שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 91

נושא: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #39
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הטסה

    אחרי שהכנו את הטיסן והגומי מתוח, גם המטיס נורא מתוח ונשאר לחפש טרמיקה ולהטיס.
    הזמן הרשמי בתחרויות בינלאומיות הוא 7 טיסות של 3 דקות (180 שניות) כאשר כל שניה שווה לנקודה.
    זמן סיבוב הוא 50 דקות בו על המטיס לבצע טיסה. אחרי 50 דקות יש 10 דקות הפסקה וחוזר חלילה.

    את הטיסן מטילים זווית ישרה מעלה וכתוצאה מכמות האנרגיה האגורה בגומי , הטיסן נוסק מעלה במהירות של כ- 13 מ"ש (הערכה..)
    יש לזכור שלהבי הטיסן דרוכים בכוח רב ועל כן יש מערכת מיוחדת אשר מחזיקה את הלהבים פתוחים ונעולים עד תחילת סיבוב הגומי (מערכת זאת נקראת "הנצה").
    מערכת נוספת , ושנויה במחלוקת היא מערכת של השהייה. להבי הטיסן עצורים ע"י הטיימר של הטיסן ורק לאחר זמן קצוב,משתחרר המעצור והלהבים מתחילים להסתובב. בזמן זה יש זמן לטיסן להיזרק מספר מטרים בגובה.
    על כל הפעולות "אחראי" טיימר הנמצא במגדל הטיסן (מתחת לכנף..)

    טיסן מוכן לטיסה (וגם הטיסנאי, עזרא קראוס) ..



    אלוף העולם (פעמיים) קולקובסקי מטיס



    טיסנאי מקומי מטיס



    בסרט קצר ניתן לראות את כל שלבי ההטלה:



    אחרי שהטלנו את הטיסן, הגומי פורק את האנרגיה שלו והלהבים מסתובבים במשך של כ - 40 שניות. בזמן זה הטיסן נוסק לגובה של 60-100 מטר. לאחר גמר סיבוב הלהבים הם מתקפלים וזאת מתוך רצון להקטנת הגרר שלהם וכן לשמור עליהם בזמן הנחיתה.

    טיסן ג-2 בטיסה חופשית:



    בזמן קצוב (שוב ע"י הטיימר) קופץ מייצב הגובה לזווית של 45 מעלות וגורם לטיסן להזדרות עמוקה. הטיסן מתחיל "לצנוח" מטה באיטיות

    מבט ממצלמה על טיסן
    מבט אחורה

    מבט קדימה


    עכשיו נשאר רק לחפש ולהחזיר אותו בשלום

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	d200070.jpg‏ 
Views:	3513 
Size:	274.5 קילובייט 
ID:	26452   Click image for larger version. 

Name:	c252_b.jpg‏ 
Views:	3470 
Size:	29.6 קילובייט 
ID:	26453   Click image for larger version. 

Name:	d200148.jpg‏ 
Views:	3855 
Size:	74.5 קילובייט 
ID:	26454   Click image for larger version. 

Name:	c182.jpg‏ 
Views:	3492 
Size:	90.2 קילובייט 
ID:	26455   Click image for larger version. 

Name:	DSCF3846.JPG‏ 
Views:	3612 
Size:	143.7 קילובייט 
ID:	26456  

    נערך לאחרונה על ידי gil43; 01-06-2010 בשעה 08:09:20.

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לgil43 על הודעתו:

    רן ענבר (16-11-2013)

נושאים דומים

  1. כל מה שרצית לדעת על הלחמות והתביישת לשאול
    על ידי דניאל דקל בפורום מאמרים וסקירות
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 10:31:55
  2. [חדשות] וידאו של מחלקת IMAC בקלוב.
    על ידי TazmanianDevil בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-02-2010, 20:48:25
  3. [חדשות] פגישה שנתית של מחלקת F3A ביום שני הקרוב 21 לחודש
    על ידי עמרם בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2009, 09:55:44
  4. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-02-2009, 15:54:32
  5. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-09-2008, 17:44:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •