במסוק 450 יש בעיה של מקום פיסי על הכלי (שלא לדבר על 250) כמו כן הפוטנציאל של להטיס אותו רחוק ממך קטן.
במסוק 500 יש כבר מקום ולכן כדאי ומומלץ לשים אחד כזה.
להזכירך הפרעות לא נגרמות רק בגלל טווח טיסה, חבר לוגר למסוק ותווכח שכשאתה מטיס בסביבת מטיסים אחרים המטיסים בתדר 2.4 אחוז השגיאות במקלט עולה משמעותית גם אם תכלס אתה כמטיס לא מרגיש את זה.
החוכמה היא לצמצם את האפשרות לבעיות קליטה למינימום כשאפשר ומסוק 500 הוא כלי מספיק גדול להוספת מקלט לווין.
בקשר לעוצמות:
העוצמה מתייחסת לשידור.
הרגישות מתייחסת לקליטה.
מקלטים לטווח מלא מאופיינים ברגישות גבוה יותר ויחס אות לרעש טוב יותר ולכן הם קולטים מטווח רחוק יותר, מקלט הלווין נועד לשמור על הטווח הזה כאשר יש הסתרות של האות או שינוי בקיטובי האנטנות.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 20-05-2010 בשעה 09:51:30.
ציקי וגם שגיא
כל מה שאתם אומרים אינו מנמק מדוע על 450 מקלט 6100 בסדר ועל 500 הוא לא
אותם מרחקים, אותו קרבון, אותם הסתרות בדיוק, ובמקרה הנ"ל הגודל לא קובע (למעט נושא הנוחיות בהתקנה.
הסיבה היחידה שהיא באמת מנומקת היטב, זו הסיבה הפסיכולוגית שאין לזלזל בה בכלל, אבל טכנולוגית אין כל בעייה לשים לפחות על 450 את ה6200 ובכל זאת אף אחד לא מתעקש על זה.
ובכלל לא שאלתי מה משמעות הלווין, אלא איפה זה בא לידי ביטוי בהבדלים בין 450 ל500 , ואל תדברו איתי על טווח, שניהם טסים בטווח הקטן בהרבה מיכולות כל המקלטים
ואנא שגיא, שמור את זה כדיון ענייני, זה לא אישי
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
שני דברים:
1. אני מטיס את ה 500 הרבה יותר רחוק מה 450.
2. אצלי גם על ה 450 היה AR7000.
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
שגיא, אני לא מתריס כנגד מאומה, תקרא היטב, וגם אני אשים במסוק כזה מקלט גדול, אבל עדיין מהסיבה הפסיכולוגית ולא הטכנולוגית
ומה שהופך את זה מענייני לאישי זו הנימה , אני שאלתי שאלה עניינית שמעולם לא ניתנה עליה תשובה חד משמעית. אני מורגל בדיוני R&D מקצועיים שבה לכל שאלה נדרשת תגובה מנומקת טכנולוגית ולא כללית נוסח"זה מסוק גדול יותר".
אם אין לך תשובה אחרת מלבד מקצועית, זה לא מעניין, זה שאתה חוזר ואומר שציקי נתן את תשובותיו לשאלות האלה, זה לחלוטין אישי ולא ענייני, .אני לא קיבלתי מעולם תשובה מנומקת טכנולוגית לשאלת הקורלציה בין גודל המסוק לגודל המקלט
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הרי הסיבה היא עוצמת שידור וכיסוי טווח,
היה לי מקרה שאיבדתי רדיו בפחות מ-100 מטר בשימוש עם מקלט-6100
שאני מטיס 450 מסוק אני לא יוצא לטווחים כאלו ארוכים אבל אם מסוק 500 כן,
אז יש קורלציה שככל שהמסוק גדול יותר, אתה מרחיק טוס איתו ולכן אתה זקוק למקלט עם עוצמת שידור וכיסוי טובים יותר.
וזה די קל לבדיקה בשטח
תקנו אותי אם אני טועה ?
הסיבה היא לא עוצמת השידור, אתה הרי ממשיך להשתמש באותו משדר ובאותן עוצמות
רגישות המקלט משתנה כאשר משתמשים במקלט לטווח מלא ועל כך משלמים יותר כסף.
כנ"ל ריבוי המקלטים שמוסיף אמינות למערכת הקליטה.
למה ב 500 כדאי?
1.גודלו הפיזי מאפשר בקלות למקם מקלט לווין.
2.מדובר במסוק יקר יותר ולכן כדאי לשפר את אמינות מערכת הקליטה אם זה אפשרי.
3.אכן, עם מסוק 500 נוהגים להתרחק הרבה יותר מאשר עם 450,אומנם לא מגיעים לטווח מלא אבל זה לא רע להטיס עם מקלט לטווח מלא ולהרגיש בטוח יותר, בחברות אחרות אין בכלל את האופציה הזו ומראש משתמשים במקלט לטווח מלא.
לסיכום, ברור שיש קורלציה לגודל הכלי (ככל שיהיה גדול יותר הוא תמיד יהיה יותר יקר והכל עניין של כסף), מי שחשוב לו אמינות הכלי שהוא מטיס ישקיע יותר ומי שלא ישקיע פחות.
אי אפשר להגיד שזה מיותר באופן גורף.
אחד מחזיק מסוק 450 שהוא כל עולמו ולאחר מסוק 90 אינו מהווה השקעה.
אגב עודד
חבר לוגר ל 6100 ולמקלט 7000 ותראה את ההבדל באיכות האות הנקלט גם בטווחים של 100 מטר, ה 6100 צובר יותר שגיאות באותו פרק זמן מאשר ה 7000 בגלל איכותו הנחותה כמקלט.
יש תלות גדולה גם באיזה איזור אתה מטיס (מבחינת ריבוי מטיסים וכו...).
נערך לאחרונה על ידי ziki; 20-05-2010 בשעה 13:36:35.
אני מבין שהחלטת להתנגח איתי ובמיוחד לגבי ההערה שלך על התשובות שלי !
בתור אחד (אתה) שמעיר שישנם מיליון תשובות לכל השאלות אתה מגיב בצורה מאוד
מוזרה לכל דיון ודיון כאילו אתה חדש בתחום !
ואם כבר בנימה כזו אז אם אי פעם חשבתי שיש
קשר חברי בינינו ברגע זה הוא הסתיים !
לא יקום האדם שירשום שהתגובה שלי
לא מקצועית או ענינית ובפורום כזה !!!!
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
טוב נו, לפחות אני מעל הממוצע...![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אלעד הקניה של ה-7600 לא נבעה מהצורך אלא
מתוך סקרנות לדעת את ההבדלים בין המקלטים.
ואני יותר מעונין במעשי מאשר בתיאורתי ....
בתיאורתי ה-7600 מתאים לעבודה מול השלט שלי
ועובד באותה מהירות שידור ורזולוציה.
מענין מה יהיה תוצאת המבחן המעשי
גם גי'רו של קווארק בדרך אלי ושוב בשביל הידע והניסיון
יתכן כי אשוב להטיס עם ה-6200 ב-600![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way