שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 91

נושא: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    כך נראה כיום טיסן ג-2



    ולפי תוכנית:


    נזכור את הכללים הבסיסיים שהכתיבו את תצורת הטיסן:
    1. הטסה מהקרקע (היום מותר לקפוץ..)
    2. מקור אנרגיה פנימי (אנרגיית גומי)

    וכך הגענו לעקרונות התכן של טיסן גומי:
    1. עמידה ביעד משקל - החוקה הבניל"א מגדירה את משקל הטיסן ב-200 גרם מינימום. הגדרה זאת והתקדמות הטכנולוגיה מביאות לכך שרוב רובו של הטיסן בנוי מחומרים מרוכבים אשר גורמים לטיסן להיות חזק מאוד ובו בזמן קל משקל

    למשל מבנה כנף אופייני:


    כאשר הכנף בנויה מקליפה מפחמן


    קורה ראשית מפחמן ופרופילים מבלזה

    כאמור, מקור אנרגיית הטיסן הוא רצועות גומי.


    את רצועת הגומי רוכשים כרצועה אחת ארוכה מאוד.חותכים את הרצועה הארוכה לחתיכות שלא יעברו את המשקל המותר, 30 גרם כולל שמן סיכה.
    את רצועות הגומי שומרים בתוך גוף הטיסן מכמה סיבות:
    1. המדחף מחובר בקצה...
    2. שמירה על ניקיון הגומי

    גוף הטיסן נדרש לחוזק מכני אשר יעזור לו לעמוד בעומסי לחיצה (כי הגומי המתוח בתכווץ ורוצה לכווץ את הצינור..) וכן לעמוד בלחצים פנימיים הנובעים מקריעה של הגומי ומכות חיצוניות הנובעים מפגיעה מכנית במהלך טיסה (למשל נחיתה..)

    ככה נראה גוף טיסן גומי (לפני הרכבתו..):


    הגוף עצמו מחולק לשני איזורים: החלק בעל קוטר גדול שבו מאוחסן הגומי והחלק האחורי בעל קוטר קטן יותר אשר תפקידו לשאת את הגה הגובה והגה הכיוון.

    המשך יבוא..
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	f1b_comp.jpg‏ 
Views:	4004 
Size:	99.3 קילובייט 
ID:	26420   Click image for larger version. 

Name:	01-1.jpg‏ 
Views:	3734 
Size:	38.1 קילובייט 
ID:	26421   Click image for larger version. 

Name:	450_s.jpg‏ 
Views:	3874 
Size:	61.3 קילובייט 
ID:	26422   Click image for larger version. 

Name:	fus.jpg‏ 
Views:	3777 
Size:	13.9 קילובייט 
ID:	26423   Click image for larger version. 

Name:	DSC_3061.jpg‏ 
Views:	505 
Size:	185.4 קילובייט 
ID:	26424  

    Click image for larger version. 

Name:	sts59.jpg‏ 
Views:	4124 
Size:	88.7 קילובייט 
ID:	26432   Click image for larger version. 

Name:	034w.jpg‏ 
Views:	3687 
Size:	57.8 קילובייט 
ID:	26433  
    נערך לאחרונה על ידי gil43; 01-06-2010 בשעה 08:03:48.

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לgil43 על הודעתו:

    רן ענבר (16-11-2013)

נושאים דומים

  1. כל מה שרצית לדעת על הלחמות והתביישת לשאול
    על ידי דניאל דקל בפורום מאמרים וסקירות
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 10:31:55
  2. [חדשות] וידאו של מחלקת IMAC בקלוב.
    על ידי TazmanianDevil בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-02-2010, 20:48:25
  3. [חדשות] פגישה שנתית של מחלקת F3A ביום שני הקרוב 21 לחודש
    על ידי עמרם בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2009, 09:55:44
  4. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-02-2009, 15:54:32
  5. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-09-2008, 17:44:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •