שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: מחפש מטען לטעינה בזרם נמוך מאוד - 15mA

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מטען לטעינה בזרם נמוך מאוד - 15mA

    בגלל הזרם הנמוך יותר. אבל אתה צודק - עדיף להשתמש במטען החכם.
    הסוללה שלך משמשת לטיימר אלקטרוני ? תגיד - לכמה זמן שהייה מקסימלי הגיעו בעולם בטיסנים חופשיים ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מטען לטעינה בזרם נמוך מאוד - 15mA

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    בגלל הזרם הנמוך יותר. אבל אתה צודק - עדיף להשתמש במטען החכם.
    הסוללה שלך משמשת לטיימר אלקטרוני ? תגיד - לכמה זמן שהייה מקסימלי הגיעו בעולם בטיסנים חופשיים ?
    שרון, כן, לטיימר אלקטרוני.
    טיסן חופשי בתחרות אמור לטוס רק 3 דקות. אבל בפלייאופים, הדרישה יכולה להגיע אפילו ל-10 דקות.
    בפועל, אם טיסן חופשי תופס תרמיקה, הוא יכול לטוס שעות - בד"כ זה קורה כשיש תקלה כלשהיא והטיסן לא נוחת ומתחיל לברוח...
    אם הבנתי את קו המחשבה שלך, יש בטיסן סרוו אחד בלבד והוא זז בסה"כ שניות בודדות במשך כל הטיסה (3 דקות), וכמעט לא פועלים עליו מאמצים במשך רוב זמן הטיסה, לכן לא דרושה סוללה בעלת קיבול גבוה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי gidipajero צפיה בהודעה
    אני כבר לא מטעין יותר ב עשירית מהקיבולת אלא ב1 קיבולת.
    ככה לא נכנס פי שלוש מערך הסוללה.
    גידי
    גידי, לא הבנתי מה הקשר בין זרם טעינה נמוך לבין להכניס פי 3 מערך הסוללה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    למה אתה לא עובר לליפו ?

    בלי קשר, אין בעייה להטעין ב 2/3C, ייקח לך יותר מעשר שעות להטעין ב 15mAh
    אל תשכח שלסוללות האלו יש פריקה עצמית גובהה יחסית...
    גיא, הסוללה משמשת גם כמשקולת בחרטום. סוללת ליפו במשקל זהה תהיה בעלת נפח גדול יותר ולא בטוח שתכנס למגדל (או שאולי אני טועה לגבי הנפח?)
    קיבול של 150mAh עושה את העבודה מצויין.
    וסיבה נוספת - אני צריך לטיימר ולסרוו מתח של בין 4.8 ל-6 וולט. עם ליפו יהיה לי 3.7 וולט שזה מעט מדי או 7.4 וולט וזה ישרוף את הטיימר והסרוו.

    בטיסנים חופשיים שבהם יש 3 או 4 סרווים באמת משתמשים בליפו - אבל שם כבר הטיימר מותאם לכך במיוחד. לא כך הטיימר שלי.

    אין לי בעיה לטעון את הסוללה 10 שעות, ואני מוכן גם "להתפשר" על 5 שעות בזרם של 30mA.
    אני טוען את הסוללה בלילה שלפני ההטסה - הפריקה העצמית מהווה שיקול במקרה שכזה?

    2/3C זה בסדר? אני כבר מבולבל מכל העצות.
    יש כאלה שאומרים שעדיף זרם כמה שיותר נמוך ויש כאלה שאומרים שאפשר אפילו 1C.
    למה אין הסבר חד-משמעי לשאלה הזו?
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

נושאים דומים

  1. [שאלה] מד הספק וזרם
    על ידי junkqwe בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-05-2010, 12:52:03
  2. [שאלה] למה חשוב הזרם שנותן הBEC
    על ידי aofer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-01-2010, 23:03:01
  3. למתכוונים לקנות מטען לטעינה של מספר סוללות בו-זמנית
    על ידי ZigiStar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 16-10-2009, 17:11:43
  4. למכירה מטען לסוללות לטיום כחדש שמור מאוד!!! accu cycle
    על ידי trex250 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-08-2009, 17:37:04
  5. מחפש מקלט 7-8 פוטאבה לתדר נמוך
    על ידי marik_911 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-12-2008, 10:52:56

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •