שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

מאמר: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    כך נראה כיום טיסן ג-2



    ולפי תוכנית:


    נזכור את הכללים הבסיסיים שהכתיבו את תצורת הטיסן:
    1. הטסה מהקרקע (היום מותר לקפוץ..)
    2. מקור אנרגיה פנימי (אנרגיית גומי)

    וכך הגענו לעקרונות התכן של טיסן גומי:
    1. עמידה ביעד משקל - החוקה הבניל"א מגדירה את משקל הטיסן ב-200 גרם מינימום. הגדרה זאת והתקדמות הטכנולוגיה מביאות לכך שרוב רובו של הטיסן בנוי מחומרים מרוכבים אשר גורמים לטיסן להיות חזק מאוד ובו בזמן קל משקל

    למשל מבנה כנף אופייני:


    כאשר הכנף בנויה מקליפה מפחמן


    קורה ראשית מפחמן ופרופילים מבלזה

    כאמור, מקור אנרגיית הטיסן הוא רצועות גומי.


    את רצועת הגומי רוכשים כרצועה אחת ארוכה מאוד.חותכים את הרצועה הארוכה לחתיכות שלא יעברו את המשקל המותר, 30 גרם כולל שמן סיכה.
    את רצועות הגומי שומרים בתוך גוף הטיסן מכמה סיבות:
    1. המדחף מחובר בקצה...
    2. שמירה על ניקיון הגומי

    גוף הטיסן נדרש לחוזק מכני אשר יעזור לו לעמוד בעומסי לחיצה (כי הגומי המתוח בתכווץ ורוצה לכווץ את הצינור..) וכן לעמוד בלחצים פנימיים הנובעים מקריעה של הגומי ומכות חיצוניות הנובעים מפגיעה מכנית במהלך טיסה (למשל נחיתה..)

    כל נראה גוף טיסן גומי (לפני הרכבתו..):


    הגוף עצמו מחולק לשני איזורים: החלק בעל קוטר גדול שבו מאוחסן הגומי והחלק האחורי בעל קוטר קטן יותר אשר תפקידו לשאת את הגה הגובה והגה הכיוון.

    המשך יבוא..
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	f1b_comp.jpg‏ 
Views:	197 
Size:	99.3 קילובייט 
ID:	26462   Click image for larger version. 

Name:	01-1.jpg‏ 
Views:	158 
Size:	38.1 קילובייט 
ID:	26463   Click image for larger version. 

Name:	450_s.jpg‏ 
Views:	202 
Size:	61.3 קילובייט 
ID:	26464   Click image for larger version. 

Name:	fus.jpg‏ 
Views:	177 
Size:	13.9 קילובייט 
ID:	26465   Click image for larger version. 

Name:	DSC_3061.jpg‏ 
Views:	167 
Size:	185.4 קילובייט 
ID:	26466  

    Click image for larger version. 

Name:	sts59.jpg‏ 
Views:	176 
Size:	88.7 קילובייט 
ID:	26467   Click image for larger version. 

Name:	034w.jpg‏ 
Views:	169 
Size:	57.8 קילובייט 
ID:	26468  

Similar Articles

  1. כל מה שרצית לדעת על הלחמות והתביישת לשאול
    על ידי דניאל דקל בפורום מאמרים וסקירות
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 10:31:55
  2. [נתונים] כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט
    על ידי gil43 בפורום פורום טיסנים חופשיים
    תגובות: 90
    הודעה אחרונה: 03-08-2016, 07:39:23
  3. [חדשות] וידאו של מחלקת IMAC בקלוב.
    על ידי TazmanianDevil בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-02-2010, 20:48:25
  4. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-02-2009, 15:54:32
  5. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-09-2008, 17:44:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •