חלקים נוספים בטיסן:
כתוצאה מהתפתחות הטכנולוגיה, גם חלקי הטיסן האחרים שודרגו
הגה גובה (שפת זרימה+קורה ראשית מפחמן)
הגה כיוון (שפת זרימה+קורה ראשית מפחמן)
תושבת הכנף או ה"מגדל" (עשויה מקליפת חומרים מרוכבים)
להבי הטיסנים ברובם עדיין עשויים בלזה:
מערכות החרטום מתחלקות ל-2 סוגים:
מערכת עם פסיעה קבועה- לאורך כל זמן סיבוב הפרופלור, זווית הלהב נשמרת קבועה
מערכת עם פסיעה משתנה - זווית להבי הטיסן משתנה בזמן הטיסה כתלות במהירות הסיבוב (או לחילופין באנרגיה הנמסרת מהגומי)
חיצונית, קשה לזהות הבדלים בין מערכות החרטום השונות והשוני הוא בעיקר במבנה הפנימי:
מערכת חרטום סגורה (סטפנצ'וק- פסיעה משתנה):
קרבי מערכת חרטום פסיעה רגילה ( W Hobby )
המשך יבוא..